توقعات دختران و نحوه برخورد با آن

توقعات دختران

شما به عنوان یک مرد با دختری آشنا می شوید که به نظرتان همان فرد رویاهایتان است. حالتان با او خوب است و برای خوشحال کردنش هر کاری از دستتان بر می آید، انجام می دهید. اما به مرور زمان احساس می کنید این کارهای شما به نوعی وظیفه تبدیل شده است و او مدام از شما انتظارات بیشتری دارد. این توقع برایتان خوشایند نیست و همچون بندی برگردن خود می دانید آن را. این جا است که باید به این فکر چطور می توان هم به طرف مقابل محبت و همچنان آزادی و خوشحالی خود را نیز حفظ کرد؟

برخی از رفتارهای این زن ها به معنای واقعی آزاردهنده است. برای اینکه خود را قربانی خوشحالی او نکنید، اما در عین حال عشق و توجه موردنیازش را به او بدهید، ادامه مطلب را مطالعه کنید.

1. همیشه مهربان باشید اما اجازه ندهید همچون پادری با شما رفتار شود
در یک رابطه صحیح و سالم هر دو طرف – زن و مرد – باید 100 درصد دهنده باشند. یعنی شما 100 درصد توجه و عشق و علاقه خود را به طرف بدهید و همین ها را به طور کامل و 100 درصد دریافت کنید. وقتی شما به عنوان مرد همیشه و در همه حالت نقش دهنده دارید و خانم فقط گیرنده و مصرف کننده است، شما بیشتر از اینکه نامزد یا دوست او باشید نقش خدمتگزار استخدامی او را دارید. باید در حالی که احترام و مهربانی خود را حفظ می کنید، ببینید آیا او نیز همین الطاف را به شما دارد؟ دربست در اختیار کسی بودن به معنای دوست داشتن نیست.

2. مراقب احساسات موجود در رفتارهای خود باشید که در اثر ترس از دست دادن هستند
متاسفانه، بیشتر مردها در مواجهه با زنان زیبا همه بزرگ‌منشی و اقتدار خود را از دست می دهند. مردها وقتی زنی زیبا اختیار می کنند، به قدری در زیبایی او غرق می شوند که می خواهند همه کاری انجام دهند تا این همه نعمت را از دست ندهند. ترس ناشی از، از دست دادن  طرف مقابل در رفتارهای انسان نمود پیدا می کنند. این را در نظر داشته باشید اگر در رابطه خود همیشه نگران رفتن طرف مقابل باشید، اعتماد به نفس خود را از دست می دهید و دیگر خودِ واقعیتان نیستید. عشق و دوست داشتن باید شادی آفرین باشد. باید در کنار زن موردعلاقه خود احساس خوشبختی و رهایی داشته باشید. قرار نیست به واسطه علاقه به او دنیا را برای خود جهنم کنید.

3. نترسید از اینکه با او مخالفت کنید
زنی که خیلی خودخواه است و همیشه به روش خود پیش می رود و حرف های دیگران را نیز قبول ندارد، وقتی با مخالفت شما روبه رو شود، جنجال به پا می کند و می خروشد، اما این را بدانید: هنگامی که آرام شود، بیش  از پیش برای شما ارزش قایل خواهد شد. واقعیت این است که این رفتارها نوعی ترفندهای زیرکانه زنانه است که برخی برای شناخت بیشتر شریک خود این رفتارها را از خود بروز می دهند. هنگامی که شما تسلیم همه خواسته های آنها می شوید، مطمئن باشید زن نمی گوید: «آه! چه عزیز مهربانی!» بلکه با خود می اندیشد شما انسان ضعیفی هستید که یک زن به راحتی می تواند شما را روی یک انگشت خود بچرخاند.

یک جنتلمن واقعی باشید. زنان هرچه قدر هم اعتراض کنند و غر بزنند اما گاهی دوست دارند مورد مخالفت مرد خود قرار بگیرند. در واقع دوست ندارند همیشه حرف، حرف آنها باشند. البته از این حرف سوبرداشت نکنید و از فردا روند مخالفت در پیش بگیرید! باید با هوشیاری و سنجش موقعیت ها بهترین رفتار را از خود بروز دهید.

4. اجازه ندهید او به شما حس گناه بدهد
اگر دوست دارید آخر هفته با دوستان خود بیرون، باشگاه، ورزش یا تفریح مردانه بروید به نامزدتان بگویید: «من امروز ترجیح می دهم پیش دوستانم بروم و فوتبال تماشا کنیم». همین. لازم نیست چیزی را توضیح دهید. لازم نیست بگویید: «دوست من روی حرف من حساب کرده و من فقط دوسه ساعتی می روم و زود بر می گردم». این باعث می شود تا زن طور دیگری به شما نگاه کند. حتی این تصور اشتباه در ذهنش به وجود می آید که خودتان راضی به رفتن نیستید. وقتی دوست دارید جایی بروید و کاری انجام دهید که به رابطه شما لطمه ای وارد نمی کند، چرا از موضع ضعف وارد می شوید؟

5. برای خود ارزش و احترام قایل شوید
بهتر است اینجا با هم صادق باشیم: آیا برای نگه داشتن نامزد خود بسیار تلاش می کنید اما او این گونه نیست؟ اگر این طور است، باید بدانید در آینده دل‌شکستگی های بسیاری را تجربه خواهید کرد. اگر او برنامه هایتان رابه هم می زند و از اینکه به شما نزدیک شود، پرهیز می کند و شما همچنان در تلاش هستید تا نظرش را به خود جلب کنید، بدانید این رابطه دوام چندانی نخواهد داشت. در این مواقع باید با تحقیق در مورد گذشته و دایره دوستان صمیمی او متوجه شوید در روابط قبلی خود چگونه بوده است. اگر همیشه پرتوقع بوده و به یک نفر بسنده نمی کرده و پس از مدتی پسرها را رها کرده است، مطمئن باشید همین کار را با شما نیز خواهد کرد. به جای اینکه منتظر شوید تا او را با مرد دیگری در جایی ببینید، این رابطه اشتباه را از همان ابتدا خاتمه دهید. 
منبع:برترین ها

رابطه جنسی

مشاوره ازدواج،مشاوره جنسی

آموزش زناشوئی

آموزشهای جنسی

مشاوره جنسی،مشاوره آنلاین

فیلم رابطه جنسی

رابطه جنسی

رابطه جنسی

امکانات فوق شامل خریدارای سی دی مقالات سایت و مجموعه آموزشی زوج خوشبخت نیز می شود

این مطلب در تاریخ 2014-02-15 08:15:02منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مطالب قبل از ازدواج
تعداد بازدید
105767





نظر شما در مورد مطلب توقعات دختران و نحوه برخورد با آن چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




توانایی های لازم برای ازدواج موفق
توانایی های لازم برای ازدواج موفق

دلیل تمایل مردان به زنان بزرگ‌تر از خودشان چیست؟
دلیل تمایل مردان به زنان بزرگ‌تر از خودشان چیست؟

چگونه زنان میل جنسیشان را از دست می دهند ؟
چگونه زنان میل جنسیشان را از دست می دهند ؟

اهمیت مشاوره قبل از بارداری
اهمیت مشاوره قبل از بارداری

تشخیص ویژگی های شخصیتی از مدل صورت
تشخیص ویژگی های شخصیتی از مدل صورت

محصولی متفاوت برای کسانی که قصد ازدواج دارند یا ازدواج کرده اند
محصولی متفاوت برای کسانی که قصد ازدواج دارند یا ازدواج کرده اند










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

8795

بازدید امروز:

17146

بازدید دیروز:

266286558

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام