پسرهایی که دختران برای ازدواج نمی پسندند

پسرهایی که دختران برای ازدواج نمی پسندند

پسرهایی که دختران برای ازدواج نمی پسندند

ازدواج کردن به خودی خود کار حساس و دشواری است. در زمانه فعلی هم با بالا رفتن سن ازدواج و مشکلات اقتصادی، اوضاع سخت تر شده و شانس بله گرفتن کمتر. اما اگر شما پسری در سن و سال ازدواج باشید و همه چیزتان تمام و کمال باشد اما دارای یکی از این خصوصیات باشید، شک نکنید که کسی به شما بله نمی گوید!

پسرهای درگیر با دنیا

یعنی «یاس فلسفی» داشتن است. کسی نمی گوید شما درباره عقاید و افکارتان شک نکنید، کسی شما را از تفکر و تعمق در مسایل نهی نمی کند اما بدانید مردی که در فاز افسردگی است و فکر می کند دنیا پوچ است، انسان به انتهای خود رسیده و جهان هستی باید دچار تحولی شگرف شود، مردی نیست که زن ها دوست داشته باشند به عنوان همسر انتخاب کنند. مهم ترین ویژگی یک مرد قابل اتکا بودن است و برای این که قابل اتکا باشید باید پایتان را روی زمین سفت بگذارید. باید محکم و راسخ باشید نه این که هرسال در عقایدتان دچار نوسان و دگرگونی شوید.

خود شیفته های اعصاب خرد کن

بله! خود شیفتگی هم یکی از مصداق های بد حالی است. اگر خود شیفته باشید، یعنی نیاز دارید دیده شوید و جایی که دیده نشوید، اعصابتان به هم می ریزد، کاسه کوزه ها را می شکنید و قهر می کنید. از آن طرف قضیه هم همیشه دنبال این هستید که بهترین شوید، وقت زیادی را برای خود صرف می کنید و مغرورانه به خود می بالید.   مردم تواضع را دوست دارند اما آدم های خودشیفته آنقدر درگیر رسیدن به خودشان هستند که وقتی برای خانواده شان ندارند. ارزشی برای شنیدن حرف های همسرشان، دیدن آنها و توجه کردن به آنها قایل نیستند و هیچ وقت نیازی به عذرخواهی احساس نمی کنند. این مردها اعتقاد دارند هر کس آنها را ترک کند ضرر کرده و هیچ وقت از اشتباهاتشان درس نمی گیرند.

در سختی مانده ها

این مردها گذشته سختی داشته اند. مثلا در کودکی در فقر و تنهایی بزرگ شده اند و هنوز تلخی آن دوران را به یاد می آورند. این مردها حتی اگر با تلاش و پشتکارشان وضعیت خود را متحول کرده باشند و طبقه اجتماعی بالاتری به دست آورده باشند، در صورتی که درگیر گذشته شان  باشند گزینه خوبی برای ازدواج به حساب نمی آیند. چنین مردانی از سختی های زندگی شان گذر نکرده اند و قرار است همه عمر نق بزنند، احساس قربانی شدن داشته باشند و دیگران را به خاطر گذشته بدی که داشته اند سرزنش کنند. البته که همه مردهایی که گذشته سخت داشته اند اینطور نیستند و ما فقط به گروهی اشاره می کنیم که در گذشته گرفتار هستند.

محافظه کارها

هیچ چیز به اندازه یک مرد محافظه کار زن ها را دلزده نمی کند. مردان محافظه کار که برای گرفتن یک تصمیم مدت ها زمان صرف می کنند، مردان مردد که هیچ وقت نمی توانند با قاطعیت رفتار کنند از نظر زنان پسر بچه هایی هستند که اصلا نمی شود روی آنها حساب کرد. محافظه کارها عموما منفعل هستند و حتی در خواستگاری کردن هم دست دست می کنند تا اول رغبت و تمایل دختر را ببینند و بعد، پا پیش بگذارند.

مردهای معتاد به کار

شما شاید با کار زیاد بخواهید وضعیت رفاهی زندگی تان، یا موقعیت اجتماعی تان را بهتر کنید اما اگر یک مرد معتاد به کار باشید هرگز نخواهید توانست نظر یک زن را جلب کنید. زن ها به مردانی علاقمندند که بتوانند بین بخش های مختلف زندگی شان تعادل برقرار کنند. به اندازه کار کنند، به اندازه برای خانواده وقت بگذارند و به اندازه به خودشان توجه داشته باشند. اگر مردی هستید که مرتب از کار حرف می زند و حتی پیش نامزدش هم تلفن های کاری دارد، بدانید که به زودی مورد نفرت نامزدتان واقع خواهید شد.

منبع: تبیان

 

 

رابطه جنسی

مشاوره ازدواج،مشاوره جنسی

آموزش زناشوئی

آموزشهای جنسی

مشاوره جنسی،مشاوره آنلاین

فیلم رابطه جنسی

رابطه جنسی

رابطه جنسی

امکانات فوق شامل خریدارای سی دی مقالات سایت و مجموعه آموزشی زوج خوشبخت نیز می شود

این مطلب در تاریخ 2014-08-06 20:35:40منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مطالب قبل از ازدواج
تعداد بازدید
30868





نظر شما در مورد مطلب پسرهایی که دختران برای ازدواج نمی پسندند چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




مقابله با استرس در خواستگاری
مقابله با استرس در خواستگاری

وام ازدواج با یک ضامن
وام ازدواج با یک ضامن

آموزش شيوه صحيح باردار شدن خانمها
آموزش شيوه صحيح باردار شدن خانمها

غذاهای تاثیرگذار بر هوش جنین
غذاهای تاثیرگذار بر هوش جنین

غصه خوردن چاق می کند یا لاغر
غصه خوردن چاق می کند یا لاغر

طلاق عاطفی در کدام ازدواج ها بیشتر است
طلاق عاطفی در کدام ازدواج ها بیشتر است










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

11184

بازدید امروز:

17146

بازدید دیروز:

266288947

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام