زمینه های عاشق شدن دختر و پسر

زمینه های عاشق شدن

زمینه های عاشق شدن،این که شما جذب فرد خاصی می شوید و تمام تلاشتان را می کنید که به او برسید، تا حد زیادی بستگی به این دارد که در چه موقعیتی او را دیده اید. وقتی غمگین بوده اید و او به شما دلداری داده است؟ وقتی اعتماد به نفستان را از دست داده بودید و او از شما تعریف و تمجید کرده است؟ وقتی مشکل مشترکی را تجربه می کردید؟ یا وقتی احساس می کردید از زندگی عقبید و او تلاش کرده شما را به جلو براند؟

عاشق شدن، تصادفی است که در این موقعیت ها بیشتر رخ می دهد. بنابراین اگر عاشق کسی هستید که دلتان او را تایید و عقلتان رد می کند، بهتر است به گذشته برگردید. به وقتی که عاشق او شدید و ببینید آن موقع چه شرایطی داشتید؟ چرا او را انتخاب کردید و او کدام بخش های وجود شما، کدام حفره های زندگیتان را پر می کند که حاضرید با وجود همه تفاوت ها باز هم او را به زندگی و آینده تان راه دهید؟ دانستن این واقعیت ها کمک می کند تا راحت تر بتوانید بین عقل و احساستان تصمیم گیری کنید.

زمینه های عاشق شدن

همدیگر را زیاد می بینید

اولین و دم دستی ترین زمینه عاشق شدن، بودن در یک محیط و دیدارهای مکرر است. مجاورت مکانی باعث می شود که با طرف مقابل خو بگیرید و امکان دلبستگی بیشتر شود. در چنین شرایطی مشابهت ها بیشتر به چشم می آید. اما شاید اگر در همان ابتدای شکل گیری احساس وابستگی، اگر شرایط طوری شود که همدیگر را نبینید، مثلا یکی به مکانی دیگر بروید این احساس به احتمال زیاد خاموش می شود. پس اولین عامل زمینه ساز عاشقی مجاورت مکانی است.

وقتی یک فرد، به هر دلیلی در مرکز توجه باشد و از طرف جمع تحسین شود احتمال بیشتری دارد که جذب او شوید و بخواهید به او نزدیک شوید

برایتان جذاب است

درست است که معیارهای اخلاقی می گویند باید به مواردی بیشتر از ظواهر توجه کنید اما ظاهر اولین چیزی است که ما در طرف مقابل می بنییم و جذب آن می شویم. بنابراین، جذابیت های ظاهری، جنسی و رفتاری بعد از مجاورت مهم ترین عامل ایجاد احساسات عاشقانه هستند.

تحسین دیگران را می شنوید

وقتی یک فرد، به هر دلیلی در مرکز توجه باشد و از طرف جمع تحسین شود احتمال بیشتری دارد که جذب او شوید و بخواهید به او نزدیک شوید. افراد در قدرت، افرادی که در جایگاه تایید عمومی قرار دارند، خیلی ها را وسوسه می کنند که نزدیک تر شده، او را بشناسند و در زوایای خصوصی زندگی او وارد شوند.

خیلی شبیه همید

همیشه شباهت ها باعث جذب شدن افراد به یکدیگر می شود. وقتی حس کنید کسی مشترکات زیادی با شما دارد، خصوصیات اخلاقی یا تجربه های همسانی با شما دارد، بیشتر جذب او می شوید و حتی اگر در ادامه متوجه تفاوت هایی شوید، ممکن است به خاطر عشق به وجود آمده و احساس تشابه اولیه خودتان را فریب دهید که می توانید با او زندگی خوبی را بسازید.

مورد توجه قرار گرفتن

شاید نیمچه توجهی از جانب شما به طرف مقابل وجود داشته باشد اما تا زمانی که او به شما چراغ سبز نشان ندهد و با توجه متقابل شما را به توجه های بیشتر وا نداشته باشد، عشقی به وجود نمی آید. پس یکی دیگر از زمینه سازهای عاشق شدن، این است که مورد توجه طرف مقابل قرار بگیرید و این توجه دو طرفه باشد.

منبع : روزنامه خراسان

 

عدم قدرت تصمیم گیری در ازدواج

عاشق شدن در دوران شناخت

عواملی که باعث پشیمانی بعد از عقد میشود

ازدواج با فردی که رابطه جنسی نا مشروع داشته

از کجا بفهمیم به سن ازدواج رسیدیم

رابطه جنسی

مشاوره ازدواج،مشاوره جنسی

آموزش زناشوئی

آموزشهای جنسی

مشاوره جنسی،مشاوره آنلاین

فیلم رابطه جنسی

رابطه جنسی

رابطه جنسی

امکانات فوق شامل خریدارای سی دی مقالات سایت و مجموعه آموزشی زوج خوشبخت نیز می شود

این مطلب در تاریخ 2014-11-29 08:57:36منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مطالب قبل از ازدواج
تعداد بازدید
30137





نظر شما در مورد مطلب زمینه های عاشق شدن دختر و پسر چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




نقش خانواده در ازدواج و انتخاب همسر
نقش خانواده در ازدواج و انتخاب همسر

افکار و باورهای اشتباه در ازدواج
افکار و باورهای اشتباه در ازدواج

انزال زود رس قسمت دوم
انزال زود رس قسمت دوم

آمنوره چیست؟
آمنوره چیست؟

ضریب هوشی زنان بیشتر است یا مردان
ضریب هوشی زنان بیشتر است یا مردان

دو عامل تهدید کننده مردانگی
دو عامل تهدید کننده مردانگی










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

4532

بازدید امروز:

17146

بازدید دیروز:

266282295

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام