رفتار اشتباه در نامزدی

رفتار اشتباه در نامزدی

رفتار اشتباه در نامزدی،اشتباهات نامزدی،اشتباه در دوران نامزدی،اگر می خواهید رابطه تان به ازدواج ختم شود باید بدانید که تحقیقات و تجربه نشان می دهند که زندگی زیر یک سقف پیش از ازدواج باعث می شود رابطه شما با شکست مواجه شود. در اینجا برخی از دلایلی که باعث می شوند زندگی مشترک در دوران نامزدی به شکست رابطه عاطفی ختم شود برای شما توضیح داده شده اند:

1.    زنان و مردان نظرهای متفاوتی درباره معنای زندگی مشترک دارند: با وجود اینکه زن ها فکر می کنند این مرحله حتما به ازدواجشان ختم می شود، مردها این دوره را تنها یک دوره آزمایشی می دانند که هیچ اجباری در منجر شدن آن به ازدواج وجود ندارد. آغاز زندگی مشترک با چنین دیدگاه های متفاوتی خود یکی از عواملی است که ایجاد مشکل می کند.

2.    مردها به آنچه که می خواهند رسیده اند پس دیگر نیازی به ازدواج نمی بینند: شاید این حرف باعث عصبانیت آقایان بشود و رگ غیرتشان بیرون بزند و بگویند که این حقیقت ندارد، ولی بیایید با خودمان رو راست باشیم. وقتی شما با نامزدتان زندگی می کنید او از تمامی مزایای زندگی مشترک بهره مند می شود و دیگر چیزی باقی نمی ماند که برای به دست آوردنش بخواهد تن به ازدواج بدهد. او تمام آنچه را که می خواسته بدست آورده است.

3.    چیزی که آسان به دست بیاید بی ارزش می شود: زمانی که شما با نامزدتان زیر یک سقف زندگی می کنید او دیگر نیازی ندارد که به دنبال شما باشد و برای به دست آوردن شما تلاش کند. شما دیگر آرزوی او نیستید و ارزش خود را برای او از دست می دهید. هرچند او با شما زندگی می کند ولی به چشم همسر به شما نگاه نمی کند. دیده شده است که بسیاری از مردانی که با نامزدشان زندگی می کنند درباره او می گویند: «اهمیتی ندارد، او که همسرم نیست». این کمبود اشتیاق و توجه تاثیر بسیار بدی بر روح و روان شما خواهد داشت.

4.    پیش بردن رابطه جذابیت خود را از دست می دهد: زندگی مشترک پیش از ازدواج انگیزه مردان برای رسمیت بخشیدن به رابطه را از بین می برد. خواهید دید که سال نو می رسد و خبری از ازدواج نیست، تولدتان می گذرد و خبری نمی شود، خواهرتان ازدواج می کند و باز هم خبری از ازدواج شما نیست! شما در وضعیتی گیر می کنید که راه گریزی از آن نیست و بدتر از آن به تهدید روی می آورید. شما می گویید: « اگر ازدواج نکنیم از تو جدا خواهم شد» ولی این کار را نمی کنید و این کار تنها رابطه شما را سردتر خواهد کرد.

5.    زوج هایی که با هم زندگی می کنند نسبت به ازدواج بی تفاوت می شوند: چرا؟ خوب به همه دلایلی که توضیح دادیم که انگیزه را از شما می گیرند. نامزدهایی که پیش از ازدواج با هم زندگی می کنند عقاید خیلی محکمی در مورد ازدواج ندارند.  آنها زیر بار مسئولیت نرفته و تلاشی برای ماندن در کنار هم نمی کنند، در نتیجه جدایی برای آنها بسیار آسان می شود و به محض برخورد با مشکلات که بخش لاینفک هر رابطه عاطفی است به سادگی مسیرشان را از هم جدا می کنند زیرا هیچ تعهدی وجود ندارد که آنها را کنار یکدیگر نگه دارد. مسئولیت قانونی و عرفی که ازدواج برای شما به همراه دارد باعث می شود در مواقع بروز مشکلات دست به دست یکدیگر داده و با قدرت بیشتری با موانع و مشکلات روبرو شوید.

6.    زندگی در یک خانه پیش از ازدواج هیچ چیزی را درباره زندگی پس از ازدواج تضمین نمی کند: در واقع تحقیقات نشان داده است زوج هایی که در دوران نامزدی با هم زندگی می کنند احتمال طلاقشان بیشتر است. راه های بهتری هم برای آماده کردن خودتان برای یک زندگی مشترک سالم و صحیح وجود دارند. دیدارهای فراوان و گذراندن وقت با یکدیگر امکان به دست آوردن شناخت کافی را برای شما فراهم خواهند کرد و خواهید دید که آیا دارای ارزش های مشترک با طرف مقابلتان هستید یا خیر. شرکت در کلاس های آمادگی برای ازدواج به شما و نامزدتان کمک خواهند کرد که مهارت های ارتباطی و روش های زندگی مسالمت آمیز را فرا بگیرید.

7.    زندگی در یک خانه پیش از ازدواج هیجان تازه عروس و داماد بودن را از بین می برد: تازه عروس بودن و به دست داشتن حلقه ازدواج برای نشان دادن تعهدتان به همه دنیا تجربه لذت بخشی است که خیلی ها آرزوی آن را به دل دارند. عینک بدبینی را کنار بگذارید و به آنهایی که می خواهند شما را دلسرد کنند گوش ندهید، بگذارید آنها با آن عقاید تلخ و نفرت انگیز خود باقی بمانند، اما نگذارید طعم شیرین آغاز یک زندگی نو را از شما بگیرند. هنوز هم با وجود تمام مشکلات دنیای امروز، زوج های بسیار بسیار زیادی وجود دارند که می توانند به شما نشان دهند جمله « آنها تا آخر عمر به خوبی و خوشی زندگی کردند» به داستان ها نپیوسته است. فقط کافی است خودتان را بشناسید و بدانید از زندگی چه می خواهید.

این ها تنها بخشی از مشکلاتی بودند که زندگی زیر یک سقف پیش از ازدواج برای شما به همراه خواهد داشت. مشکلاتی که باعث می شوند یک دور باطل را برای مدت های زیاد و یا حتی سال ها برای حفظ رابطه و کشاندن آن به سوی ازدواج تکرار کنید. تجربه ای که باعث تحقیر و شکستن قلبتان خواهد شد و زخم هایی جبران نشدنی بر روح شما خواهد گذاشت.

 

مرز رابطه جنسی در نامزدی

مدت نامزدی و عقد چقدر باشد

در دوران نامزدی چکار کنیم

رابطه جنسی

مشاوره ازدواج،مشاوره جنسی

آموزش زناشوئی

آموزشهای جنسی

مشاوره جنسی،مشاوره آنلاین

فیلم رابطه جنسی

رابطه جنسی

رابطه جنسی

امکانات فوق شامل خریدارای سی دی مقالات سایت و مجموعه آموزشی زوج خوشبخت نیز می شود

این مطلب در تاریخ 2015-01-24 08:55:42منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مطالب قبل از ازدواج
تعداد بازدید
16050





نظر شما در مورد مطلب رفتار اشتباه در نامزدی چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




دختر مورد پسند پسران برای ازدواج
دختر مورد پسند پسران برای ازدواج

رابطه با پسری که قبلا عاشق یکی دیگه بوده
رابطه با پسری که قبلا عاشق یکی دیگه بوده

خوراکی های در دسترس برای بیشتر شدن میل جنسی
خوراکی های در دسترس برای بیشتر شدن میل جنسی

آیا زیاد بودن میل جنسی اختلال می باشد
آیا زیاد بودن میل جنسی اختلال می باشد

نحوه کاهش بیش فعالی در کودکان بیش فعال
نحوه کاهش بیش فعالی در کودکان بیش فعال

تنوع پذیری مردان و زنان و بررسی عوامل پیرامون آن
تنوع پذیری مردان و زنان و بررسی عوامل پیرامون آن










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

14706

بازدید امروز:

17146

بازدید دیروز:

266292469

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام