چگونه در اولین ملاقات جذاب باشیم

چگونه در اولین ملاقات جذاب باشیم

 

چگونه دراولین ملاقات جذاب باشیم،بدست آوردن دل طرف مقابل در اولین ملاقات،همه ما میخواهیم نه فقط درا ولین ملاقات بلکه همیشه جذاب باشیم، اما علت اهمیت اولین ملاقات در اینست که ممکن است اگر جذابیت لازم را نداشت هباشیم و یا نتوانیم دل طرف مقابل را بدست بیاوریم رابطه به اتمام برسد و خبری از ملاقاتهای دیگر نباشد

 

شايد اين مهم‌ترين قرار زندگي شما باشد، قراري كه آينده زندگي شما را تحت تاثير قرار مي‌دهد. شايد خواستگارتان قرار باشد كه تا آخرعمر در كنار شما زندگي كند و تمام رؤياها و آرزوهاي شما را جامه عمل بپوشاند. براي همين اولين قرار مهم‌ترين قرار است، براي آنكه بهترين تاثيرگذاري را در اين قرار داشته باشيد، نكات زير را به خاطر بسپاريد.

فردي كه روبه‌روي شما نشسته است شايد باهوش‌تر از شما باشد و به احتمال زياد از شما باتجربه‌تر است، پس هيچ‌گاه فكر نكنيد كه مي‌توانيد او را بازي دهيد يا گمراه كنيد. سعي كنيد صادقانه رفتار كرده و اگر هم اشتباهي از شما سر زد به آن اعتراف كنيد. دكتر ويتيمور مي‌گويد: اگر در صحبت كردن خواستگارتان حواس شما پرت شده و كلام او را از دست داديد خيلي راحت به او بگوييد كه براي يك لحظه حواس‌تان پرت شده است.  اگر هم فكر مي‌كنيد حرفي كه زده است نامناسب بوده يا او را رنجانده از وي معذرت‌خواهي كنيد. معذرت خواستن شجاعت و انعطاف شما را مي‌رساند و تاثير خوبي روي ذهن طرف مقابل شما مي‌گذارد.

 

در اولین ملاقات انتظار چه تاثیری بر او دارد؟

 

خانم‌ها در بين خودشان مي‌گويند؛ اگر او چند دقيقه منتظر بماند ارزش من را بيشتر حس خواهد كرد. اما اين درست نيست. باور كنيد كه در قرار اول هر دقيقه انتظار كشيدن مي‌تواند مرگبار باشد و باعث عصبانيت و ناراحتي طرف مقابل شما شود و در نتيجه آن جو مناسب چنين جلسه‌اي را بر هم بزند.
اگر شما بنشينيد و انتظار آمدن طرف مقابل‌تان را بكشيد، چه حسي خواهيد داشت؟ قطعا خوشحال نخواهيد بود. يادتان باشد اگر دير كنيد مي‌تواند به اين معنا باشد كه براي طرف مقابل ارزشي قائل نيستيد، براي همين حساب همه زمان‌ها را بكنيد و از جمله حاضر شدن، ترافيك و مشكلات احتمالي را بكنيد تا دير به قرارتان نرسيد.

 

موبایلتان را خاموشش كنيد

 

شما مي‌خواهيد كه خواستگارتان در زماني كه مقابل شما نشسته است دائما مشغول چك كردن تلفن همراهش باشد يا پيامك بزند و دائما با تلفن صحبت كند؟ اگر از اين رفتار خوش‌تان نمي‌آيد خودتان چنين رفتاري را انجام ندهيد. دكتر دايان گاتمن، روانشناس و متخصص علوم رفتاري در دانشگاه پنسيلوانيا مي‌گويد: «شايد هميشه اين عادت را داشته باشيد كه تلفن همراه‌تان را در نزديك‌ترين جا با خودتان نگه داريد و دائما پيامك‌ها، اي‌ميل‌ها يا تماس‌هاي‌تان را چك كنيد اما براي اولين قرار با خواستگارتان چنين كاري بدترين كار است. خيلي راحت قبل از ورود به محل قرار، تلفن همراه‌تان را خاموش كنيد. مطمئن باشيد يك ساعت خاموش بودن تلفن همراه ضرر جبران‌ناپذيري به شما نخواهد زد.»

 

اهمیت لباس انتخابی در اولین ملاقات

 

بگذاريد خيلي ساده بگوييم؛ اولين تاثيري كه روي طرف مقابل‌تان مي‌گذاريد با لباس‌هاي‌تان است، خيلي ساده اگر لباس‌هاي نامناسبي بپوشيد از همان لحظه اول تاثير نامناسبي روي طرف مقابل‌تان مي‌گذاريد، اگر براي خوردن يك قهوه دعوت شده‌ايد بدترين كار اين است كه با لباس و كفش مخصوص كوهنوردي در آنجا حاضر شويد. بهترين كار اين است كه براي اولين قرار با خواستگارتان لباس راحت، آراسته و نسبتا سنگين بپوشيد. لباسي كه مي‌تواند همپايه لباس‌هاي مراسم دورهمي و مهماني‌هاي نه‌چندان تجملي باشد. لباس‌هاي خيلي تنگ يا كفش‌هاي خيلي پاشنه‌بلند انتخاب‌هاي نامناسبي براي چنين قرار ملاقاتي هستند.

 

معجزه تشکر

يادتان باشد، تشكر كردن نشانه توجه و احترام گذاشتن شما به طرف مقابل‌تان است. شما بايد از احترام و توجهي كه به شما مي‌شود قدردان باشيد و اين قدرداني را نشان دهيد. يك تشكر در مورد پرداخت صورت‌حساب قهوه يا غذايي كه خورده‌ايد، مي‌تواند به خواستگار شما نشان دهد كه شما فردي مودب و نكته‌سنج هستيد كه به جزئيات دقت مي‌كنيد.

 

جاده دو طرفه قانون

 

به قوانين طرف مقابل‌تان احترام بگذاريد، اگر او بلند مي‌شود و صندلي را براي شما مي‌كشد از او تشكر كنيد، اگر هم اين كار را نكرد نايستيد تا اين كار را انجام دهد، خودتان صندلي را بكشيد و بنشينيد. اگر او خواست كه صورت‌حساب را پرداخت كند با او چانه نزنيد، اگر هم خواست كه در مورد مسائلي حرف بزنيد يا نزنيد به خواسته او احترام بگذاريد. مطمئن باشيد، اينگونه طرف مقابل‌تان هم به خواسته‌ها و قوانين شما احترام خواهد گذاشت.

 

در مورد اينها حرف نزنيد

 

صحبت كردن اصلي‌ترين كليد برقراري ارتباط است اما برقراري يك ديالوگ خوب با فردي كه براي اولين مرتبه با او ملاقات مي‌كنيد كار ساده‌اي نيست. قطعا نمي‌شود فرمول خاصي براي حرف زدن در جلسه اول ارائه داد، اما شايد برعكس اين مورد را بتوان ارائه كرد! بهترين كار اين است كه در جلسه اول با خواستگارتان از صحبت كردن در مورد مسائل سياسي، اقتصادي و البته وضعيت آب و هوا بپرهيزيد. دكتر ژاكلين ويتيمور، متخصص مشاوره خانوادگي در استوك مي‌گويد: «هميشه آدم‌هاي نكته‌سنج و طناز محبوب و مورد توجه هستند اما حتي اگر شخصيتي اينگونه هم داريد در جلسه اول آشنايي خودتان را كنترل كنيد و سعي نكنيد دائما از جملات طنز و بامزه استفاده كنيد يا خواستگارتان را بخندانيد، چرا كه اينگونه او اين تصور را خواهد داشت كه احتمالا شما فردي هستيد كه هيچ چيزي را جدي نمي‌گيريد.»

 

بيشتر بشنويد تا حرف بزنيد

يادتان باشد، مهم‌تر از خوب حرف زدن خوب شنيدن است. قطعا اگر در همان برخورد اول به طرف مقابل‌تان نشان دهيد كه خوب و با دقت به حرف‌هايش گوش مي‌دهيد تاثير بسيار زيادي روي او گذاشته‌ايد. اگر در زمان حرف زدن، او سؤالي براي‌تان پيش‌ آمد در فواصلي كه او مكث مي‌كند يا منتظر واكنش شماست سؤالات خودتان را بپرسيد. يادتان باشد يكي، دو بار قطع كردن حرف‌هاي او اشكالي ندارد اما خواستگارتان قطعا از اينكه هر دقيقه حرف‌هاي او را قطع كنيد خوشحال نخواهد شد.»

 

اولین قرار ملاقات با همسر آینده چگونه باشد

7 انتظار خانم ها در اولین ملاقات

5 اشتباه بزرگ مردان در اولین ملاقات

رابطه جنسی

مشاوره ازدواج،مشاوره جنسی

آموزش زناشوئی

آموزشهای جنسی

مشاوره جنسی،مشاوره آنلاین

فیلم رابطه جنسی

رابطه جنسی

رابطه جنسی

امکانات فوق شامل خریدارای سی دی مقالات سایت و مجموعه آموزشی زوج خوشبخت نیز می شود

این مطلب در تاریخ 2015-01-31 08:54:28منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مطالب قبل از ازدواج
تعداد بازدید
63114





نظر شما در مورد مطلب چگونه در اولین ملاقات جذاب باشیم چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




مردهایی که مناسب ازدواج نیستند
مردهایی که مناسب ازدواج نیستند

در چهار مورد مرد باید نسبت به زن برتری داشته باشد
در چهار مورد مرد باید نسبت به زن برتری داشته باشد

افرادی که نباید قرص ضد بارداری مصرف کنند
افرادی که نباید قرص ضد بارداری مصرف کنند

آیا مردان نیز دوره هایی دارند؟
آیا مردان نیز دوره هایی دارند؟

چطور جذاب و تاثیرگذار روی دیگران باشیم
چطور جذاب و تاثیرگذار روی دیگران باشیم

چگونه با تجاوز مقابله کنیم
چگونه با تجاوز مقابله کنیم










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

8369

بازدید امروز:

17146

بازدید دیروز:

266286132

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام