نکات مهم در دوران نامزدی

نکات مهم در دوران نامزدی

نامزدی دوران خوشی هاست، پس از مراحل پر استرس خواستگاری، بله برون و شیرینی خوران، باید روزهای خوبی در انتظار زوج باشد.

نامزدی همانطور که از اسمش مشخص است؛ مرحله ای است برای شکل گیری یک زندگی جدید؛ یعنی قرار است گزینه ای باشید برای ازدواج و ادامه مسیر زندگی. پس به سلامت گذر کردن از آن، آنطور که به نظر می رسد کار آسانی نیست. خیلی از نامزدی ها قبل از رسیدن به مرحله اصلی به پایان رسیده و خیلی ها هم البته با موفقیت رفته اند مرحله بالاتر.
در واقع می توان گفت دوران نامزدی مرحله نیمه نهایی یک ازدواج است و خود ازدواج مرحله نهایی. البته درست رفتار کردن در این مرحله کار هر کسی نیست و کاربلدی می خواهد.
پس عروس خانم های عزیز اگر دلتان می خواهد از این مرحله سخت به سلامت بگذرید حتما این نکته ها را رعایت کنید.

به خاطر نامزدتان قرار قبلیتان را به هم نزنید

شما از روز اول باید اعتماد به نفس داشته باشید. اگر با هم به میهمانی یا جشن عروسی می روید از همان اول دنبال تایید و نظر مثبت نامزدتان نباشید. قرار نیست از روز اول او به شما بگوید چه لباسی به شما می آید و چه بپوشید و چه نپوشید. پس با خیال راحت لباس مورد نظرتان را بپوشید و راه بیفتید.
اگر نامزدتان چند روز بعد از نامزدی با شما تماس گرفت تا قرار دیدار و سینما و پارکی را با شما برنامه ریزی کند، خیلی زود قبول نکنید. قبل از اینکه جواب نهایی را بدهید اول چند لحظه ای از او وقت بخواهید و ببینید برای آن روز خاص وقت دارید یا نه. اگر وقت داشتید که بعد از چند دقیقه قبول کنید،و امااگر وقت نداشتید و برای مثال قرار است آن روز با دوستانتان بیرون بروید به هیچ وجه قرارهایتان را به هم نزنید.
مطمئناًبی قرار هستید که قبول کنید اما یک کم جلوی خودتان را بگیرید تا بعدها به نفع تان باشد. اگر شما از روز اول برای برنامه ها و قرارهایتان احترام قائل شوید، مطمئنا نامزدتان را هم مجبور می کنید که به قرارهای شما احترام بگذارد.

همیشه با اعتماد به نفس باشید

شما از روز اول باید اعتماد به نفس داشته باشید. اگر با هم به میهمانی یا جشن عروسی می روید از همان اول دنبال تایید و نظر مثبت نامزدتان نباشید. قرار نیست از روز اول او به شما بگوید چه لباسی به شما می آید و چه بپوشید و چه نپوشید. پس با خیال راحت لباس مورد نظرتان را بپوشید و راه بیفتید. باید به خودتان مطمئن باشید.
اگر از روز اول نظرش را به شما تحمیل کند تا آخر عمرتان باید به نظر او لباس بپوشید و غصه بخورید. خود کرده را هم تدبیر نیست.

برای زمان بازی و تفریح او ارزش قائل شوید

آقایان دنیای متفاوتی دارند. مردها عاشق وقت گذرانی و تفریح و بازی با دوستانشان هستند. این البته حق مسلم آنهاست پس لطفا به این حق احترام بگذارید.اگر با دوستانشان زمین فوتبال اجاره کرده اند، سریع برای خودتان برنامه نچینید. اگر قرار است او به شما و برنامه هایتان احترام بگذارد شما هم باید با لبخند ساک فوتبال را دستش بدهید و برایش آرزوی موفقیت کنید.
مردها از محدودیت می ترسند. اگر از روز اول و دوران نامزدی احساس خطر کنند، شاید این مرحله را به پایان نرسانند.

رمانتیک بودن تا حدی!

کادو دادن خیلی خوب است، اما قرار نیست همان روز اول همه پس اندازتان را بدهید ادوکلن و پیراهن مارک دار و کیف پول چرم گاومیش! و کفش پوست مار بخرید. بازی را یادتان نرود. اول باید او برای شما کادو بخرد، اولین کادو و دومی و سومی را که خرید شما هم دست به جیب شوید و کتاب یا خودکار یا خودنویسی بخرید با یک شاخه گل.
اولین کادو به هیچ وجه نباید گرانقیمت و آنچنانی باشد. بعدها کلی وقت دارید تا برایش کادوهای گرانقیمت و برند و و مارک دار بخرید. روز تولدش را هم لطفا منفجر نکنید. یک تبریک ساده با یک کادوی کوچک کافی است.

شوخی بیجا ممنوع!

اولین کادو به هیچ وجه نباید گرانقیمت و آنچنانی باشد. بعدها کلی وقت دارید تا برایش کادوهای گرانقیمت و برند و و مارک دار بخرید. روز تولدش را هم لطفا منفجر نکنید. یک تبریک ساده با یک کادوی کوچک کافی است.
توی دوران نامزدی کمی زندگی را جدی بگیرید. ممکن است دوستان و آشناهای شما به شوخی هایتان بخندند اما نامزد و خانواده اش حتما فرق می کند.از ترکاندن بادکنک و جیغ و هورا کشیدن برای ترساندن و شوخی کردن، حرف های بامزه زدن و سوپرایز کردن خودداری کنید.

داد زدن و خط و نشان کشیدن مناسب شما نیست

مگر یک خانم متشخص خط و نشان می کشد. اگر دلتان می خواهد دوران نامزدی بی تنش و آرامی داشته باشید، لطفا شمشیر را از رو نبندید. خودتان را بگذارید جای آن مرد نامزد؛ اگر از روز اول برایش خط و نشان بکشید، در ابرهای بالای سرش زندگی پر از اره و تیشه و جنگ و دعوا می بیند و دیگر دلش نمی خواهد با چنین زنی زیر یک سقف برود.
تا زبان چرب و نرم هست چرا باید سراغ اره و تیشه و جیغ و داد رفت. تا سنت زیبای گفتمان وجود دارد چرا باید صدا را بالا برد و جنگید. اگر مرد دوران نامزدی آرامی داشته باشد، زودتر بساط یک عروسی مجلل را فراهم می کند.

نامزدتان را آزار ندهید

مردها از غر زدن و نق شنیدن متنفرند، حاضرند نصف عمرشان را بدهند و هیچ وقت شاهد غر زدن کسی نباشند چه برسد به اینکه نامزدشان مدام کنار گوش شان چیزهایی بگوید که سعی در نشنیدنش دارند.
اگر موضوعی ناراحت تان کرده یا از رفتاری ناراحت می شوید، با زبان آرام و بدون غرغر بیان کنید، اینطوری هم زودتر نتیجه می گیرید و هم انگ یک زن غرغرو بهتان نمی زنند. حواستان باشد، مردها اصلا به ادامه زندگی با یک فرد غرغرو اشتیاقی ندارند و سعی می کنند از اینجور افراد فاصله بگیرند.
منابع: همشهری تندرستی
برترین ها
مجله اینترنتی دلگرم
رابطه جنسی
مشاوره ازدواج،مشاوره جنسی
آموزش زناشوئی
آموزشهای جنسی
مشاوره جنسی،مشاوره آنلاین
فیلم رابطه جنسی
رابطه جنسی
رابطه جنسی
امکانات فوق شامل خریدارای سی دی مقالات سایت و مجموعه آموزشی زوج خوشبخت نیز می شود
این مطلب در تاریخ 2016-06-24 18:20:45منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مطالب قبل از ازدواج
تعداد بازدید
18623





نظر شما در مورد مطلب نکات مهم در دوران نامزدی چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




چطوری یک رابطه را تمام کنیم
چطوری یک رابطه را تمام کنیم

با چه کسانی نمی توان ازدواج کرد
با چه کسانی نمی توان ازدواج کرد

تغییر آلت تناسلی مردان در طول زندگی
تغییر آلت تناسلی مردان در طول زندگی

عوامل موثر بر دستگاه تناسلی زنان
عوامل موثر بر دستگاه تناسلی زنان

همسرم می گوید جن می بیند و شکاک است
همسرم می گوید جن می بیند و شکاک است

طلاق گرفتن برای مردها سخت و برای زنان سهل می شود
طلاق گرفتن برای مردها سخت و برای زنان سهل می شود










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

14664

بازدید امروز:

17146

بازدید دیروز:

266292427

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام