دلایل مجرد ماندن دختران

عواملی که منجر به مجرد ماندن دختران می شود

عواملی که منجر به مجرد ماندن دختران می شود

چرا مجرد مانده ام ؟ چرا تنهام؟ آیا این سوالات را در ذهن دارید

عمده ترین علت مجرد ماندن


۱. برای مرد مدنظرتان چک‌لیست درست کرده‌اید.
از خصوصیات و ویژگی‌هایی که در هر مردی جست‌وجو می‌کنید، مثل موقعیت حرفه‌ای، دیدگاه‌ها، شخصیت، خانواده، برند ماشین، درآمد و هرچیزی که فکرش را بکنید، فهرست تهیه کرده‌اید. اگر این خصوصیات را نداشته باشند، از آنها فرار می‌کنید. اما باید بدانید هیچ مردی کامل و بی‌عیب و نقص نیست، بنابراین جست‌وجوی چنین مردی به ناامیدی‌تان می‌انجامد.

۲. شاید هم‌زمان با مردهای زیادی صحبت می‌کنید
خوب است که دوستان زیادی داشته‌باشید، اما صحبت کردن با مردهای زیاد به عنوان دوست، شما را به جایی نمی‌رساند. ممکن است این باعث سردرگمی‌تان شود که چه‌کسی از دیگران بهتر است. قادر نخواهیدبود تصمیم بگیرید چه کسی برای‌تان مناسب است و با شما بیش‌ترین هم‌خوانی را دارد. شما باید با یک فرد باشید و از بقیه یک قدم دوری کنید. تنها در این‌صورت است که قادر خواهیدبود به عنوان نامزد آینده‌تان به او فکر کنید.

۳. در گذشته به شما خیانت شده‌است
گاهی خیانت به حدی روی ذهن‌تان اثر می‌گذارد که دیگر تمایلی به عاشق شدن ندارید، تمایل ندارید با کسی باشید زیرا می‌ترسید دوباره به شما خیانت کند یا دوباره ترک‌تان کند. تجربه‌ی گذشته‌تان قطعا روی حال و آینده‌تان اثر دارد و ممکن است علت این‌که تمایل ندارید دوباره وارد یک رابطه شوید و ترجیح می‌دهید تنها بمانید، همین باشد.

۴. از همه‌چیز برداشت منفی می‌کنید
تمام مدت درباره‌ی مردهای اطراف‌تان تفکری منفی دارید و حرف‌های منفی می‌زنید. از نگرش‌شان، رفتارشان، و عدم توانایی‌شان در برآورده کردن انتظارات‌تان گلایه می‌کنید. این درست نیست. شما باید رویکردی مثبت به دنیا، به همه‌ی آدم‌ها داشته‌باشید. تنها در این‌صورت است که می‌توانید با فردی رابطه‌ای خوب برقرار کنید، در غیر این‌صورت مردها شما را نادیده خواهندگرفت. حتی اگر به اندازه‌ی کافی به مردی نزدیک باشید و آرزو داشته‌باشید با او رابطه داشته‌باشید، ممکن است آن مرد شما را یک آدم منفی بداند و از داشتن هرگونه رابطه با شما خودداری کند.

۵. اهداف حرفه‌ای ندارید
مردها همیشه دوست دارند با دختری باشند که به کار و حرفه گرایش دارد زیرا ترجیح می‌دهند با کسی باشند که از نظر مالی مستقل است. به‌ویژه اگر در نخستین قرار آشنایی‌تان هستید، یک مرد هرگز نمی‌خواهد درباره‌ی جشن عروسی، فرزندان، دکوراسیون خانه هنگامی که در خانه هستید، آشپزی برای او وقتی از سر کار به خانه می‌آید، داستان‌ها و رویاهای‌تان را بشنود. دختری که به کار و حرفه گرایش دارد همیشه نسبت به یک دختر خانه‌دار ارجحیت دارد، زیرا مردتان احساس می‌کند وجه اشتراک زیادی با شما دارد که می‌توانید درباره‌ی آنها بحث و گفت‌وگو کنید.

۶. همیشه در شبکه‌های اجتماعی هستید
برای‌تان مهم نیست قرار آشنایی‌تان با مردتان ممکن است چگونه باشد، آیا واقعا به شما علاقه دارد یا نه. اما فقط از لباسی که پوشیده‌اید عکس می‌گذارید، موقعیت مکانی‌تان را فیس‌بوک مشخص می‌کنید، عکسی با او می‌گذارید تا پسند(لایک) و نظرهای هرچه بیش‌تری دریافت کنید. مردها دوست ندارند مسائل شخصی را در اینترنت افشا کنند، بنابراین این ممکن است برای هر مردی دلسردکننده باشد.

۷. همیشه نه می‌آورید
مردها در خفا عاشق این هستند که دختری صمیمی و برون‌گرا باشد. دختری که به همه‌چیز نه می‌گوید برای مردها خسته‌کننده به‌نظر می‌رسد. یک مرد یک‌بار، دوبار، و سه‌بار از شما چیزی را می‌خواهد و اگر همه‌ی کاری که می‌کنید رد کردن آن باشد، خیلی زود دیگر چیزی از شما نمی‌خواهد.

۸. پشت رابطه‌ای که دارید علتی وجود دارد
نمی‌توان روابط را بر پایه‌ی نیازها یا خواسته‌ها بنا نهاد. از نظر مالی ضعیف هستید و از این رو، برای این‌که بتوانید مطابق استانداردهای‌تان زندگی کنید، می‌خواهید بدون این‌که چیزهای دیگر را در نظر بگیرید، وارد رابطه با یک مرد شوید. این حقیقت روزی آشکار خواهدشد و آن مرد به خاطر این موضوع از شما متنفر خواهدشد. این نیاز ممکن است به هر چیز دیگری هم باشد. ممکن است به او نیاز داشته‌باشید تا ۷ روز هفته ۲۴ ساعته با شما باشد تا تنهایی‌تان را در خانه از بین ببرد. اما هر چیزی باید حد و حدودی داشته‌باشد، در غیر این‌صورت آن رابطه دیر یا زود با موانعی مواجه خواهدشد.
اگر تنها و در تقلا هستید، ممکن است علت‌اش هر یک از موارد بالا باشد. این تقلا ناشی از مقصود شما است، نه این‌که در وجود همه‌ی مردهای دنیا مشکلی هست. انتظارات کم‌تری داشته‌باشید، تنها در این‌صورت از چیزهایی بهره‌مند می‌شوید که به‌طور غیرمنتظره در مسیرتان قرار می‌گیرند.
منبع: لایک لاور کوتز / سایت بازده
رابطه جنسی
مشاوره ازدواج،مشاوره جنسی
آموزش زناشوئی
آموزشهای جنسی
مشاوره جنسی،مشاوره آنلاین
فیلم رابطه جنسی
رابطه جنسی
رابطه جنسی
امکانات فوق شامل خریدارای سی دی مقالات سایت و مجموعه آموزشی زوج خوشبخت نیز می شود
این مطلب در تاریخ 2016-07-09 06:24:13منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مطالب قبل از ازدواج
تعداد بازدید
21920





نظر شما در مورد مطلب عواملی که منجر به مجرد ماندن دختران می شود چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




موقعیت خوبی دارم اما خواستگار ندارم
موقعیت خوبی دارم اما خواستگار ندارم

شناخت احساس واقعی یک مرد با زبان بدن
شناخت احساس واقعی یک مرد با زبان بدن

ویروس کرونا تا چه مدت در ایران است
ویروس کرونا تا چه مدت در ایران است

آیا زمین خوردن باعث آسیب بکارت می شود
آیا زمین خوردن باعث آسیب بکارت می شود

جلوگیری از تکراری شدن و روزمرگی زندگی
جلوگیری از تکراری شدن و روزمرگی زندگی

شبکه های ماهواره ای فارسی زبان و ترویج خیانت
شبکه های ماهواره ای فارسی زبان و ترویج خیانت










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

14526

بازدید امروز:

17146

بازدید دیروز:

266292289

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام