نکاتی که قبل ازخواستگاری باید به آن توجه کرد

نکاتی که قبل ازخواستگاری باید به آن توجه کرد

نکاتی وجود دارند که باید قبل از خواستگاری از عشق زندگی تان به آنها توجه کنید. ما در اینجا نکات لازم را که به شما یادآوری می کنیم تا در این راه موفق باشید و شیرین ترین جواب مثبت زندگی تان را بگیرید.

حال که نیمه گمشده تان را یافته اید و می خواهید تشکیل زندگی دهید، فکر های زیادی به سرتان زده که نمی دانید چگونه آنها را مدیریت کنید. در این شرایط، شما باید تمام استرس خود را دور بریزید و بهترین خود را در لحظه ای که هیچگاه تکرار نمی شود، ارائه دهید. مهمترین چیز آن است که از ته قلب تان سخن بگویید و عمل کنید، اما نکاتی هم وجود دارند که باید قبل از خواستگاری از عشق زندگی تان به آنها توجه کنید.

ما در اینجا نکات لازم را که به شما یادآوری می کنیم تا در این راه موفق باشید و شیرین ترین جواب مثبت زندگی تان را بگیرید.

 

جواب او را بدانید

قبل از هر پیشنهادی، بهتر است که از جواب مثبت طرف مقابل تان آگاه باشید. مردانی که در ملا عام از زن مورد علاقه شان خواستگاری می کنند، از جواب مثبت او نیز اطمینان دارند. بنابراین شما هم باید بدانید که نظر فرد مقابل تان در مورد ازدواج با شماست چیست. اگر دوست ندارید که سرخورده شوید، این سوال را از خودتان بپرسید که آیا او دوست دارد با من ازدواج کند؟ اکنون زمان مناسبی برای این کار است؟ اگر به جوابتان شک داشتید، کمی دیگر هم صبر کنید. شما نباید در این کار عجول باشید زیرا یک حرکت اشتباه می تواند شما را از عشق زندگی تان دور کند. آنچه شما فکر می کنید برای خودتان درست است، شاید به نفع او نباشد. بنابراین قبل از هر اقدامی، خوب فکر کنید.

سورپرایز

سورپرایز یکی از هیجان انگیزترین کارهاست، به خصوص اگر در مورد پیشنهاد ازدواج باشد. به علاوه، اگر هنگام خواستگاری از فرد مورد علاقه تان او را سورپرایز کنید، کار شما سر زبان ها میان دوستان، اقوام و خانواده ها خواهد چرخید. مطمئنا نامزد شما تمام مراحلی را که برای غافلگیر کردن او طی کرده اید، برای دیگران تعریف خواهد کرد. بنابراین اگر می خواهید که کارتان مطابق برنامه هایی که ریخته اید پیش رود، بهتر است که در مورد آن با دیگران سخن نگویید زیرا که ممکن است دهن به دهن بچرخد و در نهایت به گوش همسر آینده تان رسد.

یادتان باشد که اگر در مورد پاسخ پیشنهادتان اطمینان ندارید، از پیشنهاد دادن در ملا عام بپرهیزید. هیچ کس دوست ندارد در مقابل دیگران جواب «نه» بشنود. در این شرایط حتی ممکن است که فرد مورد علاقه تان در جمع و زیر فشار نگاه دیگران، مجبور به «بله» گفتن شود، در صورتی که هنوز آمادگی این کار را ندارد. بنابراین اگر هنوز هم شک دارید، دست نگه دارید.

شما باید از خواسته های طرف مقابل تان آگاه باشید، زیرا پس از گرفتن جواب مثبت، 50 سال آینده خود را باید به دنبال انتظارات او بدوید و مطمئنا کم می آورید اگر که توانایی لازم را نداشته باشید.

سورپرایز یکی از هیجان انگیزترین کارهاست، به خصوص اگر در مورد پیشنهاد ازدواج باشد‎

 

صحبت کردن با خانواده دختر

 

اگر چه ما در قرن مدرن زندگی می کنیم اما هنوز هم باید برخی از سنت ها را به جای آوریم، به خصوص آداب و رسوم ازدواج. اگر چه مهمترین چیز، نظر عشق زندگی تان است اما اجازه خواستن از پدر او نیز رسمی است که باید ادا شود. این عمل شما احترام و جدی بودن نظرتان را ثابت می کند.

طبق آماری که در سال 2017 گرفته شد، از هر 5 دختر، یک نفر به دلیل مخالفت خانواده خود جواب منفی می دهد. بنابراین قبل از این که از دختر مور علاقه تان درخواست ازدواج کنید، از نظر پدر او مطمئن شوید.

اگر که او پدر خود را از دست داده یا که ارتباط خوبی با او نداشته باشد، چه کار باید کرد؟ باید نظر دیگر اعضای خانواده او را جویا شوید.

آماده باشید

گفتن یک جمله «با من ازدواج می کنی؟» ساده است اما آیا به بعد از آن لحظه طلایی هم فکر کرده اید؟ شما باید قادر باشید که به راحتی حرف دلتان را بزنید. به او توضیح دهید که چرا می خواهید با او زندگی کنید؟ یا این که هدف شما از ازدواج چیست؟ بنابراین قبل از آن اتفاق، چند بار حرف هایتان را با خود مرور کنید.

زمان خواستگاری

زمان خواستگاری بسیار اهمیت دارد. چه زمانی هم برای شما و هم برای شریک زندگی تان مناسب است؟ شما باید آمادگی لازم برای این کار را داشته باشید. به عنوان مثال استرس نداشته باشید یا این که تمام برنامه ریزی ها را از قبل و به صورت دقیق تر بچینید تا اشتباهی رخ ندهد. پس از آن که احساس کردید همه چیز آماده است، موارد زیر را نیز در نظر بگیرید.

آیا روزی که می خواهید در خواست ازدواج دهید، روز خاصی برای هردویتان است؟ به عنوان مثال سالگرد آشنایی یا روز تولد یا حتی ولنتاین از جمله تاریخ های مناسب برای خواستگاری است.

شاید عشق زندگی تان دوست داشته باشد که روز، ماه یا حتی فصل خاصی ازدواج کند، بنابراین قبل از هر اقدامی از دوستان یا آشنایان او بپرسید و طبق آن برنامه ریزی کنید.

پس از خواستگاری، وقتی را خالی کنید تا با نامزدتان تنها باشید. به عنوان مثال اگر مراسم شما در مقابل دیگران بود، به دنبال مکانی باشید تا با او خلوت و احساسات تان را برای هم بیان کنید. این لحظه نابی است که دیگر در زندگی تان تکرار نمی شود، بنابراین نهایت لذت را از آن ببرید و عاشقانه آن را به سر کنید.

منبع: برترینها

 

رابطه جنسی
مشاوره ازدواج،مشاوره جنسی
آموزش زناشوئی
آموزشهای جنسی
مشاوره جنسی،مشاوره آنلاین
فیلم رابطه جنسی
رابطه جنسی
رابطه جنسی
امکانات فوق شامل خریدارای سی دی مقالات سایت و مجموعه آموزشی زوج خوشبخت نیز می شود
این مطلب در تاریخ 2017-02-19 08:03:50منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مطالب قبل از ازدواج
تعداد بازدید
13001





نظر شما در مورد مطلب نکاتی که قبل ازخواستگاری باید به آن توجه کرد چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




بی اعتمادی به جنس مخالف
بی اعتمادی به جنس مخالف

با چه معیاری همسر انتخاب کنیم
با چه معیاری همسر انتخاب کنیم

آمنوره چیست؟
آمنوره چیست؟

احساس درد در زمان رابطه جنسی
احساس درد در زمان رابطه جنسی

چطور زندگی شادی داشته باشیم
چطور زندگی شادی داشته باشیم

تا دو سال بعد از طلاق ازدواج  نکنید
تا دو سال بعد از طلاق ازدواج نکنید










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

11314

بازدید امروز:

17146

بازدید دیروز:

266289077

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام