دستیابی به عملکرد جنسی مطلوب در مردان

دستیابی به عملکرد جنسی مطلوب در مردان

برای عملکرد جنسی بهینه درمردان ،انجام تمرینات کگل برای مردان می‌تواند به تقویت عضلات کف لگن که به مثانه و روده کمک می‌کند و بر کارکرد جنسی تاثیر می‌گذارد، کمک کند.

مردان در عمل می‌توانند تمرینات کگل را تقریبا در هر زمانی در حال استراحت روی کاناپه یا در هنگام رانندگی انجام دهند. پیش از اینکه انجام تمرینات کگل را شروع کنید، باید دریابید که چگونه مکان عضلات درست را پیدا کنید و تکنیک درست را یاد بگیرید.

منافع تمرینات کگل در عملکرد جنسی مطلوب در مردان


عوامل بسیاری ممکن است عضلات کف لگن شما را تضعیف کند، از عمل جراحی برداشتن پروستات تا بیماری‌هایی مانند دیابت. تمرینات کگل به مردان کمک می‌کنند از برخی از علائم ناشی از ضعف عضلات کف لگن مانند نشت ادراری جلوگیری کنند یا آنها را برطرف کنند. انجام تمرینات کگل در مردان در موارد بی‌اختیاری ادراری یا مدفوعی یا ادامه نشت ادرار پس از اتمام ادرار کردن مفید است. همچنین برخی پژوهش‌ها بیانگر آن است که تمرینات کگل ممکن است به برخی از مردان دچار اختلال نعوظ کمک کند. برای انجام تمرینات کگل باید عضلات کف لگنتان را شناسایی کنید و یاد بگیرید که چگونه آنها را سفت و شل کنید.


این نکات را درباره انجام تمرینات کگل در نظر داشته باشید:


عضلات درست را پیدا کنید: برای این کار باید عضلاتی را که به پیشگیری از خروج گاز کمک می‌کنند به‌طور محکم منقبض کنید یا هنگام استفاده از توالت سعی کنید جریان ادرار را متوقف کنید. اگر در آینه نگاه کنید، انقباض این عضلات باعث می‌شود پایه آلت تناسلی به شکم شما نزدیک‌تر شود و بیضه‌هایتان به سمت بالا بیاید.


تکنیکتان را کامل کنید: هنگامی که عضلات کف لگنتان را شناسایی کردید، مثانه‌تان را خالی کنید و دراز بکشید. عضلات کف لگنتان را منقبض کنید و برای 3 ثانیه به همین حالت بمانید، بعد برای 3 ثانیه عضلات را شل کنید. این تمرین را چند بار پشت سر هم انجام دهید اما در انجام دادن آن افراط نکنید. هنگامی که عضلاتتان قوی‌تر شد، سعی کنید تمرینات کگل را در حالت نشسته، ایستاده یا در حال راه رفتن انجام دهید.


تمرکزتان را حفظ کنید: برای اینکه بهترین نتایج را از این تمرینات بگیرید، باید تنها بر منقبض کردن عضلات کف لگن متمرکز شوید. مراقب باشید تا عضلات شکم، ران‌ها و باسن را منقبض نکنید. همچنین نفستان را حبس نکنید. در عوض هنگام انجام تمرینات به‌طور عادی تنفس کنید.


تمرینات را 3 بار در روز تکرار کنید: هدفتان این باشد که 3 بار در روز و هر بار با 10 تکرار این تمرینات را انجام دهید. می‌توانید این تمرینات را همزمان با انجام یک کار معمول روزانه برای مثال مسواک زدن انجام دهید.


تمرینات کگل را می‌توانید پس از پایان ادرار کردن برای خارج کردن آخرین قطرات ادرار باقیمانده یا برای بازگردان مدفوعی که تخلیه نشده به درون راست‌روده انجام دهید. همچنین می‌توانید این تمرینات را درست پیش از انجام هر فعالیتی که فشار داخل شکمی را افزایش می‌دهد یا در حین انجام این فعالیت‌ها انجام دهید، فعالیت‌هایی مانند عطسه کردن، سرفه کردن، خندیدن یا بلند کردن اشیای سنگین. به علاوه می‌توانید منقبض کردن عضلات کف لگن را در حین فعالیت جنسی انجام دهید تا نعوظ را حفظ کنید یا انزال را به تاخیر بیندازید.

 

اگر تمرینات کگل را به‌طور منظم انجام دهید، می‌توانید انتظار داشته باشید در طول 3 تا 6 هفته نتایج آن برای مثال کاهش موارد نشت ادرار را مشاهده کنید. سایر نتایج مانند بهبود کارکرد نعوظ، ممکن است پس از 3 ماه ایجاد شود. اگر می‌خواهید این منافع را به‌طور مداوم به دست آورید، باید این تمرینات را به جزئی ثابت از کارهای معمول روزانه‌تان تبدیل کنید.


منبع : روزنامه سپید

 

دلایل مشکلات جنسی مردان

اشتباهات در استفاده از کاندوم

ارگاسم خشک و بدون انزال

نشانه های کاهش تستوسترون در مردان

چه زمانی انزال زودرس طبیعی است

درمان انزال زودرس

رابطه جنسی

مشاوره ازدواج،مشاوره جنسی

آموزش زناشوئی

آموزشهای جنسی

مشاوره جنسی،مشاوره آنلاین

فیلم رابطه جنسی

رابطه جنسی

رابطه جنسی

امکانات فوق شامل خریدارای سی دی مقالات سایت و مجموعه آموزشی زوج خوشبخت نیز می شود

این مطلب در تاریخ 2014-10-22 09:55:40منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مقالات پزشکی و بهداشتی
تعداد بازدید
10181





نظر شما در مورد مطلب دستیابی به عملکرد جنسی مطلوب در مردان چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




ازدواج اینترنتی
ازدواج اینترنتی

آنهایی که بدنبال همسر زیبا هستن حتما بخوانند!
آنهایی که بدنبال همسر زیبا هستن حتما بخوانند!

پارافیلیا (انحراف جنسی) و درمان آن
پارافیلیا (انحراف جنسی) و درمان آن

پریود در مردان (IMS)
پریود در مردان (IMS)

آیا اسم می تواند در سرنوشت انسان تاثیر بگذارد
آیا اسم می تواند در سرنوشت انسان تاثیر بگذارد

ازدواج با مردان کوتاه قد دوام بیشتری دارد
ازدواج با مردان کوتاه قد دوام بیشتری دارد










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

9128

بازدید امروز:

17146

بازدید دیروز:

266286891

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام