درد در آلت تناسلی مردان

درد در آلت تناسلی مردان

«درد در آلت تناسلي مي‌تواند علامت يک بيماري مهم در پس‌زمينه باشد مثل عفونت و التهاب پروستات، عفونت‌هاي مقاربتي يا همان بيماري‌هاي آميزشي، مشکل در مجراي ادرار مثل تنگي مجرا و....»


دکتر صفری نژاد با اشاره به اينكه شايد مهم‌ترين علت درد آلت تناسلي، دست‌کاری آلت تناسلي و استفاده از دستگاه‌هاي توان‌بخشی جنسي باشد، افزود: «هرگونه ضربه به آلت تناسلي در حالت نعوظ مي‌تواند عواقب بسيار خطرناکي داشته باشد که شايع‌ترين آن‌ها، شکستگي آلت تناسلي است.»


اين اورولوژيست، مهم‌ترين و خطرناک‌ترين علت درد در آلت تناسلي هنگام نعوظ را بيماري پيروني دانست و ادامه داد: «اين بيماري به دليل ضربات مکرر و دست‌کاری مکرر آلت تناسلي تظاهر پيدا مي‌كند. بيماري پيروني داراي 3 مرحله حاد، مزمن زودرس و مزمن ديررس و شاه علامت مرحله حاد، احساس درد در آلت تناسلي به‌خصوص حين نعوظ است.»


صفری نژاد در ادامه افزود: «اگر در اين مرحله بيمار به پزشک مراجعه کند، احتمال اينکه با درمان جلوي پيشرفت بيماري گرفته شود، بسيار است، ولي صد درصد نيست. اين مرحله حدود 12-6 ماه طول مي‌کشد و بيشتر مردان مبتلا نيز يا به آن اهميت نمي‌دهند يا اينکه به علت خجالت به پزشک مراجعه نمي‌کنند.این مطلب از سایت تنظیم خانواده میباشد، شما میتوانید با جستجوی عبارت سایت تنظیم خانواده در موتورهای جستجو و ورود به این سایت با مطالب جامع تری در زمینه ازدواج و زناشویی آشنا شوید پس از سپري شدن اين مرحله، بيمار وارد فاز مزمن زودرس مي‌شود که در آن به‌تدریج بافت فيبري در اجسام غاري ايجاد و پلاک تشکيل می‌شود. درنهایت آلت تناسلي حين نعوظ به‌طرف پلاک کج خواهد شد.»


رييس انجمن علمي سلامت خانواده با اشاره به اينكه اندازه و تعداد پلاک با توجه به‌شدت بيماري و مدت‌زمانی که از آن سپری‌شده، متغير است، گفت: «گاهي اندازه پلاک مثلاً 5×5 ميلي‌متر و منفرد است و گاهي بيمار مثلاً دو عدد پلاک 2×2 سانتي‌متري روي آلت تناسلی خود دارد. اين پلاک‌ها به‌راحتي با دست قابل‌لمس هستند و ضمن کج و کوتاه کردن آلت‌، به توانايي نعوظ بيمار نيز آسيب مي‌زنند. اگر اين بيماري به‌موقع تشخيص و درمان نشود، سير آن به‌طرف ناتواني جنسي کامل است.»


به گفته صفری نژاد، ‌بيماري پيروني معمولاً پس از دهه پنجم زندگي ايجاد مي‌شود و بيماري نسبتاً نادري است. ولي متأسفانه در کشور ما بيشتر در دهه سوم و چهارم زندگي تظاهر پيدا مي‌كند و بسيار شايع هم است.


وي بابیان اينكه يکي از علل مهم، استفاده از دستگاه‌هايي است که سازندگان آن به‌دروغ مدعي هستند اندازه آلت تناسلي را تغيير مي‌دهد، گفت: «خوانندگان محترم به‌خصوص مردان جوان بايد دقت داشته باشند كه این‌ها تبليغات موهومي و دروغ محض هستند و هيچ دستگاه، کرم، داروي خوراکي و... باعث تغيير اندازه دستگاه تناسلي نمي‌شود و نبايد در دام آن افتاد. اندازه آلت تناسلي فقط با جراحي تغيير مي‌کند، آن‌هم در مواردي که با تعريف علمي، مردي دچار مشکل در اندازه آلت باشد. به‌عبارت‌دیگر، عمل جراحي به‌دلخواه بيمار انجام نمي‌شود. اگر هر مردي از اين دستگاه‌ها استفاده كند بايد ازنظر وجود احتمالي به بيماري پيروني بررسي شود.»
منبع : سلامت نیوز

 

دلایل مشکلات جنسی مردان

علت درد زیر شکم بعد از نزدیکی

علت درد بیضه ها

احساس درد در زمان رابطه جنسی

رابطه جنسی

مشاوره ازدواج،مشاوره جنسی

آموزش زناشوئی

آموزشهای جنسی

مشاوره جنسی،مشاوره آنلاین

فیلم رابطه جنسی

رابطه جنسی

رابطه جنسی

امکانات فوق شامل خریدارای سی دی مقالات سایت و مجموعه آموزشی زوج خوشبخت نیز می شود

این مطلب در تاریخ 2014-10-25 09:53:54منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مقالات پزشکی و بهداشتی
تعداد بازدید
47837





نظر شما در مورد مطلب درد در آلت تناسلی مردان چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




چطور به نامزدم بگم دهنش بو میده
چطور به نامزدم بگم دهنش بو میده

چطور بفهمیم قصد پسر ازدواج است یا دوستی
چطور بفهمیم قصد پسر ازدواج است یا دوستی

تاثیر رابطه جنسی بین زوجین بروی سلامتی
تاثیر رابطه جنسی بین زوجین بروی سلامتی

مهم ترین علائم بارداری
مهم ترین علائم بارداری

با احساس زشت بودن چکار کنیم
با احساس زشت بودن چکار کنیم

نقش کارگران جنسی در گسترش ایدز
نقش کارگران جنسی در گسترش ایدز










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

10086

بازدید امروز:

17146

بازدید دیروز:

266287849

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام