حس ادرارکردن حین رابطه جنسی

 ادرارکردن حین رابطه جنسی

 

ادرار کردن حین رابطه جنسی،خروج ادرار حین نزدیکی،در مورد رابطه جنسی، برخی از تدابیر می تواند از خروج ادرار هنگام نزدیکی جلوگیری کند:

احتمال عفونت در حس ادرار حین رابطه

- نخست اینکه اگر عفونت دارید، مقاربت را کنار بگذارید و تا از بین رفتن کامل عفونت از فعالیت های جنسی همراه با دخول ، خودداری کنید. چرا که می تواند سبب تشدید عفونت مجاری ادرار گردد.

- دوم، قبل و بعد از رابطه جنسی به مستراح بروید. این کار قبل از نزدیکی، احتمال بروز عفونت در مجاری ادرار در هر دو طرف را به میزان چشمگیری کاهش داده و احتمال خروج ادرار را نیز به حداقل می رساند. دفع ادرار پس از مقاربت نیز خطر عفونت را کمتر می کند.

- نهایتا در صورت احساس اجبار برای خروج ادرار، توقف نزدیکی و ادرار کردن، مشکلی را ایجاد نخواهد کرد. در واقع ایجاد یک وقفه هنگام مقاربت برای هر دوی شما خوب بوده و می تواند رابطه جنسی را شهوانی تر سازد.

حس ادرار حین ارگاسم

خیلی از خانم ها هنگامی که به ارگاسم نزدیک میشوند حسی مشابه ، حس ادرار دارند و از این رو ممکنه جلوی رسیدن به ارگاسم خود را بگیرند بد نیست بدانید برخی زنان همچون مردان نیز انزال دارند که مایع انزالی اب ادرار متفاوت است درا ین خصوص توصیه میشود با کلیک روی اینجا آناتومی و عملکرد جنسی در زنان آگاهی لازم در این خصوص را کسب نمائید

مطرح کردن این موضوع با همسرتان می تواند اضطراب ناشی از آن را کاهش داده و احساس راحتی به شما بدهد. داشتن یک ملحفه اضافی روی بستر و داشتن یک حوله نزدیک تختخواب برای پاک کردن خود هنگام خروج ادرار، راه مناسبی است. در ضمن بدانید که دفع غیر عمدی ادرار هنگام مقاربت ، می تواند برای هر کسی اتفاق افتد. در صورت وقوع این پدیده، به خود سخت نگیرید و در صورت امکان هر دو به این قضیه بخندید تا احساس بهتری داشته باشید. اگر واقعا احساس می کنید برای مقاربت جنسی آماده اید، لیاقت زندگی جنسی لذت بخش را دارید.

عدم تخلیه کامل مثانه

یکی از دلایل این امر این است که این افراد در تخلیه کامل مثانه یا تشخیص پر بودن آن دچار مشکل می شوند؛ زیرا قدرت حسی مثانه در اثر بیماری ،کاهش می یابد. این پدیده می تواند سبب حفظ ادرار در مثانه به مدت طولانی شده و محیط را برای رشد باکتری ها فراهم کند. علاوه بر این، این بیماری می تواند سبب وارد آمدن آسیب به عصب شده و کنترل ادرار را بسیار دشوار کند. در نظر گرفتن توصیه های زیر برای جلوگیری از عفونت های دستگاه ادراری و کنترل مثانه می تواند برای شما راه گشا باشد:

- روزانه حداقل 8 لیوان آب بنوشید. مصرف بیشتر آب و ادرار مکرر ، باکتری های موجود در مثانه را کمتر خواهد کرد.

- در صورت امکان یک برنامه زمانی، برای دفع ادرار در نظر بگیرید. به طور مرتب به دستشویی بروید حتی زمانی که احساس پر بودن مثانه را ندارید.

- در هر مرتبه، از تخلیه تمامی ادرار موجود درون مثانه اطمینان حاصل کنید.

- روده خود را نیز مورد بررسی قرار دهید. روده پر می تواند به مثانه فشار وارد کرده و تخلیه کامل را دشوار سازد. پس از دفع مدفوع، یک بار دیگر برای دفع ادرار تلاش کنید تا مثانه کاملا خالی شود.

- عمل تمیز کردن را همیشه از جلو به عقب انجام دهید تا باکتری ها را از ورودی مجاری ادرار و مهبل دور نگه دارید. برخی از پزشکان ممکن است آنتی بیوتیکهایی با دوز پایین را به عنوان روش پیشگیری کننده عفونت تجویز نمایند. با پزشک خود در این مورد مشورت کنید.

- همسر شما نیز می تواند به شما کمک کند. از او بخواهید پیش از شروع رابطه جنسی، آلت تناسلی، دستان، دهان و سایر بخش های بدن را برای به حداقل رساندن احتمال عفونت وارده به مجاری ادراری ، به طور کامل بشوید.

منبع :گروه ترجمه مجله پزشکی مادر، احسان جمال ریحان، مجله پزشکی مادرir-med.com

 

نادانستنیها در مورد انزال در خانم ها

علت و درمان سوزش ادرار

ترشحات غیر طبیعی مهبل

رابطه جنسی

مشاوره ازدواج،مشاوره جنسی

آموزش زناشوئی

آموزشهای جنسی

مشاوره جنسی،مشاوره آنلاین

فیلم رابطه جنسی

رابطه جنسی

رابطه جنسی

امکانات فوق شامل خریدارای سی دی مقالات سایت و مجموعه آموزشی زوج خوشبخت نیز می شود

این مطلب در تاریخ 2014-12-06 09:53:24منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مقالات پزشکی و بهداشتی
تعداد بازدید
164744





نظر شما در مورد مطلب ادرار کردن حین رابطه جنسی چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




رفتارهای اشتباه در دوران عقد
رفتارهای اشتباه در دوران عقد

نکات مهم برای تحقیق قبل از ازدواج
نکات مهم برای تحقیق قبل از ازدواج

تاثیر وزن بر کیفیت رابطه جنسی
تاثیر وزن بر کیفیت رابطه جنسی

روشهای درمان اختلال نعوظ
روشهای درمان اختلال نعوظ

حواس پرتی و کاهش تمرکز نشانه چیست
حواس پرتی و کاهش تمرکز نشانه چیست

نقش مادیات در زندگی زناشویی
نقش مادیات در زندگی زناشویی










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

9586

بازدید امروز:

17146

بازدید دیروز:

266287349

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام