تمرین برای بهبود میل جنسی

تمرین برای بهبود میل جنسی

تمرین لازم برای بهبود میل جنسی،بهتر شدن میل جنسی، بیشتر شدن میل جنسی اولین مرحله از چرخه جنسی داشتن رغبت جنسی به فرد مقابل است. زنان دوست دارند اغوا شوند، دوست دارند بدانند بخاطر اینکه آنها را دوست دارید با آنها ارتباط جنسی برقرار می کنید نه از سر ناچاری و نه برای ارضا شدن خودتان. این حتی شما را در موقعیت ضعیف تری قرار می دهد، چون رابطه جنسی مثل یک نیاز یک طرفه می شود یعنی مرد تقاضا می کند و زن عرضه می کند که حالت متعادلی نیست.


تمرینی که در اینجا به شما می دهیم برای بر قراری این تعادل خیلی مفید است. این تمرین تمرکر حسی نام دارد: جلساتی را فقط برای تمرکز و عشق ورزی به هم اختصاص بدهید. یعنی اگر بچه دارید بعد از اینکه به خواب رفتند و یا روزی که پیش مادربزرگ یا خاله شان هستند زمانی را با هم خلوت کنید.

اگر در ابتدا خجالت میکشید ایرادی ندارد که این کار را در نور بسیار کم انجام دهید. حتی میتوانید لباس نازکی به تن داشته باشید که معذب نشوید.


در طول این تمرین یکی دراز می کشد و دیگری با دقت تمام بدن او را نوازش می کند، دقت کنید که این کار حالت ماساژ دادن ندارد بلکه حالتی است که شما به لذت بردن و کشف نقاط مختلف بدن همسرتان می پردازید. در طول این تمرین از لمس کردن ناحیه تناسلی و سینه هم در خانم ها و هم در آقایان پرهیز کنید، چون این تمرین اصلا ربطی به رابطه جنسی ندارد.


این تمرین برای آن است که به هم ثابت کنید تنها برای برقراری رابطه جنسی به سمت هم نمی روید بلکه می توانید از روی محبت و علاقه همدیگر را لمس کرده و از این تماس لذت ببرید. هر دو طرف باید بر روی احساس خودشان تمرکز کنند. بعد جایتان را با هم عوض کنید و بعد از تمرین راجع به احساستان با هم صحبت کنید. از لمس چه مناطقی از بدن طرف مقابلتان لذت بردید؟ اگر چطور بود بهتر می شد و غیره.


با وجود اینکه اکثر زوج ها بخصوص کسانی که سال هاست با هم زندگی می کنند فکر می کنند همدیگر را به خوبی می شناسند من تضمین می کنم که با انجام این تمرین نکاتی را در مورد خودتان و همسرتان یاد می گیرید که تعجب زده می شوید. این تمرین استانداردی است که برای درمان کم شدن میل جنسی در خانم ها توصیه می شود.

بخاطر داشته باشید که بر روی مثبت ها تمرکز کنید و تا جای ممکن بدنبال یادگیری باشید تا هر چیز دیگر. اگر هر دو نفر موافق بودید می توانید این تمرین را هر از گاهی به عنوان بخشی از پیش نوازی پیش از بر قراری رابطه جنسی تان هم استفاده کنید. تاکید می کنم هر از گاهی چون این تمرین نباید همیشه به برقراری رابطه جنسی بیانجامد و گرنه کل هدف آن از بین می رود.
منبع:ravvan.com

 

رابطه جنسی

مشاوره ازدواج،مشاوره جنسی

آموزش زناشوئی

آموزشهای جنسی

مشاوره جنسی،مشاوره آنلاین

فیلم رابطه جنسی

رابطه جنسی

رابطه جنسی

امکانات فوق شامل خریدارای سی دی مقالات سایت و مجموعه آموزشی زوج خوشبخت نیز می شود

این مطلب در تاریخ 2015-01-31 09:52:27منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مقالات پزشکی و بهداشتی
تعداد بازدید
7876





نظر شما در مورد مطلب تمرین برای بهبود میل جنسی چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




عقد کردم اما هیچ حسی به همسرم ندارم
عقد کردم اما هیچ حسی به همسرم ندارم

رایج ترین اشتباهات دختران در انتخاب همسر
رایج ترین اشتباهات دختران در انتخاب همسر

اعتیاد به سکس
اعتیاد به سکس

علت نداشتن نعوظ در آلت
علت نداشتن نعوظ در آلت

با اضطراب کرونا چه کنیم
با اضطراب کرونا چه کنیم

زوج های مرفه بیشتر طلاق می گیرند
زوج های مرفه بیشتر طلاق می گیرند










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

12346

بازدید امروز:

17146

بازدید دیروز:

266290109

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام