چگونگی بالا بردن توانایی جنسی

بالا بردن توانایی جنسی

بالا بردن توان جنسی،تقویت جنسی،توانایی جنسی،برای بهبود روابط جنسی و تقویت آن می توانید از برخی مواد خوراکی کمک بگیرید و با این کار به خود و همسرتان در احیای روابط زناشویی تان کمک کنید. زمانیکه فرد دچار اضافه وزن و یا چاقی است، میل جنسی کاهش می‌‌یابد؛ فرد از رابطه جنسی لذت نمی برد و نمی‌تواند آنطور که می‌‌خواهد عمل کند و یا به دلیل پایین بودن اعتماد به نفس پیش قدم نمی شود.


در حدود 30 میلیون مرد در ایالات متحده و 100 میلیون مرد در سراسر جهان مبتلا به مشکلات جنسی از جمله اختلالات نعوظ می‌‌باشند؛ این مشکل جنسی با افزایش سنِ مردان شایع‌تر می‌‌شود اما ضرورتاً بخش ثابتی از افزایش سن نیست. مشکلات جنسی مرتبط با زنان همچون پایین بودن میل جنسی و یا عدم توانایی در رسیدن به ارگاسم شایع تر از مردان بوده طوری که برخی تحقیقات تخمین زده‌اند که از هر 4 زن 3 نفر از آنها مبتلا به مشکلات مرتبط با عملکرد جنسی هستند. تشخیص مشکلات و بیماری‌‌های جنسی – چه در زنان و چه در مردان - با سندرم متابولیک مرتبط است؛ سندرمی که با چندین نشانه اصلی مشخص می‌‌شود: مقاومت به انسولین، چاقی شکمی (چاقی مرکزی)، کلسترول خون بالا و پرفشاری خون.

افزایش توانایی و قوای جنسی


تحقیقات نشان داده‌اند که سندرم متابولیک بین 10 تا 25 درصد از بزرگسالان در جهان را تحت تاثیر قرار می‌‌دهد. مطالعات نشان دهنده ارتباط بین سندرم متابولیک و دیابت و بیماری قلبی عروقی بوده‌اند؛ و اکنون شواهد علمی حاکی از آنند که میل جنسی در مردان و مشکلات جنسی در زنان با سندرم متابولیک در ارتباطند. در مردان مبتلا به سندرم متابولیک ریسک ابتلا به ED دو برابر بیشتر است (7/26 درصد در مقایسه با 13 درصد در گروه کنترل). در مطالعه‌ای در زمینه امتیاز بندی زندگی جنسی، زنان مبتلا به سندرم متابولیک نسبت به گروه کنترل 33درصد امتیاز کلی کمتر، 50 درصد رضایت جنسی کمتر و 3 برابر پروتئین التهابیC بیشتری داشتند. زنان این مطالعه در دوره پیش از یائسگی قرار داشتند.

 

پس از رعایت رژیم غذایی مدیترانه‌ای- غنی از میوه، سبزیجات، غلات کامل، حبوبات، مغزها (به ویژه گردو) و روغن زیتون و محدود از گوشت قرمز، غلات تصفیه شده و مواد غذایی فرایند شده- امتیاز هم زنان و هم مردان در عملکرد جنسی به بالاتر از نمایه استاندارد افزایش یافت. مطالعه دیگری نشان داده است که حتی یک سوم از مردان دچار چاقی مبتلا به میل جنسی می‌‌توانند فعالیت جنسی خود را بعد از2 سال رعایت رژیم مدیترانه‌‌ای و فعالیت بدنی منظم بازیابند.

 

زمانیکه فرد دچار اضافه وزن و یا چاقی است، میل جنسی کاهش می‌‌یابد؛ فرد از رابطه جنسی لذت نمی برد و نمی‌تواند آنطور که می‌‌خواهد عمل کند و یا به دلیل پایین بودن اعتماد به نفس پیش قدم نمی شود. در چنین شرایطی در کنار کمک گرفتن از یک مشاور تغذیه و رژیم درمانی در جهت کاهش وزن، یک مشاور متخصص روانشناسی نیز می‌‌تواند تفاوت‌‌های معناداری را ایجاد کرده و احساس فرد نسبت به خودش را بهبود بخشد. در حقیقت یک راه حل موثر به منظور رسیدن به رابطه جنسی بهتر، لذت بردن از رژیم غذایی مدیترانه‌‌ای است. در رژیم غذایی مدیترانه‌‌ای بیشتر از میوه، سبزیجات، غلات کامل، حبوبات، مغزهاو روغن زیتون استفاده می‌‌شود.

 

افزایش قوای جنسی

فرو نشاندن استرس
استرس فیزیولوژیکی سطوح هورمون آدرنالین را افزایش می‌‌دهد و منجر به انقباض عروق خونی می‌‌گردد که می‌تواند نعوظ مردان را مختل سازد. هرآنچه فرد در جهت تسکین تنش و ایجاد حس بهتر احساسی صورت دهد منتهی به بهبود روابط و زندگی جنسی‌اش خواهد شد. بنابراین موارد استرس‌زای زندگی‌تان را شناخته و راهکارهای مقابله و کنترل آنها را فراگیرید.

 

مواد غذایی مفید برای رابطه جنسی بهتر
آواکادو
آواکادو غنی از ویتامین E است که خواص آنتی اکسیدانی داشته و در عین حال این میوه مملو از پتاسیم و ویتامینB6 است که از بیماری قلبی پیشگیری کرده و جریان خون بهتری را فراهم می‌‌کند. همچنین آواکادو منبع خوبی از چربی‌‌های غیر اشباع مونو به شمار می‌‌رود که چربی دوستدار قلب قلمداد می‌‌شود. هر آنچه که به قلب و جریان خون کمک کند منجر به حمایت از سلامت جنسی خواهد شد. در مردان مبتلا به بیماری قلبی ریسک ابتلا به اختلال نعوظ دو برابر خواهد بود چراکه هر دو بیماری ذکر شده از آسیب عروق منتج می‌‌شوند.

 

توجه به آنچه خورده می‌‌شود
برنامه غذایی که برای سلامتی قلب مردان مضر باشد برای توانایی آنها در داشتن نعوظ نیز مفید نخواهد بود. تحقیقات نشان داده‌اند که همان الگوی غذایی که منجر به حملات قلبی ناشی از جریان خون محدود در عروق کرونری می‌‌شود می‌‌تواند مانع جریان خون در آلت تناسلی مردان شود. رژیم غذایی مملو از مواد غذایی چرب و سرخ شده ، غذاهای فرایند شده و نیز محدود از میوه و سبزیجات می‌‌تواند منجر به کاهش گردش خون در سراسر بدن شود. در همین راستا مطالعه‌های اخیر نشان داده است که اختلال میل جنسی در میان مردان تحت رژیم غذایی مدیترانه‌‌ای (حاوی میوه، سبزیجات، غلات کامل، چربی‌‌های سالم مانند مغزها، روغن زیتون و ماهی) نسبتاً کمیاب است. ارتباط بین رژیم غذایی مدیترانه‌‌ای و بهبود روابط جنسی به طور معنادار به اثبات رسیده است.

 

توت فرنگی
جریان خون مناسب برای عملکرد بهتر جنسی هم در زنان و هم در مردان ضروری است و توت فرنگی غنی از آنتی اکسیدان است و لذا برای قلب و عروق بسیار مفید واقع می‌‌شود. به علاوه توت فرنگی غنی از ویتامین C است که نوعی آنتی اکسیدان محسوب می‌شود و با تعداد بیشتر اسپرم در مردان همراه است .توت فرنگی را می‌‌توانید به عنوان میان وعده و یا به شکل مخلوط با ماست در کنار وعده‌‌های اصلی غذایی دریافت نمایید.

 

بادام
بادام حاوی روی، سلنیوم و ویتامینE است که مواد معدنی و ویتامینی هستند که در سلامت جنسی و تولید مثل حائز اهمیت اند. سلنیوم در بهبود ناباروری کمک کننده است و همچون ویتامینE به سلامت قلبی کمک می‌‌کند. روی نیز ماده معدنی است که به تولید هورمون‌‌های جنسی مردانه کمک کرده و میل جنسی را نیز افزایش می‌‌دهد. همانطور که گفته شد جریان خون برای ارگان‌‌های جنسی حائز اهمیت است بنابراین چربی‌‌های خوب را در برنامه غذایی خود بگنجانید همچون اسیدهای چرب امگا3 که در بادام یافت می‌‌شود.


منبع : سایت شفا آنلاین

لینک : shafaonline.ir

 

برای افزایش میل جنسی چی بخوریم

راهکارهای افزایش قوای جنسی

علل کاهش میل جنسی و درمان آن

روشهایی برای تقویت و بازگشت میل جنسی

رابطه جنسی

مشاوره ازدواج،مشاوره جنسی

آموزش زناشوئی

آموزشهای جنسی

مشاوره جنسی،مشاوره آنلاین

فیلم رابطه جنسی

رابطه جنسی

رابطه جنسی

امکانات فوق شامل خریدارای سی دی مقالات سایت و مجموعه آموزشی زوج خوشبخت نیز می شود

این مطلب در تاریخ 2015-03-16 08:53:38منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مقالات پزشکی و بهداشتی
تعداد بازدید
20111





نظر شما در مورد مطلب بالا بردن توانایی جنسی چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




15 مسئله مهم هنگام تصمیم گیری برای ازدواج
15 مسئله مهم هنگام تصمیم گیری برای ازدواج

روند آشنایی و نحوه شناخت قبل از ازدواج
روند آشنایی و نحوه شناخت قبل از ازدواج

آیا ارتباط جنسی در زمان بارداری و تولد فرزند مجاز است؟
آیا ارتباط جنسی در زمان بارداری و تولد فرزند مجاز است؟

اختلال انگیختگی جنسی ضعف و ناتوانی جنسی: علل، درمان پیشگیری
اختلال انگیختگی جنسی ضعف و ناتوانی جنسی: علل، درمان پیشگیری

چکار کنیم نترسیم
چکار کنیم نترسیم

آموزش های پیش از ازدواج افزایش یافت
آموزش های پیش از ازدواج افزایش یافت










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

9987

بازدید امروز:

17146

بازدید دیروز:

266287750

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام