تاثیر بی اختیاری ادرار بر رابطه جنسی

 

 تاثیر بی اختیاری ادرار بر رابطه جنسی

بی اختیاری ادرار می تواند نشانه های فیزیکی و روانی مانند ترس، اضطراب و یا شرم را در هنگام رابطه جنسی به همراه داشته باشد.

اگر چه حرف زدن در مورد رابطه جنسی و یا مثانه بیش فعال برای خانم ها دشوار است اما به نظر می رسد که صحبت کردن در مورد تاثیر مثانه بیش فعال بر رابطه جنسی از این نیز مشکل تر باشد.

تاثیر بی اختیاری ادرار بر رابطه جنسی


بیش فعالی مثانه می تواند در بخش های مختلفی از زندگی از جمله روابط عاشقانه و جنسی افراد تاثیر بگذارد. اغلب اوقات، زنان در مورد امکان نشت ادرار در هنگام رابطه جنسی و یا اورگاسم ابراز نگرانی می کنند.

مثانه بیش فعال و یا بی اختیاری ادرار می تواند نشانه های فیزیکی و روانی مانند ترس، اضطراب و یا شرم را در هنگام رابطه جنسی و یا معاشقه به همراه داشته باشد. در ادامه به نکاتی خواهیم پرداخت که می توانند به شما در این زمینه کمک کنند.

آیا رابطه جنسی برای افراد مبتلا به مثانه بیش فعال مجاز است؟


متاسفانه بسیاری از زنان مبتلا به مثانه بیش فعال از برقراری رابطه جنسی خودداری می کنند. آنها فکر می کنند که رابطه جنسی می تواند برای مثانه بیش فعال مضر بوده و یا آن را بدتر کند.

این یک باور نادرست است


برقراری رابطه جنسی برای افراد مبتلا به مثانه بیش فعال خطرناک نبوده و آسیبی به مثانه آنها وارد نمی کند (مگر در موارد ابتلا به افتادگی مثانه). در مورد صحبت کردن درباره بیش فعالی مثانه راحت باشید. رابطه جنسی یک چیز است و صمیمیت و معاشقه یک چیز دیگر. صمیمیت و معاشقه با افزایش سن و یا با بیش فعالی مثانه تغییر نمی کند.

بسیاری از زوج ها در مورد برخی مسائل، بحث های طولانی مدت انجام نمی دهند و اهمیت صمیمیت و معاشقه را بیشتر از بحث مورد نظر می دانند. یکی از این مسائل ممکن است مثانه بیش فعال باشد.

ممکن است زنانی که به نشت ادرار در هنگام رابطه جنسی و یا ارگاسم مبتلا هستند احساس خجالت داشته باشند و یا حتی اگر شریک جنسی آنها این موضوع را بداند و آن را قبول کرده باشد، ممکن است زنان به شریک جنسیشان اجازه برقراری رابطه جنسی دهانی ندهند. و یا برخی از افراد مبتلا به مثانه بیش فعال حس می کنند که بوی ادرار می دهند و جذاب نیستند.

به طور کلی باید گفت که پنهان کردن مسائل در یک رابطه کار درستی نبوده و می تواند بر روح و روان شما تاثیر منفی بگذارد. پس بهتر است اینگونه مسائل را به راحتی مطرح کنید. تا زمانی که شریک جنسی شما از این قضیه با خبر نباشد و نسبت به آن واکنش نشان ندهد نمی توانید در مورد آن قضاوت کنید.همراه با شریک جنسیتان مشکل را حل کنید.

اگر به راحتی مشکل مثانه خود را با شریک جنسیتان در میان بگذارید می توانید با همکاری هم با این وضعیت مقابله کنید. اگر در هنگام رابطه جنسی و یا اوج لذت جنسی با بی اختیاری ادرار مواجه هستید، شاید همراه داشتن یک حوله و استفاده از آن بتواند در حل این مشکل به شما کمک کند. سعی کنید در مورد این مشکل با شریک جنسیتان مشورت کنید و با همفکری برای این مشکل راه حلی مناسب پیدا کنید.

بهتر است این گفتگو ها به صورتی مثبت و منطقی و خارج از اتاق خواب انجام شود و شروع بحث باید با فراهم کردن زمینه باشد و شروع ناگهانی بحث و بیان مستقیم مشکل چندان توصیه نمی شود.

منبع: شفا جو

 

این مطلب در تاریخ 2016-07-02 18:20:42منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مقالات پزشکی و بهداشتی
تعداد بازدید
12060





نظر شما در مورد مطلب تاثیر بی اختیاری ادرار بر رابطه جنسی چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




سوالات محوری خواستگاری
سوالات محوری خواستگاری

هویت بیرونی و اجتماعی  پسران بیش از شخصیت آنها مدنظر دختران است
هویت بیرونی و اجتماعی پسران بیش از شخصیت آنها مدنظر دختران است

مشکلات زنان باردار
مشکلات زنان باردار

قاعدگی دردناک-Dysmenorrhea
قاعدگی دردناک-Dysmenorrhea

روانشناسی رنگ ها و استفاده آن ها در منزل
روانشناسی رنگ ها و استفاده آن ها در منزل

اطلاعات جنسی شما چقدر است
اطلاعات جنسی شما چقدر است










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

7951

بازدید امروز:

17146

بازدید دیروز:

266285714

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام