ادکلن ها،عطرها و بوهای موثر در تحریک جنسی

بو ها و عطرهای تحریک کننده جنسی
Smells and fragrances sexually
Cologne, perfumes and odors affecting sexual stimulation
بو ها و عطرهای تحریک کننده جنسی
مطالعات نشان داده اند که این بطری های قیمت بالا تقریبا هیچ تاثیری بر جذابیت جنسی ندارند. درحقیقت، برای خانم ها، ادکلن های مردانه ممکن است حتی تاحدودی تاثیر منفی بر تحریک جنسی بگذارد. اگر شما به دنبال یک داروی مقوی برای افزایش میل جنسی هستید، مکان نگهداری عطر ها و ادکلن های خود را فراموش کنید و در عوض نگاهی به درون کابینت های آشپزخانه داشته باشید. دکتر آلن هیرش از موسسه تحقیقات و درمان بو و مزه ی شیکاگو میگوید: "به نظر میرسد که بوی خوش غذاها بیشترین واکنش های جنسی را بیرون میکشد. از شر ادکلن ها خلاص شوید و مقدار زیادی شیرینی و آبنبات خوب تهیه کنید”.

بوی خوش

هیرش و دیگر دانشمندان مطالعات زیادی انجام داده اند که همگی به یک نتیجه رسیده اند- هنگامی که موضوع خواص داروی مقوی برای غرایز جنسی میشود، عطرها و ادکلن ها به راحتی قابل رقابت با بوهای طبیعی مانند وانیل، دارچین، شیرین بیان و ریحان نیستند که به آسانی قابل دسترسی هستند.

بنابراین چرا ۲۰۰-۳۰۰ هزار تومان خرج عطر یا ادکلنی شود که تاثیری بر شور جنسی فرد محبوب شما ندارد؟ تعداد زیادی از بوهای طبیعی ارزان وجود دارند که تاثیر مثبت آنها بر جذابیت جنسی ثابت شده است.


بهترین عطر و بو های طبیعی برای افزایش میل جنسی کدامند ؟



وانیل:
برای قرنها، وانیل به عنوان یک عنصر در عطرهای چینی و فرانسوی استفاده شده است. از قرن هفدهم وانیل توسط پزشکان به عنوان یک اکسیر توصیه شده است که به ارتقای قدرت جنسی مردان کمک میکند. در سال 1898، در یک کتاب دکتر جان کینگ عصاره ی وانیل را برای "تحریک رغبت جنسی مذکر” توصیه نمود: تاثیرات مثبت وانیل به طور ویژه ای در میان مردان مسن تر قوی میباشد.

وانیل یک داروی قوی برای افزایش میل جنسی است که همزمان باعث القای خوشی و لذت و آرامش میشود. بر طبق گفته ی دکتر کاریگ وارن از مرکز احساس بو و رایحه، "وانیل حس خوشبختی را به طور کلی در تمام دنیا ایجاد میکند. از همه ی موادی که جزء مواد معطر دسته بندی میشوند، وانیل در تمام دنیا از همه محبوب تر میباشد”.


شیرین بیان سیاه

شاید بیش از هر بو و رایحه ی دیگری، شیرین بیان به شدت بر پیشبرد سکس فرد مونث تاثیر میگذارد. در مطالعات دکتر آلن هیرش، قویترین ترکیبات رایحه ای برای زنان شیرین بیان و خیار بعلاوه مقدار بسیار زیادی و خوبی از شیرینی های سنتی میباشد. ترکیبی از پیراشکی و شیرین بیان می تواند تحریک جنسی مردان و زنان را افزایش میدهد. شیرین بیان ترکیب شده با بوی میوه کولا معجزه می کند !


دارچین

تقریبا همه ی افراد (حتی افراد شرور و کودن) موافق هستند که دارچین یکی از خوشایندترین رایحه ها بر روی زمین میباشد. در یک مطالعه، بوی گلوله های دارچینی باعث افزایش جریان خون در آلت جنسی مذکر بیش از هر رایحه ی دیگری میشود. یک قطره ی کوچک از روغن دارچین را قبل از رابطه جنسی بر روی آلت جنسی (زنانه) بمالید… و سپس از ما تشکر نمایید.


کیک کدوتنبل

این یک تصادف نیست که کیک کدوتنبل حاوی وانیل و دارچین می باشد، از آنجا که هردوی آنها مواد تقویت میل جنسی هستند. یک مطالعه نشان داد که ترکیبی از کدوتنبل و عطر سنبل جریان خون در آلت جنسی مردانه تا 40 درصد و در آلت جنسی زنانه تا 11 درصد افزایش میدهد. کیک کدوتنبل و پیراشکی جریان خون در آلت جنسی مردانه را تا 20 درصد افزایش میدهند.


نان آجیلی موزی

در مورد این بوی لذیذ چنین یافت شد که تقریبا تاثیری قدرتمند در تحریک زنان به اندازه ی تحریک شیرین بیان و خیار دارد. آقایان، اگر واقعا خواستار این هستید که خانمها را از آن خود کنید، آنها را مجبور به خوردن یک شام بدون غذای اصلی نمایید- فقط یک سالاد خیار به عنوان اشتها آور به همراه یک نان آجیلی موزی تازه خوب پخته شده و زیاد برای دسر، دوباره شما قدردان ما خواهید بود.


مرکبات

خانم ها گوش کنید- یک مطالعه نشان داد که اگر شما بویی مانند گریپ فروت صورتی بدهید، مردها بطور خودکار فکر میکنند که شما جوانتر از آنچه به نظر میآید، هستید. در یک مطالعه، بوی پرتغال 20 درصد از مردان را تحریک نمود. بنابراین آن بطری های روغن بدن مرکبات را بردارید و دست  شوید.


ذرت بوداده

بوی گرم و شناور کره ای ذرت بوداده شور تا حدود 10 درصد باعث افزایش تحریک در مردان میشود. و چرا کسی خوردن ذرت بوداده را درکنار همسر خود دوست نداشته باشد ؟


زنبق الواری

در یک مطالعه، این بوی شیرین، کمیاب و حساس باعث روشن شدن حس جنسی 11 درصد مردانی شد که در معرض آن قرار گرفتند. دیگر گل ها که مشهور به داشتن تاثیر مواد تقویت غرایز جنسی هستند شامل گل بنفشه، ارکیده و شمعدانی میباشند.


چوب صندل سفید

زمانیکه به عنوان روغن ماساژ استفاده میشود، این ماده ی خوشبوی چوبی روشن قسمتی از آداب مسائل جنسی اقوام تانتریک برای هزاران سال بوده است. چوب صندل سفید گفته میشود که نیروی دوم از هفت نیروی روانی (در یوگا) را شروع میکند و واکنش جنسی یک فرد را بالا میبرد. گفته میشود که وجود چوب صندل سفید در اتاق خواب باعث القای ارگاسم های قویتر میشود.


عطر سنبل

گفته میشود که زنان زیادی در تاریخ بوده اند که از بوی عطر سنبل برای تحریک نمودن مردان خود استفاده مینمودند. گفته میشود که عطر سنبل سبب آرامش مردان و احساس جذاب بودن و نوازش شدن را به آنها میدهد.


گل یاس (یاسمن)

دکتر کاریگ وارن ادعا میکند که گل یاس شهوانی ترین رایحه طبیعی میباشد. از این گل برای خواص رنگارنگی آن در کشورهای آسیایی استفاده شده است که به عهد باستان باز میگردد. این گل سفید و حساس دارای ترکیبی شناخته شده به عنوان ایندول میباشد که به وفور در اطراف آلت تناسلی انسان یافت میشود.


مغز بادام

آهای آقایان ٬ زنان عاشق بوی مغز بادام هستند. این بسیار بسیار بیشتر بر زنان نسبت به مردان تاثیر میگذارد. اگر میخواهید زنی را از آن خود نمایید، او را مغز بادام باران نمایید !


ریحان

در ایتالیا، زنان جوان روغن ریحان به خود میمالند تا مردان خواهان خود را تحریک نمایند. گفته میشود این بوی ادویه ای حساس ٬ به طور ویژه ای بر باز سازی بخش جنسی زندگی که ضعیف شده است ٬ تاثیر میگذارد.


فلفل سیاه

ادویه جات تند مانند فلفل سیاه، فلفل قرمز و سیر میتوانند باعث تحریک جنسی و افزایش ضربان قلب شوند. واکنش هایی که واکنش جنسی انسان را تقلید میکند. برای قرن ها، فرهنگ های شرقی جلب ویژگی های فلفل سیاه برای خواص ایجاد کننده ی شهوت آن شده اند.


گل سرخ یا رز

زنان عاشق این بو هستند. برای بالابردن میل جنسی آن ها، گفته میشود که مردان روغن با بوی گل سرخ را بر روی سوراخ بینی، کف دست،پشت گوش و میان ریش های خود میمالند.


زنجبیل


اگر شما میخواهید توانایی جنسی خود را بالا ببرید (‌  چه کسی نمیخواهد؟ ) پس کاری را بکنید که افراد رم باستان انجام میدادند… مقدار بسیار زیادی زنجبیل تند و شیرین بخورید.


نعناع

بیش از هر بوی دیگری، گفته میشود که نعناع افزایش دهنده امکان ارگاسم چندگانه در زنان میشود. این همچنین حال یک فرد را بهبود میبخشد که آن چیزی است که معمولا اتفاق میافتد هنگامی که یک فرد ارگاسم چندگانه دارد.
منبع:  نی نی بان
این مطلب در تاریخ 2016-08-02 07:07:12منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مقالات پزشکی و بهداشتی
تعداد بازدید
94306





نظر شما در مورد مطلب بو ها و عطرهای تحریک کننده جنسی چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




ازدواج سنتی زیباترین نوع ازدواج است
ازدواج سنتی زیباترین نوع ازدواج است

تن دادن به ازدواج مجدد به علت ترس از تنهایی
تن دادن به ازدواج مجدد به علت ترس از تنهایی

راه های تنگ کردن واژن
راه های تنگ کردن واژن

ارتباط ناتوانی در نعوظ و افسردگی در آقایون
ارتباط ناتوانی در نعوظ و افسردگی در آقایون

کارهای ساده ای که به مغز شما آسیب میزند
کارهای ساده ای که به مغز شما آسیب میزند

چند سال از خیانتم میگذره چکار کنم همسرم مرا ببخشه
چند سال از خیانتم میگذره چکار کنم همسرم مرا ببخشه










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

4606

بازدید امروز:

17146

بازدید دیروز:

266282369

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام