همسرم میل جنسی ندارد

همسرم میل جنسی ندارد
سلام من 3 سال هست که ازدواج کردم همسرم میل جنسی ندارد الان. شش ماه می شود که با من رابطه جنسی نداشته است از نظر جسمانی هم اصلا مشکلی ندارد وقتی با او صحبت می کنم میگوید خسته ام فرصت ندارم من نیز دیگر هیچ میلی ندارم و زندگیم سرد سرد شده است.

دکتر منصور بهرامی، روانشناس و عضو ارشد انجمن بین المللی تحلیل رفتار:
زمانی که بحث وجود اختلال در روابط جنسی به وجود می آید دو عامل در بروز این رفتار می تواند تاثیر داشته باشد. اول علل جسمانی و دوم علل روانی. در مورد اختلالات ناشی از مسائل جسمانی، مراجعه به پزشک ارولوژ ضروری است تا در جریان معاینه ببیند آیا مشکلی که همسر ایشان با آن روبرو است، ریشه جسمانی دارد یا خیر؟ با این تشخیص شوهر به این نتیجه می تواند برسد که توانایی ایجاد رابطه را دارد یا خیر؟ مطلب دیگر اختلالاتی است که ریشه روانی دارد.در به وجود آمدن اختلالات روانی مسائل مختلفی دخالت دارند و باعث می شوند تا مرد افت جنسی پیدا کند و نتواند رابطه جنسی لازم را برقرار کند. یکی از دلایل آن این است که مرد اعتماد به نفسش را در جریان رابطه جنسی با همسرش از دست بدهد. یعنی زن شوهر را به عنوان پوئن منفی معرفی کرده و به طور مثال به او گفته که در خلال رابطه مراقب باش خوب رابطه برقرار کنی.
دیده شده مردانی که نتوانسته اند با همسران خود رابطه خوبی برقرار کنند با زنان دیگر این ارتباط را داشته اند که البته اصلا داشتن چنین رابطه ای به هیچ عنوان از نظر اخلاقی قابل پذیرش نیست. مطلب دیگر این است که فشار کار و استرس هایی که در ارتباط با مشکلات شخصی و کاری است آن قدر زیاد می شود که با وجود آن ها تمایل مرد به انجام رابطه جنسی با همسر کم می شود.
نکته دیگر در رابطه جنسی یک تمایل است و یک توانایی. یعنی گاهی اوقات مرد تمایلی برای ایجاد یک رابطه جنسی را ندارد با یک شخص خاص ولی توانایی را دارد و در نتیجه این مرد نمی تواند خودش را برای انجام رابطه جنسی آماده کند و یک رابطه طبیعی داشته باشد. گاهی اوقات هم مرد تمایل را دارد اما هر چه سعی می کند آن توانایی لازم را به دست نمی آورد. پیشنهاد ما به این خانم این است که به صورت برنامه ای هفته ای یک بار زمانی را به تبادل و نوازش یکدیگر اختصاص بدهند بدون این که رابطه جنسی با یکدیگر داشته باشند و بین شان این باشد که فقط می خواهیم یک رابطه عاشقانه داشته باشیم و قرار نیست به یک رابطه جسمانی ختم شود.
مرد از این که نتواند احساس ناراحتی می کند و بعضی از مردان به دلیل این که توانایی رابطه را نداشته باشند، این کار رانجام نمی دهند.کاری که باید انجام دهند این است که این خانم یک پروسه تبادل عشقی با شوهرش داشته باشد و همچنین شوهر با همسرش. دوم این که در جریان این نوازش عاشقانه، زن شروع کند به گفتن این جملات که همسرش تواناست و تو می توانی و برای گفتن این حرف ها هم لازم است محیط را فراهم کرده و به طور مثال موزیک ملایمی را بگذارند، شمع روشن کنند، بدن ها تمیز باشد و از قبل به حمام رفته باشند و در کل فانتزی های رابطه را بیشتر کنند تا به نتیجه مطلوبی دست پیدا کنند.
منبع: niniban.com
رابطه جنسی
مشاوره ازدواج،مشاوره جنسی
آموزش زناشوئی
آموزشهای جنسی
مشاوره جنسی،مشاوره آنلاین
فیلم رابطه جنسی
رابطه جنسی
رابطه جنسی
امکانات فوق شامل خریدارای سی دی مقالات سایت و مجموعه آموزشی زوج خوشبخت نیز می شود
این مطلب در تاریخ 2016-08-30 07:24:08منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مقالات پزشکی و بهداشتی
تعداد بازدید
26884





نظر شما در مورد مطلب همسرم میل جنسی ندارد چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




اطمینان از پیشنهاد ازدواج به شما از جانب طرف مقابل
اطمینان از پیشنهاد ازدواج به شما از جانب طرف مقابل

جلسه اول خواستگاری چگونه باشد
جلسه اول خواستگاری چگونه باشد

فصل مناسب بارداری وزایمان-مرجع کامل
فصل مناسب بارداری وزایمان-مرجع کامل

وظایف دستگاه تناسلی مردانه چیست ؟
وظایف دستگاه تناسلی مردانه چیست ؟

نشانه های افسردگی
نشانه های افسردگی

نحوه گرفتن حق طلاق
نحوه گرفتن حق طلاق










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

14196

بازدید امروز:

17146

بازدید دیروز:

266291959

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام