برای اختلال نعوظ و زود انزالی چی بخوریم

برای درمان اختلال نعوظ و زود انزالی چی بخوریم

برای سفت شدن کمر یا رفع زود انزالی و اختلال نعوظ چه مواد غذایی مفید است

بسیاری از مردان به‌خاطر مشکلاتی مانند اختلال نعوظ یا انزال زودرس از همسرشان خجالت می‌کشند یا حتی با خودشان هم مشکل پیدا می‌کنند.

آنان می‌دانند که استقامت جنسی هم رضایت‌مندی و هم لذت بردن از روابط مشترک‌شان را افزایش می‌دهد، اما با راه‌حل‌های دستیابی به این استقامت آشنایی ندارند. با این‌که ورزش منظم برای افزایش استقامت جنسی مفید است، اما بعضی از مواد غذایی هم نقش موثری در این زمینه ایفا می‌کنند.

بلوبری و رفع اختلال نعوظ و زود انزالی

بلوبری، یکی از بهترین مواد غذایی برای تقویت قوای جنسی است و بعضی از محققان می‌گویند که مانند ویاگرا عمل می‌کند. بلوبری سرشار از ترکیبات مهم و قدرتمندی است که عروق خونی را منبسط می‌کنند و گردش خون را در سراسر بدن بهبود می‌بخشند. به‌علاوه، بلوبری سرشار از فیبر است که کلسترول اضافی را قبل از جذب شدن و رسوب کردن در رگ‌های خونی از بدن خارج می‌کند. کاهش کلسترول در خون و تقویت جریان خون، دو عامل مهم هستند که آلت تناسلی را در شرایط مطلوب قرار می‌دهند و باعث شکل‌گیری نعوظ پایدار می‌شوند.

انجیر و رفع اختلال نعوظ و زود انزالی

انواع انجیرها دارای میزان زیادی از اسیدهای آمینه مهم هستند که می‌توانند استقامت جنسی را افزایش بدهند. به نظر متخصصان، کمبود اسیدهای آمینه یکی از مشکلاتی است که می‌تواند باعث کاهش استقامت جنسی و یا عدم تمایل برای فعالیت جنسی شود.

بادام‌زمینی و رفع اختلال نعوظ و زود انزالی

بادام‌زمینی، یکی از منابع طبیعی و غنی برای دریافت نوعی اسید آمینه به‌نام ال-آرژنین است که وجودش برای افزایش استقامت جنسی در مردان ضروری است. ال-آرژنین، رگ‌های خونی موجود در آلت تناسلی را منبسط می‌کند و جریان خون را هم در این ناحیه از بدن تقویت می‌سازد. درنتیجه، استقامت جنسی مردان به‌واسطه فعالیت ال-آرژنین درحین فعالیت جنسی بیشتر می‌شود.

سیر و رفع اختلال نعوظ و زود انزالی

سیر حاوی ترکیب خاصی به‌نام آلیسین است که جریان خون به‌سمت اندام‌های جنسی را تقویت می‌کند. محققان می‌گویند که افزایش جریان خون به‌سمت آلت تناسلی، قدرت نعوظ را بیشتر می‌کند و استقامت جنسی را در مردان افزایش می‌دهد.

موز و رفع اختلال نعوظ و زود انزالی

مطالعات مختلفی نشان می‌دهند که موز می‌تواند سطح انرژی مردان را درحین فعالیت جنسی بالا ببرد و از همین طریق هم استقامت جنسی را در آنان افزایش بدهد.

به‌گفته محققان، موز حاوی آنزیمی به‌نام بروملین است که قوای جنسی مردان را تقویت می‌کند و میل جنسی آنان را هم بیشتر می‌کند. موز، یکی از منابع غذایی مناسب برای دریافت ویتامین‌های B نیز محسوب می‌شود که سطح انرژی را درحین فعالیت جنسی افزایش می‌دهند.

شکلات تلخ و رفع اختلال نعوظ و زود انزالی

شکلات تلخ، یکی از خوراکی‌هایی است که می‌تواند استقامت جنسی را در مردان افزایش بدهد. محققان می‌گویند که این قابلیت بیشتر از هر چیزی به دو ترکیب فنیلتیلامین و آلکالوئید ارتباط دارد.

فنیلتیلامین، نوعی ترکیب شیمیایی است که احساسات مثبت را درحین فعالیت جنسی بیشتر می‌کند و کافئین موجود در آلکالوئید هم با افزایش سطح انرژی، به افزایش استقامت جنسی کمک می‌کند.

منبع: سلامتیسم

 

این مطلب در تاریخ 2017-06-25 07:04:38منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مقالات پزشکی و بهداشتی
تعداد بازدید
27652





نظر شما در مورد مطلب برای درمان اختلال نعوظ و زود انزالی چی بخوریم چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




علاقه به همکلاسی پسر
علاقه به همکلاسی پسر

چگونه فرد مقابل خود را بشناسیم
چگونه فرد مقابل خود را بشناسیم

صف زایمان برای ساعت 9:9 تاریخ 9/9/99
صف زایمان برای ساعت 9:9 تاریخ 9/9/99

علت سرد مزاجی در زنان چیست
علت سرد مزاجی در زنان چیست

روشهای شاد زندگی کردن
روشهای شاد زندگی کردن

آشنایی با مهارت های زندگی
آشنایی با مهارت های زندگی










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

4373

بازدید امروز:

17146

بازدید دیروز:

266282136

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام