آیا رابطه جنسی باعث لاغری می شود

آیا رابطه جنسی باعث لاغری می شود

رابطه جنسی کالری میسوزاند، که ما همه این را خوب می‌دانیم، اما آیا رابطه جنسی میتواند به کاهش وزن کمک نماید؟ بله. رابطه جنسی میتواند اما نه به تنهایی …
هرچند شما نباید کاملا به انجام رابطه جنسی تکیه کنید که به شما در کاهش وزن کمک نماید. شما احتمالا باید حضور در باشگاه یا کلاس های ورزشی را نیز اضافه نمایید. بررسی کنید که چرا شما باید به یک سرگرمی خوب فکر کنید و همین حالا راهی اتاق خواب خود شوید.

رابطه جنسی

رابطه جنسی می‌تواند اشتیاق شما به چربی و مواد کربنی را مهار کند. گاهی اوقات بعد از رابطه جنسی، شما احساس سرخوشی دارید و همه ی نگرانی‌های شما دور ریخته خواهد شد. رابطه جنسی دسته ای از هورمون‌ها مانند آندورفین را در سیستم بدنی شما آزاد میکند که منجر به احساس خوشبختی میشود، اما این همچنین به شما کمک می‌کند تا سطح کورتیسول خود را تحت کنترل نگه دارید. کورتیسول خیلی زیاد می‌تواند سبب ایجاد احساس اضطراب، استرس و عصبی بودن نماید. کورتیسول همچنین می‌تواند اشتهای شما را افزایش دهد. بسیاری از زنان افزایش اشتها را بعد از خانه آمدن تجربه کرده اند بویژه بعد از یک روز پراسترس و خوردن تمام غذاهای شور یا شیرینی که آنها در خانه یافته اند. بنابراین، رابطه جنسی داشته باشید و سطوح کورتیسول خود را با نگهداشتن اشتیاق خود به چربی و مواد کربنی در حد معمول، پایین نگه دارید.
رابطه جنسی باعث انفجار کالری‌ها میشود. تنها ۲۵ دقیقه سکس میتواند ۸۸ کالری را بسوزاند که به اندازه ی همان کالری است که شما می‌توانید در انجام یک ورزش سبک بر روی یک دستگاه ورزشی دوچرخه یا تردمیل، بسوزانید
رابطه جنسی باعث انفجار کالری‌ها میشود. تنها ۲۵ دقیقه سکس میتواند ۸۸ کالری را بسوزاند که به اندازه ی همان کالری است که شما می‌توانید در انجام یک ورزش سبک بر روی یک دستگاه ورزشی دوچرخه یا تردمیل، بسوزانید. رابطه جنسی یک حرکت قلبی- عروقی برای بدن شما میباشد. یک ارگاسم حتی میتواند قلب شما را وادار به پمپاژ نماید به اندازه ای که شما یک مسیر کامل از راه پله را بالا بروید.
رابطه جنسی می‌تواند کاهش چربی شما را دو برابر نماید. آکسی توسینی که رابطه جنسی آزاد می‌کند باعث می‌شود شما بخواهید همسر خود را در آغوش بگیرید و به شما کمک می‌کند خواب خود را تنظیم کنید. خواب چه ربطی به کاهش وزن دارد؟ نداشتن خواب به اندازه کافی می‌تواند به آسانی توانایی شما برای کاهش وزن را پایین آورد. سعی کنید بیشتر بخوابید و ببینید که وزنتان کاهش می‌یابد. این کمک ها شما را در مسیر رژیم غذاییتان نگه میدارد. همیشه به نظر می آید که وسوسه هایی وجود دارد که مانع کاهش وزن شما شود .

رابطه زناشویی

برخی کارها شما را در مسیر رژیم غذایی خود نگه میدارد. این میتواند سبب ارتقای احترام به‌نفس شما و اینکه چگونه شما اندام خود را قضاوت می‌کنید شود. داشتن شریکی که بدن شما را و چگونه به نظر رسیدن شما را ستایش کند سبب می‌شود شما نیز خود را ستایش کنید. این منجر می‌شود که انتخاب های بهتری مثل تغذیه بهتر و ورزش بیشتر داشته باشید.
رابطه جنسی میتواند شما را باریک اندام نماید و شما خود را در همان حالت نگه دارد. بسیاری از افراد از دست دادن وزن و سپس اضافه شدن دوباره ی آن را تجربه کرده اند. این افراد میخواهند باور کنند هنگامی که آنها وزن خود را کاهش می‌دهند می‌توانند دوباره به روزهای قبل از ورزش کردن خود بازگردند. هرکسی می‌خواهد که این موضوع حقیقت باشد اما این تنها یک فکر آرزومندانه است. خلاص شدن از دست آن چربی اضافه می‌تواند با بهبود تحریک جنسی شما، ارگاسم ها و در مجموع رضایت شما، رابطه جنسی بهتری را برای شما فراهم آورد. این مزیت را به خاطر بسپارید تا به ورزش کردن و تغذیه بهتر ادامه دهید.

منبع : جوان انلاین
این مطلب در تاریخ 2017-07-12 07:11:20منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مقالات پزشکی و بهداشتی
تعداد بازدید
172090





نظر شما در مورد مطلب آیا رابطه جنسی باعث لاغری می شود چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




تفاوتهای مهم در ازدواج
تفاوتهای مهم در ازدواج

کدام بیماری ها را به خواستگار بگوییم
کدام بیماری ها را به خواستگار بگوییم

ترشحات خطرناک پستان
ترشحات خطرناک پستان

راه های جلوگیری از بارداری مرجع کامل
راه های جلوگیری از بارداری مرجع کامل

نشانه های ابتلا به اختلالات روانی
نشانه های ابتلا به اختلالات روانی

قطعی اینترنت و چالش های معتادان به اینترنت
قطعی اینترنت و چالش های معتادان به اینترنت










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

14283

بازدید امروز:

27715

بازدید دیروز:

266477936

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام