رابطه اختلال نعوظ با مشکلات قلبی

رابطه اختلال نعوظ با مشکلات قلبی

یکی از انواع اختلالات جنسی در مردان، اختلال نعوظ است. این اختلال تقریبا زندگی جنسی مردان را متوقف می کند، اما مشکل به همین جا ختم نمی شود و می تواند تا مرگ زودرس پیش رود.

 رابطه اختلال نعوظ با مشکلات قلبی و مرگ زودرس 

مطالعه ای که در دانشگاه میسیسیپی Mississippi انجام شد نشان داد، احتمال مرگ زودرس مردانی که اختلال نعوظ erectile dysfunction دارند نسبت به سایرین 70 درصد بیشتر است.

به گفته دکتر توبیاس کوهلر Tobias Köhler استادیار اورولوژی در دانشگاه ایالتی الینویز جنوبی، سلامت قلب و عروق ضعیف شایعترین علت اختلال نعوظ ED است. بنابراین اگر توانایی نعوظتان را از دست داده اید، اغلب نشانه های اولیه است که قلب شما در معرض مشکل است. در واقع بسیاری از افرادی که به اختلالات نعوظ مبتلا هستند در معرض مشکلات قلبی با خطر مرگ مانند سکته قلبی در 5 سال آینده خواهد شد. 

شریان هایی که خون را به آلت تناسلی شما می رسانند بسیار باریک هستند و عرضشان حدود 1 تا 2 میلی متر است بنابراین به راحتی مسدود می شوند.اگر پلاک ها plaque به لطف رژیم غذایی ضعیف و فقدان ورزش، سیگار کشیدن، بالا رفتن سن یا ژنتیک شروع به رشد در رگ هایتان کرده باشند – جریان خون به آلت تناسلی تان اولین چیزی است که مسدود می شود. که این می تواند باعث غیر ممکن شدن نعوظ شود.

اگر ساخت پلاک ها ادامه پیدا کند، شریان های بزرگ تر را تحت تاثیر قرار خواهد داد مانند شریان هایی که خون را به قلب تان می رسانند و از قلب بیرون می برند. که این امر می تواند باعث حمله قلبی یا مرگ ناگهانی شود.

به همین دلیل بررسی اختلال نعوظتان توسط پزشک از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. اگر از این علامت هشدار دهنده اولیه آگاه شوید ممکن است بتوانید با درمان مشکلات قلبی عروقی خود جلوی مرگ زودرس را بگیرید.

اگر به طور مداوم قادر به نعوظ نبودید، به مدت 3 ماه، به ملاقات پزشکتان بروید.با پزشکتان در مورد مشکلات نعوظتان صحبت کنید – و درمان خود را در اولویت قرار دهید تا پزشکتان بتواند به درستی مشکل شما را بررسی کند.

اگر مشخص شود که مقصر اختلال نعوظتان شریان های مسدود شده هستند، بهبود رژیم غذایی و ورزش می تواند آسیب ایجاد شده را از بین ببرد و دوباره کارکرد آلت تناسلیتان را به وضعیت سابق برگرداند. ممکن است پزشکتان داروهایی برای اختلال نعوظ از قبیل ویاگرا برای کمک به زندگی جنسیتان برای شما تجویز کند.

منبع: seemorgh.com

 

این مطلب در تاریخ 2017-10-21 09:55:20منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مقالات پزشکی و بهداشتی
تعداد بازدید
11052





نظر شما در مورد مطلب رابطه اختلال نعوظ با مشکلات قلبی چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




چت کردن دختر مجرد با مرد متاهل
چت کردن دختر مجرد با مرد متاهل

نیاز عاطفی به جنس مخالف
نیاز عاطفی به جنس مخالف

نشانه های اختلالات هورمونی در زنان
نشانه های اختلالات هورمونی در زنان

تاثیر سن بچه دار شدن مردها بر ژن فرزندان
تاثیر سن بچه دار شدن مردها بر ژن فرزندان

هفت روشی که می‌تواند ظاهرتان را در نگاه اول متفاوت جلوه دهد
هفت روشی که می‌تواند ظاهرتان را در نگاه اول متفاوت جلوه دهد

ازدواج با مردان کوتاه قد دوام بیشتری دارد
ازدواج با مردان کوتاه قد دوام بیشتری دارد










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

10108

بازدید امروز:

17146

بازدید دیروز:

266287871

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام