مشاور سنتر

تاثیر و آموزش ماساژ پروستات در تحریک و لذت جنسی مردان

تاثیر ماساژ پروستات در تحریک و لذت جنسی مردان
 
ماساژ و تحریک پروستات که یکی از نقاط حساس بدن مرد است هم برای ایجاد لذت جنسی و هم به دلایل پزشکی ممکن است انجام شود. این نوع تحریک جنسی می تواند به تنهایی و بدون تحریک آلت تناسلی باعث انزال مرد شود. هرچند ترکیب ماساژ پروستات و تحریک آلت تناسلی به صورت هم زمان، میتواند لذت جنسی را تا 33% افزایش دهد.
بر اساس برخی بررسی ها، ارگاسم پروستات از ارگاسم توسط آلت تناسلی لذت بیشتری به همراه دارد. برخی تصور می کنند تحریک پروستات که یک تحریک از ناحیه مقعد مرد است، عملی غیر شرعی و مطولب مردان همجنسگرا است. اما بر اساس استفتائاتی که از مراجع شده است انجام این عمل در زوجین برای ایجاد لذت جنسی جایز است. همچنین 71% از مردان این نوع تحریک را تجربه کرده اند.

تحریک غده پروستات در ماساژ پروستات چه حسی دارد؟

حقیقت این است که بسیاری از افراد از همان ابتدا از ماساژ پروستات لذت خواهند برد. بعضی از افراد ممکن است نسبت به آن بی تفاوت باشند یا از آن متنفر شوند. حتی تعداد بیشتری از افراد، می توانند یاد بگیرند که چگونه در طول زمان از آن لذت ببرند. برای اکثر افراد زمان بر است تا به این نوع تحریک جدید عادت کنند اما همه موافق اند که ارگاسم به دست آمده، نسبت به ارگاسمی که فقط از تحریک ناحیه تناسلی به دست می آید، شدیدتر می باشد (و به طرز قابل توجهی با نوع دیگر ارگاسم متفاوت است). بعضی افراد می گویند که لذت این ارگاسم بیشتر محلی است، و دیگران آن را با امواجی می شناسند که در تمام بدن شان منتشر می یابد. این بستگی به مقدار فشار، وسیله مورد استفاده و صد البته خود فرد دارد. انجام ماساژ پروستات تنها برای چند ثانیه، ممکن است باعث ارگاسم نشود، و افراد، به ویژه مبتدیان، ممکن است همه دفعات به ارگاسم نرسند، اما ثابت شده است که در صورت تمرین این روش، روش مناسب و جدیدی برای رسیدن به ارگاسم می باشد.

مراحل انجام ماساژ پروستات

بر خلاف باور عمومی، هیچ دخولی برای تحریک غده پروستات لازم نیست، بنابراین افراد وسواسی می توانند پروستات را بدون انجام دخول، ماساژ دهند. پرینئوم، پوست بین بیضه ها و مقعد است که دقیقا خارج از پروستات قرار دارد. اگر چه گفته شده است که لذت جنسی این نوع تحریک، طبیعت بسیار ملایم تری دارد، اما می توان هنگام رابطه جنسی از آن برای تجربه ارگاسم های شدیدتر استفاده کرد.

طریقه ماساژ پروستات

طریقه ماساژ پروستات
 
با وجود اینکه ممکن است هیچ نشانه های بصری، لمسی یا بویایی از مدفوع وجود نداشته باشد، برخی باکتری های بیماری زا ممکن است حتی پس از تمیز کردن باقی بمانند. بنابراین بهتر است ماساژ پروستات را با یک انگشت، دست دستکش دار و چرب انجام دهید. اگر این رویکرد کتابچه ای را در نظر بگیرید، باید بدانید که عموما دیگران راحت تر ماساژ پروستات را برای شما انجام می دهند، زیرا آنها مجبور نیستند انگشت خود را به داخل بدن شما ببرند.
اگر می خواهید سعی کنید شریک زندگی تان (یا خودتان اگر دستان تان ماهر باشند)، این کار را انجام دهید، این غده یک الی دو اینچ درون مقعد شما قرار دارد و برای تحریک آن، کافی است بر روی دیواره پریکروم فشار وارد کنید. بر روی غده فشار بیاورید و به آرامی به سمت ناف ماساژ دهید. برای مبتدیان، بهتر است کار به آرامی انجام شود. کمی وقت بگذارید تا احساسات تان را بشناسید و بفهمید چه برای شما کار می کند و چه کار نمی کند. توجه کنید که ماساژ پروستات با یا بدون تحریک آلت تناسلی می تواند منجر به ارگاسم شود.

تاثیرات درمانی ماساژ پروستات

  • پاک سازی پروستات
  • کمک به جلوگیری از سرطان پروستات
  • از بین بردن BPH (هیپرتروفی خوش خیم پروستات)
  • درمان پروستاتیت (تورم و التهاب غده پروستات)
  • تقویت کنترل مثانه
  • کمک به رفع اختلال در نعوظ
  • کمک به جلوگیری از انزال زودرس
 
مطلب پیشنهادی سایت تنظیم خانواده
 
 
این مطلب در تاریخ دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مقالات پزشکی و بهداشتی
تعداد بازدید
40209





نظر شما در مورد مطلب تاثیر ماساژ پروستات در تحریک و لذت جنسی مردان چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




دخترها چطور همسر پیدا کنند؟
دخترها چطور همسر پیدا کنند؟

چه مواردی را میتوان جز شروط ضمن عقد ثبت کرد
چه مواردی را میتوان جز شروط ضمن عقد ثبت کرد

نکات مهم در خصوص سلامت دستگاه تناسلی زنان
نکات مهم در خصوص سلامت دستگاه تناسلی زنان

سردرد هنگام رابطه جنسی
سردرد هنگام رابطه جنسی

زن و مرد چطور حس بهتری بهم بدهند
زن و مرد چطور حس بهتری بهم بدهند

عاشق شدن در دانشگاه
عاشق شدن در دانشگاه










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

4580

بازدید امروز:

23978

بازدید دیروز:

267087603

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام