شبکه های ماهواره ای فارسی زبان و ترویج خیانت

از بین چندین شبکه ماهواره ای فارسی زبان ، چهار شبکه در راس بیشترین بازدید کننده قرار گرفته است ، سعی میشود فیلمهای انتخابی در این شبکه ها به صورت هدفمند انتخاب شود و در ساعاتی پخش شود که بیشترین بیننده را بتوان جذب نمود ، سریالهای پخش شده از این شبکه ها عمدتا محصول کشورهای ترکیه، اسپانیا، کلمبیا ، امریکا و ایتالیا و کره میباشد .  تمامی فیلمها و سریالهای انتخابی از سه قانون تبعیت میکند 1) خشونت و فرار از قانون  - 2) ترویج بی بند باری  3) خیانت  که فیلمها و سریالهای ا مریکایی انتخابی شامل دسته اول و فیلمها و سریالهای محصول کشورهای کلمبیا ، اسپانیا ، ایتالیا ، ترکیه و کره شامل دسته دوم و سوم میشود

 

يك استاد دانشگاه گفت: از جمله اهداف شبکه‌های فارسی‌‌زبان برای بخش برنامه‌های مبتذل، ترویج خانواده‌های بی‌سامان، ترویج و عادی جلوه دادن خیانت خانوادگی، بی‌اهمیت جلوه دادن احترام به پدر و مادر، عادی جلوه دادن سقط جنین و... است.

به گزارش فارس از کرمان، علی طهماسبی شامگاه شنبه در جشنواره پیوند آسمانی و تجلیل از فعالان و خیران ازدواج اظهار داشت: وضعیت خانواده‌ها در جهان بشریت وضعیت مطلوبی نیست و مقام معظم رهبری در این زمینه می‌فرمایند «یکی از بزرگ‌ترین بلاهایی که گریبان کشورهای غربی را به شدت گرفته و آنها را به وضعیت نامطلوب شدیدی دچار کرده است، مسئله خانواده است».

تشکیل ۱۲ هزار پرونده طلاق توافقی در هر ماه
این استاد دانشگاه عنوان کرد: آمار طلاق در کشور ما نگران‌کننده است و دادگاه خانواده امروز یکی از شلوغ‌ترین دادگاه‌ها در ایران به شمار می‌رود و ماهانه ۱۲ هزار پرونده طلاق توافقی در سراسر کشور وارد دستگاه قضائی می‌شود.

طهماسبی بیان کرد: ۸۰ درصد طلاق‌ها به صورت توافقی صورت می‌گیرد و ۸۰ درصد کسانی که درخواست طلاق توافقی دارند، خانم‌ها هستند و ۴۰ درصد این زنان افرادی هستند که یا در دوران عقد به سر می‌برند و یا سابقه سه سال و یا کمتر زندگی مشترک دارند.

وی با اشاره به اینکه ۴۵ درصد طلاق‌ها به نحو آشنایی زوج‌ها بر می‌گردد، گفت: روزی ۵۰۰ زوج به صورت توافقی از هم طلاق می‌گیرند و متوسط زندگی زناشویی که منجر به طلاق شده هفت سال و شش ماه است و ۵۰ درصد طلاق‌ها ثبت شده کمتر از پنج سال زندگی مشترک است.

هدف دشمن ایجاد انحراف اخلاقی در خانواده است
این استاد دانشگاه با اشاره به اینکه هدف دشمن فروپاشی خانواده و ایجاد بحران اخلاقی در خانواده‌ها است، افزود: تافلر در کتاب موج سوم می‌گوید «باید برای گسترش فرهنگ غرب احساس گناه در مقابل کارهای ناپسند را در بین نوجوانان از بین برد و برای موفقیت در این مسئله باید خانواده‌ها را به نابودی کشاند».

وی با اشاره به تاثیرات مخرب شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان علی‌الخصوص فارسی ۱ گفت: رئیس شبکه تلویزیونی فارسی‌ ۱ شخصی به نام رابرت مرداک یهودی‌الاصل و صاحب ۶۰ شبکه ماهواره‌ای است که به ۱۳ زبان دنیا در حال پخش هستند و مرکز این کانال ماهواره‌ای در هنگ‌کنگ است و سریال‌های آن عمدتا در کشورهای کره، کلمبیا و آمریکا ساخته شده‌اند و ترویج بی‌قید و بندی و فساد اخلاقی در کانون خانواده‌ها است.

ترویج خیانت خانوادگی یکی از اهداف شبکه‌های فارسی‌زبان
طهماسبی افزود: از جمله اهداف شبکه‌های فارسی‌ زبان برای بخش برنامه‌های مبتذل به زبان فارسی، ترویج خانواده‌های بی‌سامان، ترویج و عادی جلوه دادن خیانت خانوادگی، بی‌اهمیت جلوه دادن احترام به پدر و مادر، عادی جلوه دادن سقط جنین برای دختران، عادی جلوه دادن رابطه خارج از ازدواج، ترویج بی‌تفاوتی نسبت به خانواده، ترویج زن‌سالاری، ترویج خانه‌های مجردی، ترویج خشونت بین جوانان و نوجوانان و ... است.

وی بیان داشت: ما در نظام خانواده یک تشکیل خانواده، تحکیم خانواده و تعالی خانواده داریم، اما خیلی از جوانان در تشکیل خانواده که همان انتخاب همسر مناسب است، اشتباه می‌کنند. این استاد دانشگاه افزود: خیلی از زن‌ها و مردها دارای دانش و علم هستند، اما سبک زندگی که همان تحکیم خانواده است را بلد نیستند و مسئولان و خیران در زمینه ازدواج موظف هستند که سبک زندگی را به وسیله برگزاری دوره‌های آموزشی توسط افراد متخصص این امر به زوج‌های جوان قبل از ازدواج و یا در دوران عقد آموزش دهند.

وی گفت: ما تشکیل خانواده را خوب انجام می‌دهیم، اما در تحکیم خانواده کاری انجام نداده‌ایم و بخش عمده‌ای از آمار طلاق در کشور مربوط به اختلالات جنسی است. استاد دانشگاه تصریح کرد: ازدواج در زندگی یک بار روی می‌دهد و پشیمانی در آن سودی ندارد و در قرآن آمده است «زن و شوهر لباس یکدیگر هستند.»

طهماسبی افزود: پیامبر بزرگوار اسلام (ص) در مورد کسانی که در زمینه ازدواج جوانان کار خیر انجام می‌دهند، فرمودند «خداوند به کسی که برای ازدواج دیگران اقدام کند، برای هر قدمی که بردارد هر کلمه‌ای که بگوید، اجر و ثواب عبادت یک سال که روزها روزه بدارد و شب‌ها نماز شب بخواند به وی اعطا می‌دارد

منبع : سایت الف

این مطلب در تاریخ 2014-01-05 08:44:22منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
اخبار و مطالب علمی و اجتماعی
تعداد بازدید
23939





نظر شما در مورد مطلب شبکه های ماهواره ای فارسی زبان و ترویج خیانت چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




شناخت اینترنتی برای ازدواج
شناخت اینترنتی برای ازدواج

 آیا از مجرد بودن خسته شده‌اید؟
آیا از مجرد بودن خسته شده‌اید؟

خودارضایی در دختران و عوارض آن
خودارضایی در دختران و عوارض آن

طبق آخرین آمار اعلام شده در کشور ۳۱ درصد مردان مشکل جنسی دارند
طبق آخرین آمار اعلام شده در کشور ۳۱ درصد مردان مشکل جنسی دارند

چطور خودم را بیشتر دوست داشته باشم
چطور خودم را بیشتر دوست داشته باشم

روشهای غلبه بر تشنگی در ماه رمضان
روشهای غلبه بر تشنگی در ماه رمضان










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

15069

بازدید امروز:

17146

بازدید دیروز:

266292832

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام