افزایش همجنس بازی در خوابگاه های دختران

افزایش همجنس بازی در خوابگاه های دختران

افزایش همجنس بازی در دختران دانشجو،در برخی از خوابگاه‌های دانشجویی در تهران بویژه خوابگاه‌های دختران، بداخلاقی‌هایی نظیر همجنس بازی و برهنه شدن دختران در محوطه به وفور مشاهده شده تا جایی كه متخلفین در برخی طبقات، محدودیت ورود سایر دانشجویان را اعمال کرده و اجازه ورود به این مناطق ممنوعه را نمی دهند.

به گزارش صراط بحث ابتذل‌های اخلاقی در همه خوابگاه‌های دانشجویی مشهود است به طوری كه در دو دانشگاه معروف تهران خوابگاه‌ها به مراكز فساد و فحشا . کانون تولید برخی محصولات غیراخلاقی در دانشگاه ها تبدیل شده است.

خوابگاه‌های دانشجویی با وجود متمركز بودن در محوطه‌های دانشگاه‌ها و اینكه خیلی از مسئولان نظارت كافی بر آنها را دائماً تكرار می كنند، اما وجود مشكلات اخلاقی و اسفناك این مكان‌ها بازگوی این مطلب است كه نه تنها نظارت بر این مكان‌ها وجود ندارد بلكه خوابگاه‌‌های دانشجویی به مكان‌هایی برای ترویج بداخلاقی‌های خاصی تبدیل شده است.

در خوابگاه‌ها به دلیل وجود اینترنت‌های پرسرعت دانلود فیلم‌های غیراخلاقی و عكس‌های مبتذل مشهود است و به شدت در این خوابگاه‌ها رواج یافته است و همچنین تبادل مواد مخدر و cdهای با مضمون‌های غیراخلاقی گسترش یافته است و مكانی برای درآمدزایی برخی دانشجویان تبدیل شده است.

در برخی از این خوابگاه‌ها به ویژه خوابگاه‌های دختران بداخلاقی‌هایی نظیر همجنس بازی و برهنه شدن دختران در محوطه خوابگاه به وفور مشاهده شده است تا جائی كه متخلفین در برخی طبقات این خوابگاه‌ها محدودیت ورود سایر دانشجویان را اعمال کرده و به دانشجویان دیگر اجازه ورود به این مناطق ممنوعه را نمی دهند. همچنین برخی مسئولین خوابگاه ها و ماموران خدماتی و نظافتی هم جرات ورود به این طبقات را ندارند زیرا با بدترین توهین ها و تهدیدها مواجه می شوند.

مشكلات دانشگاه‌ها و بحث‌های سیاسی طوری در دانشگاه‌ها گسترش یافته كه حتی مسئولان دانشگاه خوابگاه‌های دانشجویی را فراموش كرده و نظارت جزئی هم بر این مكان‌ها ندارند.

این مسئولان، خوابگاه‌ها را فقط فضایی می دانند كه بتوانند تمام دانشجویان ورودی را در آن اسكان دهند طوری كه بسیاری از دانشجویان ساكن این خوابگاه‌ها گفته‌اند كه حتی بازدید روسای دانشگاه هم از مكان‌ها صورت نمی گیرد.

مسئولان باید بدانند كه معضل بداخلاقی‌ها در خوابگاه‌های دانشجویی و غلظت آنها دانشگاه‌ها را به شدت تهدید می كند

منبع: صراط نیوز

این مطلب در تاریخ 2014-11-18 08:49:51منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
اخبار و مطالب علمی و اجتماعی
تعداد بازدید
40634





نظر شما در مورد مطلب افزایش همجنس بازی در خوابگاه های دختران چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




چطور با جدایی در نامزدی کنار بیاییم
چطور با جدایی در نامزدی کنار بیاییم

خصوصیات نیمه گمشده شما
خصوصیات نیمه گمشده شما

برای زیبایی پوست چه کنیم
برای زیبایی پوست چه کنیم

تغییرات واژن در رابطه جنسی
تغییرات واژن در رابطه جنسی

چی بخوریم اضطراب نداشته باشیم
چی بخوریم اضطراب نداشته باشیم

ترس از عشق زیاد
ترس از عشق زیاد










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

14686

بازدید امروز:

17146

بازدید دیروز:

266292449

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام