زنان چگونه مستقل شوند

زنان چگونه به اهداف خود برسند

زنان متاهل و دارای فرزند نیز می توانند مستقل و کاملا خوشحال باشند. به منظور زندگی در این دنیای مدرن شما باید بیاموزید که چگونه از خود حمایت کرده و مستقل باشید. هنگامی‌که در رابطه زناشویی هستید بسیار علاقه مندید که رابطه شما سرشار از عشق و شادی باشد اما با این وجود دلتان آن دلبستگی بیمارگونه زوجین با یکدیگر را نیز نمی خواهد. در سطور زیر به ۷ هدف اشاره می کنیم که هر زنی باید برای رسیدن به اهدافش در نظر بگیرد…

۱. شغل رویایی خود را پیدا کنید:

هیچ‌چیزی بدتر از ماندن در شغلی نیست که از آن متنفر هستید پس یافتن شغل رویایی تان هدف اصلی شماست. هنگامی‌که شما در شغل موردعلاقه‌تان در حال کار کردن هستید شما سخت کارکرده و پول بیشتری کسب می‌کنید. جمله‌ای الهام‌بخش از استیو جابز”تنها راه رسیدن به اهداف بزرگ زندگی عشق است. اگر شما هنوز آن را پیدا نکرده‌اید نباید از پای بنشینید باوجود عشق شما به اهداف خود خواهید رسید.”

۲. عشق زندگی‌تان را پیدا کنید:

همان‌طور که در سطور بالا اشاره کردیم زن مستقل الزاماً نباید تنها باشد. تلاش کنید تا خانواده‌ای موفق تشکیل دهید. مردان نیز زنان قوی و مستقل را دوست دارند. قوی باشید و اجازه ندهید ترس‌تان شما از رسیدن به موفقیت‌هایتان جلوگیری کند و مانع از ایجاد رابطه‌ای موفق شود.

۳. پس‌انداز مالی داشته باشید:

شما به مقدار پول زیادی برای حمایت مالی خودتان نیاز ندارید؛ اما شما برای مستقل شدن نیازمند آن هستید که همیشه مقداری پس از انداز داشته باشید. بسیاری از زنان به دلیل فقر مالی در روابط زناشویی بسیار بدی باقی می‌مانند زیرا هزینه زندگی خود و فرزندشان را ندارند. همیشه برای خود پس‌اندازی داشته باشید زیرا آینده پیش‌بینی‌ناپذیر است.

۴. به‌تنهایی سفر کنید:

سفر به‌تنهایی برایتان مملو از تجربه خواهد بود. این سفر می‌تواند یک سفر جاده‌ای کوتاه و یا یک تور جهانی باشد. هنگامی‌که شما به‌تنهایی سفر می‌کنید فرصت این را دارید که جزئیات اطرافتان را با دقت بیشتری نگاه کرده و با انسان‌های جدیدی آشنا شویید. این در حالی است که شاید هنگامی‌که شما با دیگران به سفر می‌روید ممکن است از دیدن شگفتی‌های اطراف قافل شوید.

۵. خانه ای برای خود بخرید:

داشتن فضایی برای زندگی اعتمادبه‌نفس و استقلالی وصف‌ناشدنی به شما می‌دهد. هنگامی‌که شما دارای سر پناهی باشید دیگر نگران نبوده و روابط مخرب خود را به‌راحتی ترک می‌کنید. منظور روابطی است زنان مجبور به تحمل آن هستند و دیگر راهی برای بهبودی نمی‌یابند. شاید خرید یک آپارتمان برای شما غیرقابل‌تصور باشد اما شما با برنامه‌ریزی قطعاً می‌توانید.

۶. یاد بگیرید که چگونه از خود دفاع کنید:

خب شاید بگویید زن واقعی اهل مبارزه و دعوا نیست؛ اما شاید در طول زندگی شما نیازمند به دفاع از خودتان باشید. این در مواقعی است که شما با یک دزد و یا شوهری که به کتک زدن و پرخاشگری روی آورده، مفید واقع می شود. گاهی یادگیری همین فنون کوچک می‌تواند زندگی شمارا نجات دهد. کلاس‌های کیک بوکسینگ و دفاع شخصی برای هر زنی مفید است.

۷. تبدیل به الگوی برای جامعه شوید:

بسیاری از افراد از شما خواهند پرسید که چگونه به زنی مستقل و قدرتمند تبدیل ‌شده‌اید. شما مطمئناً از مادر و یا مادربزرگتان می‌توانستید الگو بگیرید. به یاد داشته باشید که هم‌اکنون می‌توانید الگوی خوبی نیز برای فرزندان خود باشید.

این نکات برای رسیدن به زنی مستقل و قدرتمند بسیار مهم است. شما می‌توانید مادر قوی، خواهری قوی و یا مادربزرگی قدرتمند باشید. شما می‌توانید رئیسی مستقل و قوی بوده و الگوی برای بسیاری از افراد باشید. من مطمئن هستم زنان بسیاری لیستی بلندبالا برای رسیدن به موفقیت در زندگی دارند. تعیین اهداف، شمارا قوی‌تر و جسورتر کرده و در این زمان شما می‌توانید از زندگی شاد و به کمال رسیدن خود لذت ببرید

منبع : nikoo.ir

بازنشر :  پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده

مطلب پیشنهادی سایت تنظیم خانواده

زن های مورد پسند آقایان

رابطه جنسی

مشاوره ازدواج،مشاوره جنسی

آموزش زناشوئی

آموزشهای جنسی

مشاوره جنسی،مشاوره آنلاین

فیلم رابطه جنسی

رابطه جنسی

رابطه جنسی

امکانات فوق شامل خریدارای سی دی مقالات سایت و مجموعه آموزشی زوج خوشبخت نیز می شود

این مطلب در تاریخ 2015-07-06 08:55:56منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
اخبار و مطالب علمی و اجتماعی
تعداد بازدید
11157





نظر شما در مورد مطلب زنان چگونه به اهداف خود برسند چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




با کسی که به ما علاقه داره ولی ما حسی بهش نداریم چطور برخورد کنیم
با کسی که به ما علاقه داره ولی ما حسی بهش نداریم چطور برخورد کنیم

آیا مردان در دوران عقد باید نفقه پرداخت کنند
آیا مردان در دوران عقد باید نفقه پرداخت کنند

درد در آلت تناسلی مردان
درد در آلت تناسلی مردان

نشانه های تخمک گذاری
نشانه های تخمک گذاری

ویتامین هایی که مانع افسردگی می شود
ویتامین هایی که مانع افسردگی می شود

عدم توجه به مجردها و رواج تجرد گرایی
عدم توجه به مجردها و رواج تجرد گرایی










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

13798

بازدید امروز:

17146

بازدید دیروز:

266291561

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام