رازهایی که آقایان دوست دارند خانم ها بدانند

رازهای مردان

روانشناسان در مطالعه نقش های هر جنس، به نکات و نتایجی رسیده اند و رازهای آقایان را مشخص کرده اند. رازهایی که آنها دوست دارند خانم ها در مورد آنها اطلاع داشته باشند.

۱٫ آقایان با اعمالشان می گویند “دوستت دارم”

بعضی آقایان ترجیح می دهند نه با حرف بلکه با عمل نشان دهند که دوستتان دارند. آنها با تعمیرات وسایل در خانه، تمیز کردن حیاط یا حتی بیرون گذاشتن سطل آشغال یا هر کاری که خانه را برایتان تبدیل به جای بهتری کند، می گویند “دوستت دارم”.

۲٫ فعالیت های مشترک، پیوندهای محکمتری را رقم می زنند.

آقایان با انجام کارهای مشترک با طرف مقابلشان و نه فقط با در میان گذاشتن افکار یا احساساتشان، روابط خود را محکم تر می کنند. برای بسیاری از آقایان ورزش باعث می شود که با طرف خود صمیمی تر شوند.

۳٫ آقایان تعهد را جدی می گیرند.

آقایان به ترسیدن از تعهد مشهور هستند. ولی شواهد نشان می دهد که آنها تعهد راجدی می گیرند. آنها زمان طولانی تری متعهد می مانند زیرا می خواهند مطمئن شوند که تا ابد روی عرشه کشتی زندگی مشترک می مانند. در یک تحقیق در موردآقایانی که در حال حاضر متأهل هستند، ۹۰ درصد آنها اعلام کردند که اگر بهگذشته برمی گشتند با همین فرد ازدواج می کردند.

۴٫ او واقعاً گوش می دهد.

شما
وقتی به حرف های کسی گوش می دهید شاید لابلای حرف های او “بله”، “درسته” واز این حرف ها بگویید. بدین ترتیب نشان می دهید که به حرف های او گوش میکنید. ولی بعضی ها اینطور نیستند. چون مردی هیچ حرفی نمی زند دلیل نمی شودکه اصلاً به شما گوش نمی کند. او ترجیح می دهد در سکوت به شما گوش کند و درمورد حرف هایتان فکر کند.

۵٫ آقایان به زمان مخصوص به خودشان نیاز دارند.

با آنکه فعالیت های مشترک از اهمیت بالایی برخوردارند، ولی آقایان به زمانی مختص خودشان نیاز دارند. موضوع مورد علاقه آنها هرچه باشد، از گلف گرفته تا باغبانی، بدنسازی و غیره، باید آنها را تشویق کنید که سرگرمی هایشان را دنبال کنند و شما هم زمانی را برای خودتان داشته باشید. وقتی هر دو طرف زمانی را فقط به خودشان اختصاص دهند، چیزهای بیشتری برای همدیگر خواهند داشت.

۶٫ آقایان از پدرانشان یاد می گیرند.

اگر می خواهید بدانید مرد موردنظرتان در رابطه اش چطور عمل خواهد کرد، باید پدرش را بشناسید. اینکه آنها با هم چه رفتاری دارند و رفتار پدر طرفتان با همسرش چطور است، به شما نکاتی در مورد رفتار همسر آینده تان با شما یاد خواهد داد.

۷٫ آقایان زودتر از خانم ها بی خیال می شوند.

خانم ها مدت زمان طولانی تری نسبت به آقایان تجربیات بد و منفی خود را به یاد خواهند داشت و استرس، اضطراب و غم را زود فراموش نمی کنند. در مقابل، آقایان کمتر روی رویدادهای ناخوشایند می مانند و سعی می کنند زود آنها را فراموش کنند. بنابراین وقتی شما سعی می کنید در مورد بحث دیشب سر حرف را باز کنید، همسرتان آن را کاملاً فراموش کرده است.

۸٫ آنها به سپاسگزاری پاسخ می دهند.

نشان
دادن مراتب سپاسگزاری از او در نحوه برخورد و رفتار او تأثیر بسیار بزرگی
می گذارد. مطالعات نشان داده اند که پدران وقتی همسرانشان از کمک آنها
سپاسگزاری می کنند، بیشتر به آنها کمک می کنند.

۹٫ آقایان ایما و اشاره و کنایه های شما را درک نمی کنند.

آقایان ممکن است سیگنال هایی مانند لحن حرف زدن یا ایما و اشاره های شما را متوجه نشوند. به خصوص اینکه آنها از روی چهره شما نمی توانند غمگین بودنتان را تشخیص دهند. اگر می خواهید پیام خود را به او برسانید، باید مستقیماً در مورد پیامی که می خواهید بدهید، حرف بزنید.

۱۰٫ آقایان همیشه آمادگی رابطه جنسی را ندارند.

بر خلاف تصور خانم ها، آقایان همیشه حوصله رابطه جنسی را ندارند. آنها اغلب تحت فشار استرس کار، خانواده و پرداخت قبض ها هستند. استرس تمایل فرد به رابطه جنسی را از بین می برد. اگر همسرتان حاضر به رابطه جنسی نیست، دلیلش این نیست که دیگر شما را دوست ندارد، او فقط خسته است و روز سختی را پشت سر گذاشته است.

منبع : برترینهاجنسی,رابطه زناشوئی,نک

این مطلب در تاریخ 2013-12-07 07:57:22منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مسائل جنسی و روابط زناشویی
تعداد بازدید
21047





نظر شما در مورد مطلب رازهایی که آقایان دوست دارند خانم ها بدانند چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




سهل کردن ازدواج و تشکیل خانواده
سهل کردن ازدواج و تشکیل خانواده

ارکان ازدواج موفق
ارکان ازدواج موفق

رابطه جنسی در زمان عفونت واژن
رابطه جنسی در زمان عفونت واژن

آسیب های رابطه جنسی در زنان
آسیب های رابطه جنسی در زنان

چطور میتوانیم دیگران را جذب کنیم
چطور میتوانیم دیگران را جذب کنیم

چه ساعاتی احتمال دعوا زن و شوهر بیشتر می شود
چه ساعاتی احتمال دعوا زن و شوهر بیشتر می شود










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

9281

بازدید امروز:

17146

بازدید دیروز:

266287044

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام