میل جنسی زن و نا توانی جنسی شوهر

زنی که شوهرش دچار ناتوانی جنسی است چگونه ارضا شود


زنی که شوهرش دچار ناتوانی جنسی است، چگونه ارضا شود؟

زنی که شوهر دارد و شوهرش قادر به سکس کردن نیست و دچار ناتوانی جنسی شده و نمی تواند هیچ کاری کند، چگونه باید خود را ارضا نماید؟ ما چطور برای مردان قائل به این هستیم که ازدواج موقت کنند ولی این زن بدبخت باید بسوزه و بسازه. لازم به ذکر است که از هم جدا هم نمی توانند بشوند، چون پای زندگی بچه هایشان هم در میان است. حالا اگر این زن بیاید با چیز دیگر (آلت مصنوعی و ...) خود را ارضا کنه، قوانین خدا غلط می شه؟ مگه حدیث نداریم که زن های خود را ارضا کنید وگرنه اگر سیاه زنگی ببینند خود را به او آویزند؛ جواب بدهید ولی بی طرف. راهکار برای خودم نمی خوام و فقط می خوام بدونم اگر این وضعیت برای زنی پیش بیاد، چه راه هایی پیش رو داره تا یکی از اون ها رو انتخاب کنه.


در پاسخ به پرسشی که مطرح کردید باید بگوییم زنی که شوهرش با این مشکل (ناتوانی جنسی) روبرو باشد، تنها سه راه شرعی پیش رو دارد :
1. درمان ناتوانی جنسی شوهر؛

با پیشرفت علوم در سه حوزه پزشکی، روانپزشکی و روانشناسی، بسیاری از ناتوانی های جنسی قابل درمان هستند. پس قدم اول این است که شوهر این زن با مراجعه به متخصصین، به طور جدی پیگیر درمان باشد.


2. ارضا شدن توسط راه هایی غیر از دخول؛

شاید برخی مردان دارای ناتوانی جنسی (معطوف به آلت تناسلی) باشند ولی زن و شوهر از طرق دیگر و با دست ورزی و کارهایی از این قبیل به خوبی می توانند یکدیگر را ارضا کنند؛ کاری که بسیاری از زن و شوهرها به آن اقدام می کنند و از آن هم راضی هستند. همانطور که برخی مردان دارای ناتوانی جنسی هستند، برخی زنان هم با همین مشکل روبرویند و شوهرانشان نیز از سکس (در معنی دخول کامل) محرومند ولی بسیاری از همین مردان هم به خاطر زن و فرزندان خود، سراغ ازدواج مجدد نرفته (با اینکه این حق را دارند) و با روش های مختلف به ارضای جنسی می رسند. شوهر زن می تواند با مالش کلیتوریس و واژن زن، با دست ورزی سینه ها، بوسیدن مناطق جنسی زن و ... زن را به ارگاسم برساند. در ضمن شوهر زن می تواند انگشت خود را (پس از شستشو و رعایت مسائل بهداشتی) نیز داخل واژن زن کند و همان کار آلت تناسلی را با انگشتانش انجام دهد.
3. طلاق از شوهر؛

اگر ناتوانی جنسی شوهر حقیقتاً غیر قابل درمان بود، و این مشکل به روند زندگی زوجین ضربه جدی وارد می کرد، زن این اجازه را دارد که از شوهرش طلاق بگیرد؛ این حقی است که برای زن وجود دارد. حال اگر کسی بگوید من به خاطر بچه ها و زندگی ام نمی توانم یا نمی خواهم اینکار را بکنم، با اراده و اختیار خود از این حق گذشته است و کسی مانع رسیدن به این حقش نبوده. از دید روانشناسی در این موقعیت ها فرد با یک الگوی گرایش – گرایش مواجه می شود به این معنی که انتخاب هر کدام از علاقه مندی هایش (گرایش)، لاجرم باعث نرسیدن به علاقه مندی دیگر می شود. صورت گرفتن دخول و ارضای کامل جنسی شدن (یک گرایش)، حفظ زندگی و با فرزندان بودن (یک گرایش)؛ وقتی شوهر زنی توانایی دخول را نداشته باشد، یعنی رسیدن به یک گرایش منتفی می شود. البته این نکته بسیار مهم لازم به ذکر است که طلاق به عنوان آخرین راهکار است، آن هم برای کسی که تمامی مشورت های لازم را از افراد متخصص گرفته و تمام راه های پیشنهادی را امتحان کرده ، ولی باز هم به هیچ عنوان نمی تواند چنین وضعیتی را تحمل و مدیریت کند و ادامه زندگی با این وضع حقیقتاً برایش عذاب آور، دردناک و غیر قابل تحمل است و او را دچار آسیب های فراوان می کند. (فراموش نشود که طلاق دارای تبعات منفی فراوانی است - به خصوص برای جنس مونث - و نباید بدون دلیل محکم، وارد این مسیر شد)

البته این نکته بسیار مهم لازم به ذکر است که طلاق به عنوان آخرین راهکار است، آن هم برای کسی که تمامی مشورت های لازم را از افراد متخصص گرفته و تمام راه های پیشنهادی را امتحان کرده ، ولی باز هم به هیچ عنوان نمی تواند چنین وضعیتی را تحمل و مدیریت کند و ادامه زندگی با این وضع حقیقتاً برایش عذاب آور، دردناک و غیر قابل تحمل است و او را دچار آسیب های فراوان می کند. (فراموش نشود که طلاق دارای تبعات منفی فراوانی است - به خصوص برای جنس مونث - و نباید بدون دلیل محکم، وارد این مسیر شد)

به هر تقدیر، چه زن و چه مرد اگر با خود و به تنهایی کاری کنند که ارضای جنسی شوند، استمناء یا استشهاء محسوب می گردد که حرام است و دین اسلام ما را از انجام آن نهی کرده است؛ پس زن و شوهر باید به وسیله یکدیگر به ارضای جنسی دست یابند تا مرتکب فعل حرامی نگردند.

نویسنده : علی حسینعلی پور

رابطه جنسی

مشاوره ازدواج،مشاوره جنسی

آموزش زناشوئی

آموزشهای جنسی

مشاوره جنسی،مشاوره آنلاین

فیلم رابطه جنسی

رابطه جنسی

رابطه جنسی

امکانات فوق شامل خریدارای سی دی مقالات سایت و مجموعه آموزشی زوج خوشبخت نیز می شود

این مطلب در تاریخ 2014-01-25 08:08:42منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مسائل جنسی و روابط زناشویی
تعداد بازدید
181652





نظر شما در مورد مطلب زنی که شوهرش دچار ناتوانی جنسی است چگونه ارضا شود چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




اهمیت اهداف دو طرف در ازدواج
اهمیت اهداف دو طرف در ازدواج

ازدواج با پسر معتاد
ازدواج با پسر معتاد

رایج ترین دغدغه جنسی در مردان
رایج ترین دغدغه جنسی در مردان

اختلالات جنسی زنان
اختلالات جنسی زنان

چطور مراقب احساساتمان باشیم
چطور مراقب احساساتمان باشیم

بحران روابط عاطفی در ایران
بحران روابط عاطفی در ایران










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

9288

بازدید امروز:

17146

بازدید دیروز:

266287051

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام