افزایش میل جنسی به روش های سنتی

افزایش میل جنسی


مهارت های زندگی یکی از کارهای مهمی است که هر فردی باید آن را پیش از ازدواج بیاموزد و بدون کسب این مهارت ها داشتن یک زندگی آرام و بدون تنش تقریبا غیرممکن است. بسیاری از زوج های جوان به دلیل نداشتن آگاهی های لازم، بعد از ازدواج دچار مشکلات فراوانی می شوند که یکی از این مشکلات در رابطه با روابط جنسی است.


برخی از زوج های جوان بعد از ازدواج قادر به برقراری رابطه جنسی نیستند که با عنوان «ازدواج های به وصال نرسیده» مشخص می شود. این مشکل که به دلایل جسمی و روانشناختی به وجود می آید، یکی از مواردی است که افراد مبتلا به آن برای درمان و افزایش میل جنسی خود یا همسرشان به طب سنتی مراجعه می کنند.
دکتر نجات بخش متخصص طب سنتی ایرانی شما را با این مشکل و راهکارهایی که از نگاه طب سنتی برای برطرف کردن آن وجود دارد، آشنا می کند.


برای سلامت جسم
رابطه جنسی بعد از ازدواج علاوه بر ارضای نیاز فردی و بهبود روابط خانوادگی، اجتماعی و بقای نسل، به سلامت جسمانی، طول عمر و کیفیت زندگی کمک می کند. چنانچه رابطه جنسی پس از ازدواج به اندازه کافی وجود نداشته باشد باعث تجمع مواد (رطوبت هایی که به طور طبیعی از بدن زن و مرد خارج می شود) در داخل بدن می شود و یکسری بیماری را به وجود خواهد آورد که می توان به بیماری های سیستم ادراری، گوارشی و سیستم مغز و اعصاب اشاره کرد.


همچنین مشکلاتی چون سیاه رفتن چشم ها، سرگیجه، بیخوابی، بی اشتهایی، سردی بدن و خفقان رحمی از دیگر مشکلاتی است که در اثر نداشتن رابطه جنسی به اندازه، ایجاد می شود. چنانچه همسران در انجام رابطه جنسی افراط کنند نیز مشکلاتی چون سردی و سستی بدن، بیماری های عصبی، ضعف بینایی، مشکلات قلبی و گوارشی، ضعف و خشکی در کل بدن، بیماری های کلیوی و ... به وجود می آید.


بی میلی از کجا می آید؟
چنانچه ازدواج تحمیلی باشد بی میلی جنسی ناشی از نداشتن علاقه است و برای این موضوع از نگاه طب سنتی کاری نمی توان انجام داد. اگر ازدواج تحمیلی نباشد ممکن است بی میلی جنسی در یکی از طرفین یا در هر دو طرف وجود داشته باشد. گاهی اوقات میل جنسی وجود دارد ولی مقدار آن کم است و یا همسران در فواصل تمایل برای رابطه جنسی، با یکدیگر تفاهم ندارند.


بی میلی جنسی بیشتر در خانم ها دیده می شود و برای درمان آن اول باید یک شرح حال خوب از بیمار گرفت و در صورتی که مسائل روانی وجود نداشته باشد باید مسائل جسمی را بررسی کرد. دلیل بی میلی جنسی از نگاه طب سنتی به طور کلی سوء مزاج در بدن است و مزاج سرد می تواند باعث بی میلی جنسی شود. تجمع اخلاط زائد و سرد در بدن یکی از عوامل اصلی بی میلی جنسی است.


خوردنی های مفید
تشخیص علت به وجود آمدن بی میلی جنسی با پزشک طب سنتی است، چنانچه بی میلی ناشی از سردمزاجی باشد، استفاده از غذاهایی که طبع گرم دارند مفید خواهد بود. برای مثال استفاده از مغز فندق، پسته، گردو، بادام، چلغوزه (تخم صنوبر) و میوه هایی مثل موز، آناناس، انگور و انجیر می تواند در رفع بی میلی جنسی مفید باشد.

مصرف سبزی هایی چون تره، پیاز و شاهی به این دسته از افراد توصیه می شود. استفاده از گوشت گوسفند، میگو، زنجبیل، مربای شقاقل، شلغم، هویج زرد ایرانی (زردک)، نخود و لوبیا (به ویژه نخود) برای رفع بی میلی ناشی از سردی مزاج توصیه می شود. خوردن تخم مرغ عسلی به صورتی که سفیده آن کاملا پخته و زرده به حالت نیم بند باشد نیز برای این مشکل مفید است.


مزاج ها و رابطه جنسی
به طور کلی افرادی که مزاج گرم به ویژه مزاج گرم و تر دارند تمایل بیشتری برای انجام رابطه جنسی دارند در حالی که افرادی که مزاج آنها سرد به ویژه سرد و خشک است نیاز کمتری به رابطه جنسی دارند. اگر دو نفر که با یکدیگر ازدواج می کنند از نظر مزاج اختلاف زیادی داشته باشند به مشکل برمی خورند و باید با یکسری تدابیر بین این دو زوج تعادل برقرار کرد. اگر بی میلی جنسی یا کم بودن تمایل برای رابطه جنسی، غیرطبیعی و به دلیل سوء مزاج باشد باید درمان صورت بگیرد.


حاشیه ها را در نظر بگیرید
افرادی که به تنگی نفس، تپش قلب و لرزش بدن دچار هستند نباید تا زمان برطرف کردن مشکل شان اقدام به برقراری رابطه جنسی کنند. افرادی که دوران نقاهت را می گذرانند یا به تازگی بهبود پیدا کرده اند نیز نباید رابطه جنسی داشته باشند.
منبع : مجله سپیده دانایی

رابطه جنسی

مشاوره ازدواج،مشاوره جنسی

آموزش زناشوئی

آموزشهای جنسی

مشاوره جنسی،مشاوره آنلاین

فیلم رابطه جنسی

رابطه جنسی

رابطه جنسی

امکانات فوق شامل خریدارای سی دی مقالات سایت و مجموعه آموزشی زوج خوشبخت نیز می شود

 

این مطلب در تاریخ 2014-01-29 08:46:18منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مسائل جنسی و روابط زناشویی
تعداد بازدید
78029





نظر شما در مورد مطلب افزایش میل جنسی به روش های سنتی چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




حداکثر مدت زمان برای دوران عقد
حداکثر مدت زمان برای دوران عقد

چطور بفهمم طرفم مرا برای عشق می خواهد یا رابطه جنسی
چطور بفهمم طرفم مرا برای عشق می خواهد یا رابطه جنسی

تاثیر سزارین روی شیردهی
تاثیر سزارین روی شیردهی

مواد غذایی افزایش دهنده باروری
مواد غذایی افزایش دهنده باروری

چطور فردی را از خودکشی منصرف کنیم
چطور فردی را از خودکشی منصرف کنیم

تاثیر طلاق بر زنان و مردان
تاثیر طلاق بر زنان و مردان










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

13075

بازدید امروز:

17146

بازدید دیروز:

266290838

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام