مشاور سنتر

 

آیا دیدن فیلم پورنو با همسر اشکالی دارد

دیدن فیلم پورنو با همسر اشکالی دارد

متاسفانه این روزها تماشای فیلم‌های پورنو یا مستهجن در بین برخی از زوج‌ها رایج شده است و آنها فکر می‌کنند که دیدن چنین فیلم‌هایی می‌تواند به بهتر شدن رابطه جنسی‌شان کمک بکند‌.

این در حالی است که دکتر حامد محمدی کنگرانی، روان‌پزشک، در گفتگو با «سلامانه» می‌گوید: «فیلم‌های مستهجن، فیلم‌های اغراق‌شده‌ای هستند. وجود اغراق جنسی در این فیلم‌ها هم کاملا توجیه مالی برای تولیدکنندگان آنها دارد. البته فیلم‌های پورنو، انواع متفاوتی دارند که این انواع مختلف، جنبه آموزشی ندارند و تماشای آنها کمکی به بهبود رابطه جنسی زوج‌ها نمی‌کند.»

چرا؟ «چون فیلم‌های مستهجن ، فیلم‌هایی طولانی‌مدت هستند و بحث صنعت و تجارت در مورد آنها مطرح است. به‌همین دلیل هم بازیگران چنین فیلم‌های از انواع روش‌های تاخیری در رابطه جنسی خود استفاده می‌‌کنند و نقش کارگردانی هم در روند تولید این فیلم‌ها، بسیار پررنگ است.»

این مشاور خانواده و ازدواج می‌افزاید: «زمانی که زوج‌ها، یک فیلم مستهجن طولانی‌مدت را باهم نگاه می‌کنند، توقعات جنسی‌شان از یکدیگر بالا می‌رود. یعنی خانم‌ها با دیدن توانایی‌های بالای جنسی مرد بازیگر، توقع داشتن همان توانایی‌ها را از همسر خود دارند و آقایان هم با تماشای فعالیت‌های جنسی مختلف زن‌های بازیگر این فیلم‌ها، توقع دارند که همسرشان بتواند تمام آن حرکت‌ها را انجام دهد. در حالی‌که این توقعات در موارد بسیار زیادی، اصلا عملی وقابل اجرا نخواهد بود.»

عضو کمیته رسانه و روان‌درمانی انجمن روان‌پزشکان ایران تاکید می‌کند که خیلی از افراد، ازدیدن چنین فیلم‌هایی که عریان‌گری را درحد اعلای خود به نمایش می‌گذارند ، بدشان می‌آید و منزجر می‌شوند. در این شرایطی که یکی از زوج‌ها از دیدن چنین فیلم‌هایی لذت می‌برد و دیگری زجر می‌کشد، تماشای آنها نه‌تنها کمکی به بهتر شدن رابطه جنسی نمی‌کند، بلکه تاثیر منفی هم بر رابطه زوجین می‌گذارد.

دکتر محمدی در انتهای صحبت‌های خود به این نکته هم اشاره می‌کند: «بازیگران فیلم‌های مستهجن ، هنرپیشه‌های کاملا حرفه‌ای هستند که توانایی کامل بازی کردن در نقش خود را به‌خوبی دارند. ضمن اینکه آنها از امکانات بسیار زیادی که معمولا در دسترس زوج‌های عادی نیست هم استفاده می‌کنند. بنابراین، انجام بسیاری از صحنه‌های فیلم‌های مستهجن می‌تواند آسیب‌های جسمانی در پی داشته باشد.»

منبع:سلامانه

این مطلب در تاریخ سه شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۰منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مسائل جنسی و روابط زناشویی
تعداد بازدید
279898





نظر شما در مورد مطلب آیا دیدن فیلم پورنو با همسر اشکالی دارد چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




آیا خواستگار حق دارد از باکره بودن دختر مطلع شود
آیا خواستگار حق دارد از باکره بودن دختر مطلع شود

6 ویژگی مهم شخصیتی برای انتخاب همسر
6 ویژگی مهم شخصیتی برای انتخاب همسر

تاثیر کمر درد بر رابطه جنسی
تاثیر کمر درد بر رابطه جنسی

خودارضائی ( استمناء)و تاثیرات منفی جسمی و روحی آن بر زندگی زناشویی
خودارضائی ( استمناء)و تاثیرات منفی جسمی و روحی آن بر زندگی زناشویی

مضرات دیر خوابیدن
مضرات دیر خوابیدن

چه چیزهایی در ظاهر زنان برای مردان جذاب است
چه چیزهایی در ظاهر زنان برای مردان جذاب است










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

19590

بازدید امروز:

18287

بازدید دیروز:

266960431

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام