آموزش ارضا کردن زنان

https://tanzimekhanevadeh.com/picture/q178.jpg



ارضا کردن زنان آنقدرها هم پیچیده نیست

ارضا نشدن و عدم ارگاسم

نداشتن ارگاسم همیشه با سرد مزاجی همراه نیست. بسیاری از زن ها علیرغم نداشتن ارگاسم از رابطه جنسی لذت می برند. سرد مزاجی حقیقی حالتی است که در آن هیچ پاسخ به هیچ نوع تحریک جنسی و در هیچ شرایطی وجود ندارد .
زنی که فقط از راه تحریک کلیتوریس به ارگاسم می رسد نه تنها سرد مزاج نیست بلکه گاهی ممکن است از لحاظ جنسی خیلی هم فعال باشد ولی شریک جنسی او باید بداند که چگونه او را ارضا کند. ممکن است خانمی در ارتباط با یک مرد به ارگاسم نرسد در حالیکه مرد دیگری بتواند او را به ارگاسم برساند. در اینصورت دیگر نمی توان گفت که او به سرد مزاجی مبتلاست.


باوجود آن که مقالات زیادی در مورد ارگاسم زنان وجود دارد ولی هنوز دانش ما در این زمینه ناقص است. در بدن زن نقاط حساس زیادی وجود دارد که تحریک مناسب آن ها رسیدن به ارگاسم را ممکن می سازد.


کلیتوریس نقش مهمی در رسیدن به ارگاسم داشته و حتی قبل از بلوغ نیز می تواند تحریک کننده باشد. التهاب کلیتوریس در اثر استمناء یا بعد از یائسگی بخاطر کمبود هورمون استروژن می تواند مانع از نقش مهم آن در ارگاسم شود.

بعد از کلیتوریس اندام های جنسی مجاور آن مانند قسمت داخلی لب های کوچک و زیر شکم نقش مهمی در تحریک جنسی و ارگاسم دارند. مقعد نیز نقش تحریک کنندگی زیادی دارد.
معمولا" سینه ها به کلیتوریس برای رسیدن به ارگاسم کمک می نمایند. بوسیدن سینه، مالش آلت به آن می تواند موجب ارگاسم در بعضی خانم ها شود.
در بعضی تحقیقات عنوان شده که علت به ارگاسم نرسیدن زن ازطریق واژن فقدان گیرنده های حسی در دیواره واژن است. ولی بیاد داشته باشید که همیشه در دیواره قدامی واژن در مسیر پیشابراه یک نقطه بسیار حساس و تحریک کننده(نقطه جی)وجوددارد.

حتی در زنانی که از طریق واژن به ارگاسم می رسند نیز تحریک این نقطه با انگشت بسیار راحت و اثربخش است. این نقطه حساس در داخل واژن و بر دیواره قدامی قرار دارد و هنگام ارگاسم مانند یک کیست کوچک زیر دست لمس می شود و بعد از آن بحالت اولیه برمی گردد. بعد از عمل جراحی خارج سازی رحم ممکن است بدلیل قطع شدن قسمتی از دیواره قدامی واژن سرد مزاجی بوجود بیاید. رحم و گردن رحم هیچ نقشی در ارگاسم ندارند.
در اطراف مدخل واژن غده هایی بنام غده بارتولین وجود دارند که مواد لیزکننده برای تسهیل نزدیکی ترشح می نمایند. گاهی ترشح این غدد بسیار زیاد بوده و به اشتباه این گونه تعبیر می شود که زن ها هم مثل مردها در حالت ارگاسم به انزال می رسند.
گاهی هم در موقع ارگاسم مایعی با فشار زیاد از پیشابراه خارج می شود.تجزیه این ماده در آزمایشگاه نشان داده که این ماده ادرار نبوده و همان ترشحات غدد داخل پیشابراه است.


شدت ارگاسم به عامل ایجاد کننده آن بستگی دارد. معمولا" معاشقه دهانی به ارگاسم کامل منجرمی شود. هرچه شدت ارگاسم بیشتر باشد زن زودتر قابلیت تحریک جنسی مجدد را خواهد داشت.
زمان تحریک پذیری جنسی نیز در زنان متفاوت است.عده ای بهنگام تخمک گذاری(روزچهاردهم دوره ماهانه) و عده ای هم در ایام قاعدگی بیشترین میل جنسی را دارند. گروه اخیر بیشترین تنش جنسی را در ایام خونریزی ماهیانه دارند.
وضعیت انجام نزدیکی نیز نقش مهمی در ارگاسم خانم ها دارد. معمولا" در حالتی که زن در بالا باشد بعلت زاویه ورود آلت مرد به واژن و برخورد آن با دیواره قدامی بهتر باعث ارگاسم می شود.

کدام حالت نزدیکی برای ارگاسم مناسبتر است

نزدیکی ازپشت در حالت سجده یا در کنارهم بعلت تماس مناسب نوک آلت مرد با دیواره قدامی زن از مناسبترین حالت های نزدیکی برای رسیدن به ارگاسم می باشد.
شرایط روحی نیز عامل مهمی در احساس رضایت جنسی و رسیدن به ارگاسم محسوب می شود.گاهی حتی چند جمله عاشقانه و محبت آمیز می تواند باعث ارگاسم شود.

دکتر مریم نظری / منبع:www.3-m.ir

رابطه جنسی

مشاوره ازدواج،مشاوره جنسی

آموزش زناشوئی

آموزشهای جنسی

مشاوره جنسی،مشاوره آنلاین

فیلم رابطه جنسی

رابطه جنسی

رابطه جنسی

امکانات فوق شامل خریدارای سی دی مقالات سایت و مجموعه آموزشی زوج خوشبخت نیز می شود

این مطلب در تاریخ دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۹منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مسائل جنسی و روابط زناشویی
تعداد بازدید
674457





نظر شما در مورد مطلب آموزش ارضا کردن زنان چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




آیا داشتن رابطه جنسی با جنس مخالف در دوران آشنایی  صحیح است ؟
آیا داشتن رابطه جنسی با جنس مخالف در دوران آشنایی صحیح است ؟

شناخت طرف مقابل برای ازدواج
شناخت طرف مقابل برای ازدواج

معاینه شخصی بیضه (T.S.E)
معاینه شخصی بیضه (T.S.E)

عوامل موثر در رشد جنین
عوامل موثر در رشد جنین

از کجا بفهمیم فردی دروغ می گوید
از کجا بفهمیم فردی دروغ می گوید

6 میلیون دختر در انتظار شوهر
6 میلیون دختر در انتظار شوهر










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

12201

بازدید امروز:

17146

بازدید دیروز:

266289964

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام