زنان به کدام نقاط بدن مردان توجه می کنند

زنان به کدام نقاط بدن مردان توجه می کنند

زنان به کدام نقاط بدن مردان توجه می کنند،کدام قسمت بدن مردان برای زنان جذابیت دارد ؟

در این قسمت لیستی ازاعضایی كه آقایان معمولا به این دلیل كه تصور می كنندخانم ها به آن قسمت ها اهمیت نمی دهند، آنها را تمیزنكرده و مراقبت های لازم را در موردشان انجام نمیدهند، را برایتان آورده ایم. امیدواریم پس از مطالعهلیست زیر، جزء افرادی باشید كه از این نقاط مراقبتكافی می كنند و اهمیت آن را می دانند.

ابرو

او انتظار ندارد كه ابروهای شما همانند خودش كاملا دارای فرم باشد، امابروهای پر و در هم و بر هم نیز، چیزی نیست كه اوانتظار دیدنش را داشته باشد. در این مورد چه كنید: اگرشما جز آن دسته از مردهایی هستید كه ابروهای پریدارند، باید درست كاری را انجام دهید كه خانم ها انجاممی دهند: ابروهایتان را بردارید. فقط كافی است موهایبین دو ابرو را بردارید (فقط موهایی كه وسط دو ابروقرار دارند). البته اگر قصد دارید موهای بیشتری ربردارید، بهتر است نزد یك آرایشگر بروید تا او این كاررا برایتان انجام دهد.

ناخن

دستان شما نقطه ای هستندكه مطالب بسیاری در مورد نظافت و بهداشت شخصی شما ردر اختیار او قرار می دهند. پس اجازه ندهید تا ناخنهای چرك و كثیف شما را از دور خارج كنند. در این مورد چه كنید: لازمنیست هر هفته مانیكور كنید تا ناخن هایتان فرم داشتهباشند، بلكه فقط كافیست از داروخانه یك عدد سوهانخریداری نمایید و سختی ها و لبه های تیز آنرا صافكنید. هیچ خانم دوست ندارد، كسی او را با ناخن های بدفرم و ناصاف در آغوش بگیرد.

پوست مردان

پوست مردان

هیچ خانمی نمی تواند ازلمس كردن پوست لطیف و صاف اجتناب كند. آیا این دلیلكافی نیست تا شما را ترغیب به داشتن پوستی لطیف وشاداب نماید؟ در این مورد چه كنید: خانمها به وسیله كرم های نرم و مرطوب كننده با خشكی پوستدر سرما مبارزه می كنند، آقایون اغلب این كار را انجامنمی دهند. لازم نیست موشك هوا كنید؛ فقط یك قوطی نرمكننده (ترجیحا بدون بو) خریداری كنید و آنرا مرتبا برروی پوست خود بمالید تا خشكی ها از بین بروند. افرادیكه پوست های چربی دارند، باید نمونه هایی را خریداریكنند كه بدون روغن (oil free)باشند، به این ترتیب مشكلاتان به اسانی حل خواهد شد.

پا

ترك پا، قارچ های موضعی،ناخن ها بلند انگشت های پا، و بوی بد آن می تواند بهراحتی او را از برقراری رابطه با شما منصرف كند.متاسفانه زمانی كه شما كفش هایتان را در می آوریداولین چیزی كه یك خانم به آن توجه می كند، همین مواردهستند. اگر نتوانید از این قسمت پنهان بدن خود به خوبیمراقبت كنید، او ممكن است تصور می كند كه تواناییمراقبت و نگهداری از سایر اعضای مخفی را نیز ندارید. در این مورد چه كنید: اگرپودرها و پمادهای روی میز جواب نمی دهند باید با یكپزشك در این مورد مشورت كنید.

موی بینی/ گوش

من موی گوش و بینی یك مردرا با سبیل های بلند و نمایان یك خانم برابر می دانم.یك خانم برای از بین بردن سبیل ها، آنها را موم میاندازد، دكولوره می كند و هر كار دیگری كه از دستش برآید در این زمینه انجام می دهد. آیا شما نیز نبایدهمین كار را انجام دهید؟

در این مورد چه می كنید:در این قسمت یك راهنمای ساده وجود دارد كه باید آنراجرا كنید: زمانی كه موهای گوش و یا بینی آنقدر بزرگشده باشند كه از سوراخ ها بیرون بزنند، باید نسبت بهكوتاه كردن آنها اقدام كنید.

دندان مردها مورد توجه زنان است

دندان های مردان

لبخندی با دندان هایدرخشان تحت هر شرایطی همه چیز را به نفع شما بر میگرداند. دندان های لكه دار، زرد، و پلاك دار او را بهراحتی به سمت دیگری منحرف میكند.

در این مورد چه كنید: اگرمشكلات دندان هایتان بیش از اندازه حاد شده باید، نزددندانپزشك بروید؛ اما اگر هنوز به این مرحله نرسیدهاید، بهتر است یك خمیر دندان سفید كننده و دهان شویهخریداری كنید. البته باید اشاره كنم كه استفاده كردناز آنها را نیز از یاد نبرید.

كمر

كمر شما شهوت انگیزتریننقطه بدنتان است، البته نه زمانی كه پر است از جوش وموهای زائد.

در این مورد چه كنید: اگرمشكل شما جوش های غرور است، از كرم و یا لوسیون هایپاك كننده استفاده كنید. در مورد موها هم اگر مقدارآنها كم باشد اصلا مسئله ای نیست، تا به حال كمی موهیچ را اذیت نكرده اما اگر مقدار آن بیش از حد نرمالاست باید به سالن زیبایی بروید و آنها را اپیلاسیونكنید .

موهای سینه مردان

مردانی که دارای سینه های پر مو هستند از نظر زنان جذابتر و مردانه تر هستند

صدای بم و آرام

البته اینکه چه صدایی داشته باشید دست شما نیست، اما زنان صدای بم و آرام را بیشتر دوست دارند،تند حرف زدن برای زنان جذابیت ندارد بنابراین مردانی که خیلی آرام و شمرده صحبت می کنند مورد توجه زنان هستند

عطر زدن مردها

طی تحقیقی که صورت گرفته بیش از 83 درصد از زنان اعلام کرده اند علاقه دارند مرد مورد نظر آنها حتما از عطر استفاده کند، به همین دلیل استفاده از عطر و خوشبو بودن یکی از ارکان جذابیت برای زنان می باشد

این مطلب در تاریخ سه شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۹منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مسائل جنسی و روابط زناشویی
تعداد بازدید
215788





نظر شما در مورد مطلب زنان به کدام نقاط بدن مردان توجه می کنند چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




دلایل اضطراب قبل از ازدواج و روش درمان
دلایل اضطراب قبل از ازدواج و روش درمان

مشکلات نامزدی طولانی
مشکلات نامزدی طولانی

بیماریهای مقاربتی 1
بیماریهای مقاربتی 1

تاثیر شغل زنان بر قاعدگی
تاثیر شغل زنان بر قاعدگی

برای آنکه حساس و زودرنج نباشیم چه کنیم
برای آنکه حساس و زودرنج نباشیم چه کنیم

اخبار امروز چهارشنبه 18 اردیبهشت 1398
اخبار امروز چهارشنبه 18 اردیبهشت 1398










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

25553

بازدید امروز:

18688

بازدید دیروز:

266461491

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام