تفاوت انتظارات زن و مرد از رابطه جنسی

تفاوت انتظارات زن و مرد از رابطه جنسی

 

تفاوت انتظارات زن و مرد از رابطه جنسی

معمولا پرسشهای زیادی درباره رابطه جنسی وجودداد دارد که شاید پاسخی به آن داده نشده است و بشکل معما برای زن وشوهران باقی مانده است در این پست ما برای شما توضیح میدهیم که چه تفاوتی بین رابطه جنسی در خانمها و آقایان وجوددارد. و با افزایش سن چه تغییراتی در روابط جنسی بوجود می آید و ارتباط رابطه جنسی با شغل افراد را مورد بررسی قرار میدهیم انگیزه های آنها از رابطه جنسی چیست باهم همراه شوید تا دراینباره بیشتر بدانید. میل جنسی زن مانند اجاق الکتریکی است، آرام آرام داغ می شود و مدت زیادی طول می کشد تا سرد شود.میل جنسی یک زن معمولی تدریجاً بیشتر شده و در سن ۳۶ تا ۳۸ به اوج خود می رسد که همین مسأله می تواند توجه آن ها را به جوان هایکم سن و سال توجیه کند. عملکرد جنسی مرد در ۱۹ سالگی را می توان با کارکرد جنسی زن ۳۰ تا چهل ساله مقایسه کرد.

میل جنسی مرد

میل جنسی در مردان مانند مایکروویو است. در عرض چند ثانیه با آخرین ظرفیت کار می کند و به محض پخته شدن غذا سریعاً خاموش می شود.

با بالا رفتن سن مرد اندازه ی تستسرون او آرام آرام رو به کاهش می گذارد. میل جنسی مرد ۴۰ ساله را می توان با میل جنسی زن۲۰ ساله مقایسه کرد که می تواند توجیهی باشد برای گرایش مردان در سنین بالا به دختران جوان. در زوج های از نظر سنی نامناسب فاصله ی سنی معمولاً بین ۱۰ تا ۲۰ سال است.

یائسگی در مردان بسیار خنده دارتر است. زنان در یائسگی اضافه وزن پیدا می کنند و بدنشان گر می گیرد اما مردها در یائسگی با دختران جوان قرار ملاقات می گذارند و موتور سواری می کنند.

لطفاً رابطه ی جنسی نه، ما مؤنث هستیم

میل جنسی زن به طور قابل توجهی تحت تأثیر اتفاقات زندگی اش است. اگر از شغل خود نفرت داشته باشید، اگر پروژه سنگینی در کار به عهده اش گذاشته شود، اگر قسط خانه اش دو برابر شود، اگر بچه ها مریض باشند، اگر در باران خیس شود و یا سگ خانه گم شود، رابطه جنسی برایش مفهومی نخواهد داشت. تنها چیزی که به آن نیازمند خواهد بود رفتن به رختخواب و خوابیدن است.

رابطه ی جنسی. همین الان. لطفا

اگر همین مسائل برای مرد اتفاق بیفتد او رابطه ی جنسی را قرص خواب قلمداد خواهد کرد و آن را نوعی وسیله ی رهایی از فشارهایی که در طول روز روی هم تلمبار شده خواهد دانست. بنابراین در پایان روز چنین تمایلی از جانب او برای زن سنگین و غیر قابل فهم است. زن او را یک وحشی بدون احساس خواهد نامید و مرد هم زن را سردمزاج خوانده و شب را روی کاناپه به صبح خواهد رساند.

برای مرد خوابیدن روی کاناپه مهم نیست این کار نوعی چادر زدن پیک نیکی است.

زن خواهان رابطه ی جنسی زیاد با مردی است که دوستش دارد

تعداد کمتری از زنان را می شود یافت که مانند مردان از نظر جنسی زیاده طلب باشند، اما انگیزه های زن در این زمینه با انگیزه ی مرد تفاوت دارد. مغز مؤنث غارنشین چنان برنامه ریزی شده است که فقط به خاطر رابطه ی جنسی تن به آن نمی دهد و برای این کار نیاز به ارتباط یا حداقل اشتراکات عاطفی دارد تا میل جنسی پیدا کند.

اغلب مردان تشخیص نمی دهند که اگر زن از نظر عاطفی وابسته شود تا حداقل پنج شش ماه یک هم بستر خوب خواهد بود.

مرد فقط به رابطه ی جنسی زیاد نیازمند است

زیاده طلبی و بی بندوباری در مغز مرد برنامه ریزی شده است. او با دارا بودن مقدار زیادی تستسرون باید به نیاز دیرینه ی زاد و ولد پاسخ گوید. بنابراین از نظر بیولوژیک مناسب تک همسری نیست. بعضی از مردها مونوگامی (تک همسری) را چیزی می دانند که میز و صندلی از آن درست شده است.

اگر این نیاز فشار زیادی به مرد وارد کند او حتی تا حضیض زناکاری فرو می غلتد تا بقای قبیله را تضمین کند.

وقتی پای نزدیکی جنسی پیش می آید، زن نیاز به دلیل مرد دارد مرد نیاز به مکان.

دلیل زن برای رابطه ی جنسی با دلیل مرد فرق دارد. زن رابطه ی جدید را در جستجوی عشق و احساس عاشقانه آغاز می کند. نزدیکی جنسی بعد از این مرحله اتفاق می افتد.

زن: تو زوج مزخرفی هستی.

مرد:در دو دقیقه چطور به این نتیجه رسیدی؟

یک مرد سالم از شروع سرد تا اوج لذت جنسی به زمان متوسط ۲ تا ۵ دقیقه نیازمند است. این زمان در یک زن سالم به طور متوسط۱۳ دقیقه است. در بیشتر پستانداران نزدیکی جنسی عملی سریع بوده است چون در این لحظه نمی توانند از نظر ذهنی روی چیز دیگر تمرکز کنند و در معرض خطر حمله قرار می گیرند. «تند و سریع» شگرد طبیعت برای بقای انواع بود.

زن از راه گوش تحریک می شود.

وقتی زن مردی برهنه ببیند از خنده روده بر می شود.

زن با داشتن طیف وسیع تری از گیرنده های حسی تمایل به شنیدن واژه های شیرین دارد تا نگاه کردن به شکل و اندام مذکر. حساسیت زن به شنیدن تعریف های بی نظیر چنان قوی است که حتی بعضی از زن ها هنگام شنیدن نغمه های عاشقانه از طرف محبوبشان چشمان خود را می بندند.

مرد از طریق چشم تحریک می شود

مغز مرد برای نگاه کردن به شکل و اندام مؤنث برنامه ریزی شده است. این است که تصورات اروتیک برای مردان بسیار مهم است.

زنان در واقع دنبال چه هستند؟

شخصیت

شوخ طبعی

حساس بودن

هوش و ذکاوت

هیکل متناسب

آنچه مردان فکر می کنند زنان به دنبال آن هستند

شخصیت

هیکل متناسب

شوخ طبعی

حساسیت

قیافه ی خوب

آنچه زنان فکر می کنند مردان به دنبال آن هستند

قیافه خوب

هیکل خوب

سینه

باسن

شخصیت

آنچه مردان واقعاً دنبالش هستند.

شخصیت

قیافه ی خوب

هوش و ذکاوت

شوخ طبعی

هیکل متناسب

آنچه زنان از رابطه ی جنسی انتظار دارند

زن پیش از اقدام به رابطه ی جنسی نیاز به مدت نسبتاً زیادی دارد تا با صحبت و توجهی که به او می شود آمادگی پیدا کند. مرد می خواهد از فشاری برهد و زن می خواهد پناهی یابد. اگر این تفاوت درک شود مرد می تواند در این رابطه نقش بهتری ایفا کند. بیشتر زنان حداقل به سی دقیقه برای آمادگی ارتباط نیازمندند و مردان به ۳۰ ثانیه.

پس از اتمام رابطه هورمون های زن آماده است تا دنیا را فتح کند. او می خواهد نوازش کند، نوازش ببیند و صحبت کند. اما مرد اگر خواب نرفته باشد دلش می خواهد بلافاصله کار دیگری کند مثلاً قهوه درست کند. مرد همیشه می خواهد کنترل خود را حفظ کند. در زمان اوج لذت جنسی او برای چند لحظه این کنترل را از دست می دهد بلند شدن و بلافاصله کار دیگر انجام دادن نوعی اطمینان است برای او که احساس کند دوباره کنترل خود را به دست آورده است.

آنچه مردان از رابطه ی جنسی انتظار دارند

مرد با اوج لذت جنسی می خواهد از فشار درونی خود رهایی یابد. مرد با استفاده از رابطه ی جنسی می خواهد به صورت فیزیکی چیزی را بیان کند که به طریق عاطفی قادر نبوده است. اگر مرد مشکلی از قبیل بیکاری، بدهکاری داشته باشد به احتمال زیاد از این ارتباط کمک می گیرد تا فشار روحی درونش را کاهش دهد. کمتر مسأله ای را می توان یافت که مرد نتواند آن را با ارتباط جنسی حل کند.

آزمایشات نشان می دهند که مردی که تحت فشار نیاز جنسی است مشکلاتی در شنوایی، تفکر، رانندگی یا کار با ماشین آلات سنگین دارد. او همچنین از نوعی اختلال زمانی هم رنج می برد. مثلاً ۳ دقیقه در نظرش ۱۵ دقیقه می آید. اگر زنی انتظار تصمیم عاقلانه ای از مرد داشته باشد بهتر است بحث آن را موکول به بعد از رابطه ی جنسی کند، زیرا در این زمان مغز مرد کاملاً پاک و آماده است.

صحبت جنسی زنان

در حین رابطه جنسی اگر مرد بخواهد حرف بزند باید از نیمکره چپ هم استفاده کند. اما برای زن استفاده از هر دو نیمکره آسان است.

حرف زدن در حین رابطه ی جنسی برای زن بسیار مهم است. اما خود به جای واژه معمولاً از اصوات برخاسته از احساس استفاده می کند که این امر رابطه را برای مرد دلپذیرتر می کند. اگر زن بخواهد از واژه استفاده کند مرد مجبور می شود برای فکر کردن درباره ی آن ها از کار اصلی منحرف شود.

صحبت جنسی مردان

بیشتر مردان در یک زمان یک کار انجام می دهند. اگر مردی آمادگی کامل برای ارتباط جنسی پیدا کند حرف زدن، شنیدن یا رانندگی برایش دشوار خواهد بود. این است که در حین این رابطه مرد به ندرت حرف می زند. اگر زن اقدام به صحبت کند به احتمال قوی حواس مرد را پرت خواهد کرد. در حین رابطه ی جنسی مرد نیمکره ی راست مغز خود را با تمامی ظرفیت به کار می گیرد. اسکن های مغزی نشان می دهند که تمرکز او در این زمان چنان شدید است که عملاً شنوایی خود را از دست می دهد

انتظارات زنان از مردان در رابطه جنسی و فانتزی جنسی زنان

انتظارات مردان از زنان در رابطه جنسی و فانتزی جنسی مردان

رفتارهای طبیعی بعد از رابطه جنسی

آموزش مسائل جنسی مرجع کامل

آموزش رابطه جنسی

 

رابطه جنسی

مشاوره ازدواج،مشاوره جنسی

آموزش زناشوئی

آموزشهای جنسی

مشاوره جنسی،مشاوره آنلاین

فیلم رابطه جنسی

رابطه جنسی

رابطه جنسی

امکانات فوق شامل خریدارای سی دی مقالات سایت و مجموعه آموزشی زوج خوشبخت نیز می شود

این مطلب در تاریخ 2014-07-02 08:01:08منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مسائل جنسی و روابط زناشویی
تعداد بازدید
41951





نظر شما در مورد مطلب تفاوت انتظارات زن و مرد از رابطه جنسی چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




ازدواج با فرد شکاک و محدود کننده
ازدواج با فرد شکاک و محدود کننده

باورهای گمراه کننده در ازدواج
باورهای گمراه کننده در ازدواج

اندازه طبیعی بیضه بعد از ازدواج
اندازه طبیعی بیضه بعد از ازدواج

چطور در کمتر از یک دقیقه بفهمید قلب سالمی دارید یا نه
چطور در کمتر از یک دقیقه بفهمید قلب سالمی دارید یا نه

چرا همش غمگینیم
چرا همش غمگینیم

عواقب عدم آموزش جنسی در جامعه
عواقب عدم آموزش جنسی در جامعه










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

12646

بازدید امروز:

17146

بازدید دیروز:

266290409

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام