چگونه با همسرمان رابطه عاشقانه داشته باشیم

رابطه عاشقانه

چگونه با همسرمان  رابطه عاشقانه داشته باشیم

مردان با انجام کارهای کوچک و جزیی می‌توانند این نیاز را برآورده کنند. اگر زن مورد مهر و محبت بیشتری قرار بگیرد به شوهرش نیز محبت بیشتری می‌کند و در نتیجه خود را موجودی قدرتمند و موثر می‌بیند، زیرا عشق و علاقه و توجهی را که به آن احتیاج دارد دریافت می‌کند

رابطه عاشقانه بین زن و شوهرها، مهم ترین و ارزشمندترین دارایی یک زندگی مشترک است. بسیاری از زوج ها ادعا می کنند که همچنان عاشق یکدیگر هستند اما نمی دانند که نوع ابراز این احساس بسیار مهم است.

هرچند در اوایل زندگی مشترک ابراز عشق بیشتر به شکل بیان احساسات و گفتن جملاتی مانند «دوستت دارم» است اما با گذشت زمان، بهتر است این ابراز عشق شکل های دیگری هم به خود بگیرد. به طور مثال بعضی مردها سعی می کنند که با خریدن یک شاخه گل ، علاقه شان را به او نشان دهند و بعضی زن ها هم سعی می کنند با پختن غذای مورد علاقه همسرشان به او ابراز علاقه کنند.


فقط به فکر پیشرفت خودتان نباشید



همسران عاشق دوست دارند شرایطی را برای یکدیگر فراهم کنند تا بتوانند به رشد یکدیگر کمک کنند و اگر متوجه شوند که همسرشان به کمک نیاز دارد، به او کمک خواهند کرد. زن و شوهرها باید توجه داشته باشند که کمک همسرشان به آن ها، عشق و علاقه او را نشان می دهد.



شبیه یکدیگر باشید


زوج های عاشق دوست دارند که خود را شبیه به یکدیگر کنند و البته بیشتر اوقات ناخودآگاه کارهایی انجام می دهند که بیشتر به عشق شان شبیه شوند. گاهی این هماهنگی در بالابردن سطح معلومات و گاهی در طرز صحبت کردن است. زوج های عاشق دوست دارند در اوقات فراغت در کنار هم بوده و نزدیک ترین فرد به یکدیگر باشند.



نگاه پرمهرت را از همسرت دریغ نکن



تمام هوش و حواس زن و شوهرهای عاشق به یکدیگر است و این حالات در رفتار و گفتار آن ها مشخص می شود. همسرانی که حقیقتا یکدیگر را دوست دارند به یکدیگر احترام می گذارند، هنگام صحبت کردن به هم توجه می کنند و میان صحبت هم نمی پرند. این زوج ها، وقتی با یکدیگر صحبت می کنند به اطراف نگاه نمی کنند زیرا می دانند که اگر به چشمان همسرشان نگاه نکنند غیر مستقیم این پیام را به او می رسانند که حوصله شنیدن صحبت های او را ندارند. پیش از این درباره مهارت های یک گفت وگوی اثرگذار و لذت بخش مطالبی را در همین صفحه ارائه کرده ایم.



خودسرانه تصمیم نگیرید



فردی که عاشق همسرش است برای او بهترین‌ها را می خواهد اما این موضوع نباید موجب شود اعتماد به نفس همسرش پایین بیاید و اختیار انتخاب از او گرفته شود. اگر شما عاشق همسرتان هستید و عادت دارید که بهترین ها را قبل از این که از او بپرسید، برایش انتخاب کنید بدانید که در مسیر اشتباهی گام برمی دارید. اول اجازه دهید او با نظر خودش انتخاب کند و بعد اگر مطمئن شدید که اشتباه کرده است یا گزینه های بهتری هم برای انتخاب وجود دارد، او را راهنمایی کنید و در نهایت هم اجازه بدهید انتخاب نهایی با خود او باشد.



سکوت را بشکنید

اختلاف نظر و بروز ناراحتی در زندگی مشترک امری کاملا طبیعی است. حتی عاشق ترین همسران هم گاهی از یکدیگر ناراحت می شوند و با هم بحث می کنند. معمولا وقتی فردی را دوست داریم نمی توانیم قهر و کدورت او را تحمل کنیم به همین دلیل سعی می کنیم کدورت ها را رفع و سر صحبت را باز کنیم تا فضای سرد و سنگین ناراحتی و قهر هرچه زودتر از بین برود و بار دیگر عشق و دوستی و آرامش به زندگی برگردد.

گاهی عشقت را بنویس

اگر همسرتان را دوست داشته باشید، هنگامی که از احساس شما نسبت به خودش سوالی بپرسد تردیدی نخواهید داشت و خیلی راحت می توانید به سوالاتش پاسخ دهید. با این حال و اگر نمی توانید عشق تان را در قالب کلمات به همسرتان ابراز کنید، بهتر است از راه های دیگر برای نشان دادن عشق تان استفاده کنید. به طور مثال برای او نامه بنوسید، پیامک یا ایمیل بزنید و از هر طریق دیگری عشق تان را کاملا واضح و آشکار ابراز کنید.

صحبت روزانه حتی در حد چند کلمه

اگر به دلیل مشغله های کاری و مخارج بالای زندگی، ناچارید تمام روز را کار کنید و نمی توانید زمان زیادی را با همسرتان بگذرانید و با او به گردش و تفریح بروید، باید سعی کنید هر روز، زمانی را هرچند کوتاه با همسرتان بگذرانید و از او بپرسید که روزش را چه طور گذرانده است. در هر شرایطی سعی کنید هر روز با ایجاد فرصتی کوتاه، کمی با همسرتان صحبت کنید و با هم خوش بگذرانید. این کار موجب می شود شما از هم دور نشوید و در جریان امور مربوط به یکدیگر قرار بگیرید.

لطفا عمل کنید

درخور ذکر است که صرف آشنایی با مهارت های عاشقی برای داشتن یک زندگی مشترک عاشقانه کافی نیست، بلکه عمل به مهارت های ذکر شده است که می تواند زندگی مشترک را به ساحل آرامش و آسایش برساند.

منابع : hidoctor.ir-iranmatlab.ir

رابطه جنسی

مشاوره ازدواج،مشاوره جنسی

آموزش زناشوئی

آموزشهای جنسی

مشاوره جنسی،مشاوره آنلاین

فیلم رابطه جنسی

رابطه جنسی

رابطه جنسی

امکانات فوق شامل خریدارای سی دی مقالات سایت و مجموعه آموزشی زوج خوشبخت نیز می شود

این مطلب در تاریخ 2014-08-27 20:10:53منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مسائل جنسی و روابط زناشویی
تعداد بازدید
48588





نظر شما در مورد مطلب چگونه با همسرمان رابطه عاشقانه داشته باشیم چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




رفتار مناسب در فاصله عقد تا عروسی
رفتار مناسب در فاصله عقد تا عروسی

نکات مهم برای دختران هنگام ازدواج
نکات مهم برای دختران هنگام ازدواج

اختلال جنسی در افراد دیابتی
اختلال جنسی در افراد دیابتی

عفونت کاندیدا در ناحیه تناسلی زن و مرد
عفونت کاندیدا در ناحیه تناسلی زن و مرد

استرس چیست؟ چرا استرس میگیریم ؟ چکار کنیم استرس نداشته باشیم
استرس چیست؟ چرا استرس میگیریم ؟ چکار کنیم استرس نداشته باشیم

نظر رهبری ( حضرت آیت الله خامنه ای ) در خصوص چند همسری
نظر رهبری ( حضرت آیت الله خامنه ای ) در خصوص چند همسری










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

11277

بازدید امروز:

17146

بازدید دیروز:

266289040

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام