تاثیر لغزنده کننده ها در رابطه جنسی

تاثیر لغزنده کننده ها در رابطه جنسی

به نظر میرسد استفاده از لوبریکنت ها و یا لغزنده کننده ها در هنروش برقراری رابطه جنسی امر شایع و رایجی در میان ایرانیان نیست چرا که بر اساس اطلاعاتی که شخصاً در جلسات مشاوره با زوجین پیرامون کیفیت رفتار جنسی آنان حاصل کرده ام کمتر زوجی ضرورت تهیه و استفاده از لغزنده کننده ها را در فرایند زندگی جنسی خود گزارش کرده اند.

آنچه گفتنی است اینکه دستگاه تناسلی زن متعاقب برانگیختگی جنسی مبادرت به ترشح مواد لغزنده کننده طبیعی مینماید که این امر به سهولت فرایند دخول و کاهش اصطحکاک و سایش ارگان های جنسی کمک کرده ، رابطه جنسی را تسیهل مینماید . لیکن بنا بر دلایلی چون تعجیل همسر در همبستری بدون پیش نوازی و آماده سازی همسر ، یائسه گی و خشکی دهانه رحم ، نواسانات روحی و درگیری های فکری زن ، درد مقاربت ، مشکلات هورمونی و…. زن از تولید کافی ترشحات لغزنده کننده پیش و یا هنروش مقاربت ، محروم میباشد.

برای برخی از مردان عدم روئت لزجی دهانه رحم در زن در هنروش نزدیکی ، به منزله عدم علاقه زن به برقراری رابطه جنسی و یا بی علاقگی به همسر تلقی میگردد لیکن باید متذکر شد که همانگونه که مرد به دلایل متعددی در هنروش برقراری رابطه جنسی بدون اینکه مسئله بی علاقگی یا عدم جذابیت همسر در کار باشد ممکن است نعوظ را از کف بدهد به همین منوال زن نیز به دلایل متعدد شاید از تولید مواد لغزنده کننده طبیعی در بدن خود محروم باشد که این امر با مصرف مداوم لغزنده کننده هایی که در بازار موجود میباشند به راحتی قابل حل است

استفاده مرتب از لغزنده کننده ها

استفاده مرتب لغزنده کننده ها برای عموم زنان توصیه میگردد چرا که بر اساس تحقیقات اخیر پژوهش گران زنانی که در زندگی جنسی خود از لغزنده کننده استفاده میکنند از رضایت مندی جنسی بالاتری برخوردارند. این تحقیق که به تازگی از سوی دانشگاه ایندیانا منتشر گردیده است 2 زن را مورد بررسی خود قرارداده است و به بررسی این سوال پرداخته است که آ یا اساساً بین مصرف لغزنده کنند ها و خشنودی جنسی در زنان میتواند رابطه وجود داشته باشد ؟ به منظور پاسخ به این سوال از زنان 18 تا 68 ساله خواسته شده است که تا به مدت چند هفته در هنروش برقراری رابطه جنسی حتماً از لغزنده کننده ها استفاده نمایند .

نتایج تحقیق نشان داد زنانی که از لغزنده کننده ها استفاده نموده اند مقاربت خوشایند تری را نسبت ب گروه گواه تجربه گر بوده اند. این دسته از افراد درد کمتری در هنروش مقاربت تحمل نموده و آسان تر به خشنودی رسیده اند از میان انواع لغزنده کننده های متعدد و متنوعی که در قفسه های فروشگاه های در دسترس مشتریان قرار گرفته است تنها لغزنده کننده های آبی ( ترکیبات و اساس آبی ) هستند که مورد تایید متخصصین میباشند و به هیچ عنوان در هنروش برقراری رابطه جنسی لغزنده کننده های روغنی توصیه نمیگردد. از آنجایی که لغزنده کننده های روغنی محیط مناسبی برای تجمع باکتری و قارچ فراهم آورده و همچنین در کارکرد کاندوم اخلال ایجاد مینمایند این مطلب از سایت تنظیم خانواده میباشد ، با جستجو واژه سایت تنظیم خانواده و ورود به این سایت میتوانید مطالب آموزشی متنوعی مشاهده نمائید، لذا در هنروش برقراری رابطه جنسی از روغن بچه ، وازلین و یا کرم استفاده ننمایید. ارزان ترین نوع لغزنده کننده های آبی که به وفور و به قیمیت ارزان به راحتی در اغلب مراکز خرید قابل تهیه بوده توصیه میگردد : ( کی – وای ) نام دارد. در خاتمه توصیه میگردد همواره رابطه جنسی را با کمک لغزنده کننده ها به انجام برسانید و در میزان مصرف آن در هر رابطه جنسی خست نفرمایید!!

مقاله از : دکتر محبی (سکسولوژیست / انتشار در پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده)

رابطه جنسی

مشاوره ازدواج،مشاوره جنسی

آموزش زناشوئی

آموزشهای جنسی

مشاوره جنسی،مشاوره آنلاین

فیلم رابطه جنسی

رابطه جنسی

رابطه جنسی

امکانات فوق شامل خریدارای سی دی مقالات سایت و مجموعه آموزشی زوج خوشبخت نیز می شود

این مطلب در تاریخ 2014-09-14 19:35:15منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مسائل جنسی و روابط زناشویی
تعداد بازدید
45190





نظر شما در مورد مطلب تاثیر لغزنده کننده ها در رابطه جنسی چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




در دوران عقد متوجه دروغ های همسرم شدم
در دوران عقد متوجه دروغ های همسرم شدم

چطور قبل ازدواج نیاز جنسی رو رفع کنیم
چطور قبل ازدواج نیاز جنسی رو رفع کنیم

شوهرم زود ارضا می شود چکار کنم
شوهرم زود ارضا می شود چکار کنم

بهترین روش درمان چاقی
بهترین روش درمان چاقی

چند نکته برای افزایش جذابیت در نگاه اول، دوم و حتی سوم
چند نکته برای افزایش جذابیت در نگاه اول، دوم و حتی سوم

میلاد با وعده ازدواج مرا وابسته و معتاد کرد
میلاد با وعده ازدواج مرا وابسته و معتاد کرد










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

6098

بازدید امروز:

17146

بازدید دیروز:

266283861

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام