اصول رسیدن به آرامش در زندگی زناشویی

اصول رسیدن به آرامش در زندگی زناشویی

برای رسیدن به آرامش در زندگی زناشویی یک تلاش مشترک لازم است ، هرگز قادر نخواهید بود به تنهایی و بصورت یکطرفه معنای آرامش را در زندگی مشترک درک کنید ، اگر روش درست زندگی کردن را بلد نباشند و به آرامش نرسند، هیچ‌گونه امکاناتی نمی‌تواند حس خوشبختی را در قلبشان ایجاد کند.شما برای آنکه در زندگی مشترکتان خوشبخت شوید باید هم خودتان به آرامش روحی برسید و هم همسرتان را کمک کنید تا این حس زیبا را تجربه کند.

 

همانطور که همیشه گفته‌ایم، خوشبختی از آسمان به دامن کسی نمی‌افتد پس آستین‌ها را بالا بزنید و کاری کنید تا به پای همسرتان در کمال آرامش و خوشبختی، پیر شوید. این آرزوی ما برای شماست و برای تحقق آن، چند پیشنهاد ساده اما مهم داریم.


نقش زبان جنس مخالف در رسیدن به آرامش در زندگی زناشویی

زندگی با یک فرد از جنس مخالف به خودی خود مشکلات خاصی دارد. تفاوت دنیای زنانه ومردانه همانقدر که جذاب است و به تداوم زندگی کمک می‌کند، می‌تواند آسیب‌زا هم باشد. اگر دنیای همسرتان را نشناسید، گرفتار دنیای سوء تفاهم‌ها می‌شوید و آن وقت هر روز از هم فاصله می‌گیرید. در مورد روان شناسی و روحیات جنس مخالف مطالعه کنید. از همسرتان هم بخواهید همین کار را بکند. می‌توانید با هم قرار بگذارید تا در مورد احساسات و نوع برداشت‌های‌تان با هم حرف بزنید. مجهول بودن باعث می‌شود نتوانید در کنار هم به آرامش برسید.


احساسات را پنهان نکنید

اگر می‌خواهید هر دوی شما آرامش داشته باشید باید کاری کنید که محیط خانه‌تان همیشه گرم و با محبت باشد. مثل یک آتشی که روشن می‌شود و نیاز به هیزم دارد، محبت شما و همسرتان هم برای شعله‌ور شدن نیاز به هیزم ابراز علاقه دارد. محبتی که در قلبتان احتکار شود و بخواهید با عمل و در طول زمان به همسرتان نشان دهید، نمی‌تواند خیلی به شعله‌ور شدن این آتش کمک کند. بهتر است به او بگویید چقدر برایتان مهم است. معجزه کلمات محبت‌آمیز را فراموش نکنید. چهاردیواری خانه شما اگر از حرف‌های قشنگی که بین‌تان رد و بدل می‌شود، پُر گردد،آرامش قلبی‌تان بیشتر خواهد شد.


تاثیر رابطه جنسی موفق در رسیدن به ارامش در زندگی زناشویی

پایه گذاری یک زندگی آرام، نیاز به روش‌هایی برای لذت بردن از با هم بودن دارد. داشتن یک رابطه موفق جنسی می‌تواند در صمیمیت شما بسیار تأثیرگذار باشد. اگر رابطه جنسی‌تان دچار مشکل شود و هر دو به رضایت مطلوب نرسید، بهانه‌گیری‌ها و نارضایتی‌ها از دیگر مسائل پر رنگ‌تر می‌شود. رابطه جنسی هدیه‌ای ارزشمند از طرف خداوند است که می‌تواند به رابطه زن و شوهر استحکام ببخشد اما به شرطی که دو نفر تنها به فکر لذت بردن خود نباشند و سعی کنند یک شریک جنسی خوب برای همسرشان باشند.این مطلب از سایت تنظیم خانواده است،شما میتوانید با جستجوی عبارت سایت تنظیم خانواده در موتورهای جستجو، وورود به این سایت با مطالب جامع تری در زمینه مسائل جنسی و زناشویی آشنا شده و اطلاعات کسب نمائید،شناخت چرخه جنسی مردانه و زنانه، پیدا کردن نقاط حساس بدن، گفتگو خیلی ساده و راحت در خصوص فانتزی‌های ذهنی که هر کدام دارید، می‌تواند کمک کند تا یک رابطه کامل را تجربه کنید.
فرهنگ دینی و بومی ما به گونه‌ای است که افراد بعد از ازدواج در حقیقت وارد تعامل با یک خانواده می‌شوند. یعنی هر کدام از همسران باید بتوانند به عنوان عضو جدید خانواده طرف مقابل به خوبی پذیرفته شوند. این پذیرش به رفتار شما بستگی دارد

اعتماد کن! این یک دستور است

اگر می‌خواهید در زندگی مشترک، درگیر دعواهای بی‌پایه و اساس نشوید، به شریک زندگی‌تان اعتماد داشته باشید. شنیدن خاطرات دوستان‌تان که همسرانی خائن داشتند و چک کردن تلفن همراه همسرتان نمی‌تواند به آرامش در زندگی شما بیانجامد. البته باید حواس‌تان به همسر و حال و هوایش باشد اما گرفتار شک و بد دلی نشوید که بهترین زندگی‌ها را خراب می‌کند. این مطلب از سایت تنظیم خانواده است،شما میتوانید با جستجوی عبارت سایت تنظیم خانواده در موتورهای جستجو، وورود به این سایت با مطالب جامع تری در زمینه مسائل جنسی و زناشویی آشنا شده و اطلاعات کسب نمائید،علاوه براینکه به همسرتان اعتماد می‌کنید، فضایی در خانه ایجاد کنید که او نیز چنین حسی را نسبت به شما تجربه کند. رفتار و روابط‌تان را به گونه‌ای مدیریت کنید که برای شریک زندگی‌تان ایجاد سو تفاهم نشود. خانه بدون اعتماد مانند خانه ای بر روی آب است.


گل بگو و گل بشنو

در طول زندگی مشترک مشکلات زیادی در کمین شما قرار دارد، رویای یک زندگی آرام و بدون مشکل را فراموش کنید و در عوض به دنبال راهی باشید تا آینده‌تان را بیمه کنید.

بهترین راه این است که عادت کنید با هم حرف بزنید. همسرانی که گفتگو می‌کنند، مشکلات حل نشده کمتری دارند. آن‌ها می‌توانند مطمئن باشند که شرایط زندگی به هر سمت که تغییر کند‌، با گفتگو و مشورت باهم می‌توانند از پس آن بربیایند.

اگر گفتگو کردن در خانه شما رسم نباشد، کم‌کم خانه به خوابگاهی تبدیل می‌شود که افراد برای استراحت آنجا جمع می‌شوند، حرف مشترکی ندارند و دنیایش از هم روز به روز فاصله می‌گیرد.


کارخانه تولید حلوا از غوره

همانطور که اشاره کردیم، رویای زندگی بدون مشکل در بسیاری از مواقع باعث می‌شود شما و همسرتان آرامش را تجربه نکنید. داشتن یک خصوصیت زیبا می‌تواند کمک کند تا شما در هر شرایطی که قرار بگیرید، از زندگی مشترک‌تان رضایت داشته باشید. صبر کردن در مقابل خصوصیاتی که از همسرتان نمی‌پسندید، مشکلات مالی، اختلاف نظرها می‌تواند کمک کند تا آرامش رابطه‌تان به هم نخورد.


پیوند دو قبیله

شما در ایران زندگی می‌کنید. فرهنگ دینی و بومی ما به گونه‌ای است که افراد بعد از ازدواج در حقیقت وارد تعامل با یک خانواده می‌شوند. یعنی هر کدام از همسران باید بتوانند به عنوان عضو جدید خانواده طرف مقابل به خوبی پذیرفته شوند. این پذیرش به رفتار شما بستگی دارد. مدیریت روابط، حفظ احترام به خانواده همسرتان، عدم حسادت نسبت به توجه او به خانواده‌اش و همراهی با شریک زندگی برای رسیدگی به والدینش می‌تواند این حس را ایجاد کند که شما هم یکی از فرزندان آن خانواده هستید.

تمام تلاش‌تان را بکنید که در طول زندگی با وجود شرایط متفاوت آرامش روحی همسرتان را خدشه دار نکنید اگر هر کدام از شما حواس‌تان به یکدیگر باشد، آن‌وقت در کنار هم خوشبخت خواهید بود. زوج‌های خوشبخت، کار خاصی انجام نمی‌دهند، آن‌ها فقط آرامش یکدیگر را تضمین می‌کنند.

منبع : tebyan.net

خطوط قرمز در روابط زن و شوهر

آموزش نزدیکی با زن

مهارتهای گفتگو بین زن و شوهر

تفاوت مرد و زن در مسائل جنسی و روانشناختی

مهارت های زناشویی

رابطه جنسی طبیعی

رابطه جنسی

مشاوره ازدواج،مشاوره جنسی

آموزش زناشوئی

آموزشهای جنسی

مشاوره جنسی،مشاوره آنلاین

فیلم رابطه جنسی

رابطه جنسی

رابطه جنسی

امکانات فوق شامل خریدارای سی دی مقالات سایت و مجموعه آموزشی زوج خوشبخت نیز می شود

این مطلب در تاریخ 2014-10-18 20:28:55منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مسائل جنسی و روابط زناشویی
تعداد بازدید
29750





نظر شما در مورد مطلب اصول رسیدن به آرامش در زندگی زناشویی چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




دانستنی ازدواج که معجزه میکند
دانستنی ازدواج که معجزه میکند

مهارتها و آموزشهای لازم جهت ازدواج
مهارتها و آموزشهای لازم جهت ازدواج

پروستاتیت و آبسه پروستات
پروستاتیت و آبسه پروستات

علائم  قاعدگی غیر طبیعی
علائم قاعدگی غیر طبیعی

برای شاد بودن از کدام وابستگی ها باید دست بکشیم
برای شاد بودن از کدام وابستگی ها باید دست بکشیم

تست شخصیت شناسی
تست شخصیت شناسی










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

9601

بازدید امروز:

17146

بازدید دیروز:

266287364

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام