حقایق مهم در خیانت همسر

حقایق مهم در خیانت همسر

خیانت همسر،  در زیر به پنج حقیقتی که همه افراد متاهل باید درمورد خیانت بدانند اشاره می‌کنیم:



حقایق مهم در خیانت

 

۱. آمار نشان می‌دهد که در آمریکا ۴۰-۲۵ درصد از زنان و ۶۰-۵۰ درصد از مردان طی دوران ازدواج خود مرتکب خیانت می‌شوند. خیانت به دلایل مختلف اتفاق می‌افتد که اینها مهم‌ترین دلایلی هستند که می‌شنویم:

• نیازهای احساسی و جنسی من در زندگی زناشویی‌ ام برآورده نمی‌شود.

• از ازدواجم خسته شدم، احساس می‌کنم که زنم/شوهرم من را دوست ندارد.

• سعی کردم با او صحبت کنم اما هیچ تغییری در رابطه‌مان ایجاد نشد.

• احساس ناامیدی می‌کردم و از تلاش کردن خسته شده بودم.

• کار او برایش مهم‌تر از من بود.

• بچه‌ها برای او مهم‌تر از من بودند.

• او به حرف‌هایم گوش نمی‌کرد؛ مهربان نبود.
• او تمایلی به رابطه‌جنسی نداشت. به زور با من رابطه‌جنسی برقرار می‌کرد؛ نمی‌توانسم او را شاد کنم؛ هیچ کدام از کارهایم در نظر او خوب نبود.

بعد یک روز شروع به حرف زدن به کسی از جنس مخالف خودش می‌کند، چه سر کار، چه در محل، در رستوران یا حتی اینترنتی و برای او از نارضایتی که از زندگی زناشویی خود دارد صحبت می‌کند. آن فرد با همدردی به حرف‌های او گوش می‌دهد و بعد پیوند احساسی صمیمی‌تری بین آنها ایجاد شده، از مرزها می‌گذرند و کم‌کم خیانت اتفاق می‌افتد.

۲. در آمریکا ۸۵ درصد از خیانت‌ها در محیط‌کار آغاز می‌شوند. به مقدار زمانی که با همسرتان و مقدار زمانی که سر کار و با همکارانتان می‌گذرانید فکر کنید. بیشتر اوقات روز سر کار هستید، با همکارانتان فراز و نشیب‌های پروژه‌های مختلف را پشت سر می‌گذارید. ارتباطات زیاد، مسافرت و نزدیکی غیرقابل‌اجتناب می‌تواند موجب بروز دوستی و وابستگی‌های احساسی خارج از ازدواجتان شود. محل‌کار موقعیت‌هایی برای آشنا شدن با آدم‌هایی خارج از خانواده برای شما فراهم می‌کند. در جوامع غربی وارد شدن خانم‌ها به بازار کار، یکی از دلایل بالا رفتن آمار خیانت از جانب زنان بوده است. جای تعجب نیست که چرا در غرب محل‌کار یکی از متداول‌ترین محل‌ها برای شروع خیانت است.

۳. بی‌وفایی احساسی بسیار مخرب‌تر از بی‌وفایی جسمی برای ازدواج است. طنازی ها سر کار کم‌کم تبدیل به قرارهای ناهار بیرون از شرکت، فرستادن پیامک‌ و ایمیل و از این قبیل  می‌شود. به‌تدریج جزئیات ریز زندگی‌تان را برای او بازگو می‌کنید. پنهان کردن این راز از همسرتان بسیار هیجان‌انگیز می‌شود و با خودتان توجیه می‌کنید که این «خیانت» نیست چون هیچ ارتباط جنسی با آن فرد ندارید. اما وابستگی احساسی که با او پیدا کرده‌اید می‌تواند برای ازدواجتان بسیار مخرب باشد. هرچه صمیمیت شما با کسی خارج از ازدواجتان بیشتر شود، عمق ارتباط قلبی و فکری‌تان با همسرتان بیشتر به خطر می‌افتد. و طولی نمی‌کشد که خیانت جنسی هم به آن اضافه خواهد شد.

۴. اینترنت، ایمیل، موبایل و فیسبوک خیانت کردن را برای افراد آسان‌تر کرده است. کنجکاوی که برای پیدا کردن دوستان بچگی یا دوران دانشگاه دارید می‌تواند برای زندگی زناشوییتان بسیار خطرناک باشد، مخصوصاً اگر در ازدواجتان احساس کمبود هم داشته باشید. خاطرات رمانتیک قبلی شما را به عواقبی غیرقابل پیش‌بینی می‌کشاند با یک کلیک موس و بدون هیچ نیت پلید به دنبال یک عشق گذشته می‌گردید. برداشتن قدم بعدی و ایمیل زدن یا درخواست دوستی دادن در فیسبوک هم به نظرتان هیچ صدمه‌ای به زندگی‌تان نمی‌زند. اما همین کار کوچک می‌تواند منجر به پیش آمدن جریان غیرمنتظره‌ای از اتفاقاتی شود که برای ازدواجتان جالب نخواهد بود. در میان نگذاشتن این با همسرتان هم می‌تواند یک «خیانت اتفاقی» به شمار رود. و باید بدانید که طنازی کردن و صحبت‌های جنسی در ایمیل و پیام و ویدئو و عکس هم خیانت به شمار می‌رود.

۵. ۶۵ درصد از ازدواج‌ها بعد از خیانت متلاشی می‌شوند. ۳۵ درصد از زوج‌ها بعد از خیانت به زندگی خود ادامه می‌دهند. برای بعضی خیانت موجب برهم خوردن قرارداد بینشان می‌شود و طرفی که به او خیانت شده دیگر نمی‌تواند تحت هیچ شرایطی آن موقعیت را تحمل کند. برای خیلی‌ها هم آن خیانت بلیط برنده‌ای برای خارج شدن از آن ازدواج است. زوج‌هایی هم هستند که مطمئن نیستند و می‌خواهند بعد از خیانت هم ازدواجشان را حفظ کنند و به همین دلیل پیش مشاوران مختلف می‌روند.

همیشه جای امید هست. زوج‌های زیادی بوده‌اند که توانسته‌اند بعد از خیانت زندگی‌شان را نجات دهند. با صرف وقت، مشاوره، صبر و تلاش زوج‌ها می‌توانند از این اتفاق بعنوان فرصتی برای عمیق‌تر کردن رابطه‌شان و ساختن زندگی بسیار قوی‌تر و نزدیک‌تر از قبل استفاده کنند.

منبع: mardoman.net

 

10 نشانه خیانت در زنان

نشانه های خیانت در مردان

چکار کنم همسرم بهم خیانت نکنه

حس میکنم همسرم خیانت میکنه

با خیانت همسرم چکار کنم

خیانت جنسی یا احساسی کدام خطرناکتر است

رابطه جنسی

مشاوره ازدواج،مشاوره جنسی

آموزش زناشوئی

آموزشهای جنسی

مشاوره جنسی،مشاوره آنلاین

فیلم رابطه جنسی

رابطه جنسی

رابطه جنسی

امکانات فوق شامل خریدارای سی دی مقالات سایت و مجموعه آموزشی زوج خوشبخت نیز می شود

این مطلب در تاریخ 2014-11-26 20:12:54منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مسائل جنسی و روابط زناشویی
تعداد بازدید
14097





نظر شما در مورد مطلب حقایق مهم در خیانت همسر چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




دوران شناخت جنس مخالف چه سنی است؟
دوران شناخت جنس مخالف چه سنی است؟

بیشتر جذب چه فردی از جنس مخالف می شویم
بیشتر جذب چه فردی از جنس مخالف می شویم

شکستگی آلت تناسلی مردان  (penile fracture)
شکستگی آلت تناسلی مردان (penile fracture)

علت سردرد بعد از ارگاسم
علت سردرد بعد از ارگاسم

اختلال روانی عشق چیست
اختلال روانی عشق چیست

قد و وزن مناسب برای زنان و مردان
قد و وزن مناسب برای زنان و مردان










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

5212

بازدید امروز:

17146

بازدید دیروز:

266282975

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام