افکار نادرست جنسی زن وشوهر

افکار نادرست جنسی

افکار نادرست جنسی،می‌گوید هنوز ازدواج نکرده، از فکر کردن به رابطه جنسی بیزار است و واهمه دارد ولی عاشق بچه‌دار شدن است و با این تضاد فکری که دارد نمی‌داند چه کند! وقتی از او می‌پرسی چرا از این مساله بیزار است و دید منفی‌ای نسبت به آن دارد، دلیل خاصی برایش بیان نمی‌کند. از صحبت طفره می‌رود و بحث دیگری را باز می‌کند.

فارغ از درست یا غلط بودن تصورش، با وجود عصر تکنولوژی حاضر، وقتی صحبت در مورد مسائل جنسی در جامعه تابو است، طبیعی است با نبود منابع و مراکز خاص برای آموزش، از طریق ماهواره و اینترنت یا دوستان و اطرافیان در جستجوی پاسخ سوالاتت در این زمینه باشی و شاید همین پاسخ‌ها دلیلی باشد که از فکر کردن به آن بیزاری...

دکتر حامد محمدی‌کنگرانی، یک روان‌پزشک و مشاور خانواده و ازدواج، در گفت‌وگو با شفقنا زندگی، با اشاره به اینکه بحث‌های علمی و متعددی درخصوص روابط زناشویی و فواید آن مطرح استاین مطلب از سایت تنظیم خانواده میباشد، شما میتوانید با جستجوی عبارت سایت تنظیم خانواده در موتورهای جستجو و ورود به این سایت با مطالب جامع تری در زمینه ازدواج و زناشویی آشنا شوید، و از سوی دیگر، در کنار این بحث‌های علمی، بحث‌های سنتی و حتی گاهی خرافاتی هم در کشور رایج است که دید افراد را نسبت به رابطه جنسی تغییر می‌دهد، گفت: «بسیاری از دختران و پسران جوان ما اطلاعات کافی درخصوص این امر ندارند و گاهی به دلیل ریشه دواندن برخی باورهای غلط در ذهن آنها، دختران از برقراری رابطه، ترس و واهمه دارند و از آن بیزارند. حتی گاهی برخی از آنها از رابطه جنسی، به عنوان رابطه‌ای یاد می‌کنند که بیشتر موردعلاقه مردان است و زن مجبور به تن دادن به چنین رابطه‌ای است! زنان عموما فکر می‌کنند که مردان فقط یک چیز می‌خواهند، آن هم رابطه جنسی.»

حفظ باکرگی بعد از ازدواج



وی اظهار داشت: «از دیگر باورهای غلط ریشه‌دوانده در ذهن باز می‌توان به احساس درد هنگام برقراری رابطه اشاره کرد. درحالی که اگر هم دردی مربوط به برقراری رابطه زناشویی باشد می‌تواند به دلایل مختلف از جمله ترس و اضطراب از اولین برقراری روابط، تفاوت‌های فرهنگی بین زن و مرد درباره روابط جنسی، ترس از آسیب و صدمه شدید طی روابط، اطلاعات غلط و ناآگاهی درباره فعالیت جنسی یا احساس گناه در این مورد، دریافت اطلاعات غلط از والدین و همسالان درباره روابط، سابقه خشونت و سوءاستفاده جنسی، وجود عفونت، مشکلات آناتومیک در دستگاه تناسلی زنان و... باشد. در مواردی هم ممکن است بعدها برقراری رابطه زناشویی نادرست و خشن، باعث بروز درد حین برقراری رابطه شود.»



رابطه جنسی يكي از ابعاد ارتباطي بين زن و مرد است


وی با بیان اینکه رابطه جنسی يكي از ابعاد ارتباطي بين زن و مرد است و مسئله عجيب و غريبی نيست كه خانواده‌ها نسبت به آن بي‌توجه باشند، گفت: «متاسفانه بسياري از خانواده‌ها در آموزش اين مسئله به فرزندان خود كوتاهي مي‌كنند. درحالی که نباید فراموش کنیم مقتضیات زندگی صنعتی موجب شده تا فاصله ازدواج و دوران بلوغ افزایش یابد و فرزندان علاوه بر اینکه در این فاصله در برابر انواع و اقسام محرک‌ها و منابع اطلاعاتی همچون تلویزیون، ماهواره و اینترنت قرار دارند، این فرصت را نیز دارند که آگاهانه این مسیر را طی کنند و برای ازدواج مهیا شوند. اما این فرصت تیغ دو دم است که در صورت ناآگاهی باعث می‌شود خطرات بسیاری پیش روی آنها قرار گیرد.»

منبع :  شفقنا زندگی

 

تصورات اشتباه از رابطه جنسی

چگونگی تحریک زنان

مهارتهای لازم در رابطه جنسی

از رابطه دهانی بدم میاد اما همسرم دوست دارد چکار کنم

افزایش سرعت ارگاسم در خانم ها

رابطه جنسی

مشاوره ازدواج،مشاوره جنسی

آموزش زناشوئی

آموزشهای جنسی

مشاوره جنسی،مشاوره آنلاین

فیلم رابطه جنسی

رابطه جنسی

رابطه جنسی

امکانات فوق شامل خریدارای سی دی مقالات سایت و مجموعه آموزشی زوج خوشبخت نیز می شود

این مطلب در تاریخ 2014-11-29 20:01:34منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مسائل جنسی و روابط زناشویی
تعداد بازدید
15917





نظر شما در مورد مطلب افکار نادرست جنسی چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




چطور بفهمیم قصد پسر ازدواج است یا دوستی
چطور بفهمیم قصد پسر ازدواج است یا دوستی

رابطه جنسی قبل از ازدواج
رابطه جنسی قبل از ازدواج

زنان باردار چه زمانی می توانند واکسن کرونا بزنند؟
زنان باردار چه زمانی می توانند واکسن کرونا بزنند؟

چاره کاهش میل جنسی چیست ؟
چاره کاهش میل جنسی چیست ؟

چطور به دیگران نه بگوییم
چطور به دیگران نه بگوییم

همسرم یا خیانتم را ببخش یا ترکم کن
همسرم یا خیانتم را ببخش یا ترکم کن










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

2075

بازدید امروز:

27715

بازدید دیروز:

266465728

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام