مشاور سنتر

برای شاد و خوشحال کردن شوهرم چکار کنم

برای شاد و خوشحال کردن شوهرم چکار کنم

شاد کردن شوهر، برای شاد کردن شوهرم چکارکنم،چطور شوهرم را خوشحال کنم،خوشحال کردن شوهر،نتايج مطالعه جديدي که در دانشگاه ميشيگان انجام شده نشان داده است شادي مردها رابطه مستقيمي با شادي همسرانشان دارد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از هفته نامه زندگی مثبت، اين محققان مي‌گويند اگر مردي احساس کند همسرش از شرايط زندگي راضي است و به زندگي زناشويي‌شان نمره بالايي مي‌دهد، او هم شاد مي‌شود حتي اگر آنقدرها هم از ازدواجش راضي نباشد.

ويکي فيردمن، استاد دانشگاه ميشيگان و محقق مرکز تحقيقات اجتماعي اين دانشگاه که مسئوليت انجام اين پروژه تحقيقاتي را برعهده داشته مي‌گويد: «زوج‌هاي مسن‌تر احساس شادي و رضايت بيشتري در زندگي‌شان دارند و به طور کلي از زندگي‌شان راضي‌ترند. هر چند شادي زن در زندگي مي‌تواند مردان جوان را نيز شاد کند. در ضمن اگر مردي از زندگي‌اش راضي نباشد اما حس کند همسرش شرايط موجود را قبول دارد و از آن راضي است، احساس شادي و نشاط بيشتري در رابطه‌شان مي‌کند.

براي انجام اين مطالعه فريدمن و همکارانش، زندگي 394 زوج را از سال 2009 به بعد مورد مطالعه قرار دادند و به اين نتيجه رسيدند شادي همسر، کليد شادي مردان متاهل است و باعث مي‌شود مردان سالم‌تر بمانند.

 

1) به شوهرتان اعتماد داشته باشید.


دلتان می خواهد زن خوبی باشید؟ من چند راه ساده برای این کار به شما نشان می دهم، به شوهرتان اعتماد داشته باشید. اگر شما به او اعتماد نکنید ، هیچکس دیگر هم به او اعتماد نخواهد کردودرنتیجه دیر یا زود دچار مشکل می شوید.
با اعتماد به شوهرتان، قدرت اورا افزایش می دهید. پروپا قرص ترین طرفدار او باشید، سردسته ی تشویق کنندگان.
به اوکمک کنید با دیگران ارتباط برقرار کند. شبکه ی ارتباطی راه بیندازید، لازم نیست مثل پروانه دور شوهرتان بچرخید، می توانید محرم رازهای اوباشید. یک دفترچه ی تلفن و آدرس برای او تهیه کنید، وازآن به دقت مراقبت کنید.
برای شبکه ی دوستان خود وهمسرتان، کارت تبریک تولد، سال نو ودیگر اعیاد بفرستید. به آنها کمک کنید . شاید هرگز نیازی به آنها نداشته باشید، اما اگر چنین چیزی پیش آمد، مطمئنا کارتان راه می افتد. تکلیفتان را انجام دهید . قبل از اینکه تشنه شوید، دنبال آب بگردید.
دفترچه ی تلفن ونشانی وقتی به کمکی نیاز داشته باشید، راهنمایتان خواهد بود، این کمک می تواند درجهت تغییر شغل ، شراکت، رفتن به تعطیلات ، یا هرچیز دیگری باشد. دفترچه ی تلفن می تواند مثل دست لردگانشچی به شما کمک کند. ارتباط زیاد، برخوردهای اجتماعی، گرفتن اطلاعات ، آیا اینها موفقیتتان را تضمین می کنند؟ نه! اما مطمئنا خیلی بهتر است که همه ی اینها را داشته باشید تا در صورت نیاز آماده باشند یادتان باشد که ۹۶ درصد از این ارتباطات هیچ کمکی به شما نخواهد کرد، اما شاید زمانی برسد که وجود یکی از آنها بسیار موثر باشد.
شاید درآینده ای که پیش رو دارید ، شوهرتان شغل خود را ازدست بدهد. اورا تشویق کنید که علاوه بر گسترش روابط اجتماعی خود، مهارت هایش را نیز افزایش دهد. گفتم تشویق کنید، نه اینکه سرش نق بزنید. تکرار می کنم تشویق وترغیب ، نه گله وشکایت.


2) اگر خدا شوهری رمانتیک به شما داده ، باید خیلی سپاسگزار باشید.


از اینکه با گذشت ، شوهرتان رمانتیک تر می شود ، تعجب نکنید . شاید این اثر فیلم ها ، دوستان ، کتاب ها، ارتباطات یا هرچیز دیگری باشد. قهرمان درون او را درزمینه ی کاری یا اجتماعی زنده کنید.
با اوهمراه شوید . شریک رویاهایش باشید. نگذارید اختلاف هایتان با عث دوری شما ازهم شود . باهم حرف بزنید ، پیاده روی کنید. فکر کنید، بفهمید ، منعکس کنید وراه حل را بیابید.
رفیق شوهرتان باشید. وارد دنیایش شوید. برای صحبت کردن هوشمندانه با اوتمرین کنید. بیشتر از او بپرسید تا بیشتر فکر کند. فکرمبهم او خیلی زود شفاف خواهد شد و اعتمادش به شما افزایش می یابد.مهارت شنیدن را در خود افزایش دهید،مشاور او و راهنمایش باشید.


3) واقعیتی ساده درباره ی ازدواج


معتقدم که همه ی ما هدفمان شاد زیستن است ویکی از مهم ترین اکتشافات من درباره ی شادی این است:
اگر می خواهید به مدت یک ساعت خوشحال باشید….بخوابید
اگر می خواهید یک روز خوشحال باشید…… به گردش بروید.
اگر می خواهید یک ماه خوشحال باشید……. ازدواج کنید.
اگر میخواهید یک سال خوشحال باشید…..باید ارث کلانی به شما برسد.
اگر می خواهید یک عمر خوشحال باشید……… یاد بگیرید که عاشق شغلتان باشید!
ولی ما برعکس این عمل می کنیم ! از شغلمان متنفریم ، درازدواج دنبال خوشحالی ورضایت می گردیم.
وقتی این نظریه را درکلاس مطرح می کنم ، همه می خندند، دلیل آن واضح است : اینکه می بینند این اکتشاف تا چه حد درست است!
واگر افرادی که باهم ازدواج می کنند، هردو شاغل باشند، دست یابی به خوشحالی مشکل تر هم خواهد شد. بله، ممکن است زندگی راحت تر باشد، اما احتمالا خیلی شاد نخواهد بود.
چه کار کنم؟
خوب، اگر شما زنی شاغل هستید، سعی کنید شغلتان را دوست داشته باشیدواطمینان حاصل کنید که شوهرتان کارش را دوست دارد.
علاقه ی شما به کارمی تواند تفاوت بزرگی دراوایجاد کند . وقتی هوشمندانه و با علاقه به کار می پردازید، خودتان شاد می شوید وشوهرتان از شغل خود وشما راضی تر خواهد بود! گفتم هوشمندانه ومقصودم تنها این معنا نیست که هردوطرف ازدواح باید شخصیت کامل خود را داشته باشند. یادتان باشد، وقتی کسی به شغلش عشق می ورزد ، این شغل درحد کار باقی نمی ماند، بلکه به تفریح تبدیل خواهد شد.
به این مسئله فکر کنید، درباره اش صحبت کنید….. با هم. درآخر، هر دوخوشحال تر وراضی تر خواهید بود، یک زوج خوشحال!


4) می توانید از شوهرتان گربه ی تو آب افتاده یا ببر بسازید.


عمل…
…. اقدامات کوچک می توانند پیامدهای بزرگی داشته باشند، این پیامدها می توانند اوضاع را بهتریا بدتر کنند.
فلسفه ی « راضی کردن خود» پدیده ای روان شناختی است که بین زن وشوهر بیشترین کاربرد را دارد. این پدیده با عنوان « پیگمالیون» هم شناخته می شود. پیگما لیون یکی از شخصیت های افسانه های یونانی است . اوآنقدر به زیبایی مجسمه ای که خود تراشیده بود، معتقد بود که مجسمه جان گرفت.
حالا اگر فکر می کنید که شوهرتان یک پیگما است، مطمئن باشید بعد از چندسال چنین خواهد شد.نظر شما روی شوهرتان ورفتار او اثر می گذارد، مخصوصا وقتی شما حضور دارید.
اگر تصورتان این باشد که اویک ببر است ، به زودی ببر می شود واگر فکر کنید یک گربه ی بی عرضه است، همینطور هم می شود! خوب ، تصمیم بگیرید کدام شوهر را ترجیح می دهید گربه ی توآب افتاده یا ببر! حرفمان را با این جمله شروع کردیم:« اقدامات کوچک پیامدهای بزرگی به همراه دارند که اوضاع بهتر یا بدتر می کنند.» باور کنید این واقعیت دارد. می توانید از شوهرتان یک مرد دومتری ، یا دو سانتی متری بسازید . منظورم هیکل نیست ، درمثل مناقشه نیست.
درزندگی می توانید بلندترازشوهرتان، کوتاه تر ، یا هم قد اوباشید،انتخاب با خودتان است، این را با عکس العملی که نسبت به هر عمل او انجام می دهید تعیین می کنید.
اگر درتناسخ بعدی ام زن شدم ، سعی می کنم شوهرم را سه متری وخودم را یک ونیم متری بکنم! شاید مسخره باشد. نمیدانم!

 

منابع: سایتهای: سلامت نیوز ( بخش اول) / پی سی وب - آکا ایران ( بخش دوم)

رابطه جنسی

مشاوره ازدواج،مشاوره جنسی

آموزش زناشوئی

آموزشهای جنسی

مشاوره جنسی،مشاوره آنلاین

فیلم رابطه جنسی

رابطه جنسی

رابطه جنسی

امکانات فوق شامل خریدارای سی دی مقالات سایت و مجموعه آموزشی زوج خوشبخت نیز می شود

این مطلب در تاریخ 2015-02-13 20:23:01منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مسائل جنسی و روابط زناشویی
تعداد بازدید
28896





نظر شما در مورد مطلب برای شاد و خوشحال کردن شوهرم چکار کنم چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




ملاکهای غیرمنطقی در انتخاب همسر
ملاکهای غیرمنطقی در انتخاب همسر

اولین جلسه خواستگاری
اولین جلسه خواستگاری

بولیمیا، بیماری مانکن ها و دختران جوان
بولیمیا، بیماری مانکن ها و دختران جوان

احساس سوزش در واژن و ناحیه تناسلی
احساس سوزش در واژن و ناحیه تناسلی

شخصیت‌ شناسی بر اساس رفتارهای روزانه افراد
شخصیت‌ شناسی بر اساس رفتارهای روزانه افراد

تاثیر چشم و هم چشمی در طلاق
تاثیر چشم و هم چشمی در طلاق










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

12362

بازدید امروز:

25654

بازدید دیروز:

266978857

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام