تاثیر رابطه مقعدی بر زندگی جنسی

تاثیر رابطه مقعدی بر زندگی جنسی

تاثیر رابطه مقعدی بر زندگی جنسی، تاثیر سکس از پشت بر زندگی جنسی،

 

عوارض سکس مقعدی

 

1مهمترين عارضه اي که مجامعت از طريق مقعد (پشت- دُبُر) براي زن دارد اين است که چون لذت حقيقي جنسي براي زن از طريق مقاربت از فرج و مجراي تناسلي حاصل مي شود نه از طريق مقعد، بنابراين زن دچار سرد مزاجي و بي ميلي جنسي شده و در آينده نزديک خود را موجودي مي يابد که وسيله دفع شهوت شده و خودش نبايد از اين عمل خدادادي لذتي ببرد.


2. زن در اين نوع ارتباط دچار درد بسيار شديدي خواهد شد كه گاه تا مدتي امكان راه رفتن درست را از او خواهد گرفت ضمن اينكه اين درد فراوان، هيچ لذتي از اين رابطه جنسي براي او باقي نخواهد گذاشت.


3. از آنجا که ساختمان مقعد طوري است که ظرفيت پذيرش آلت مرد را ندارد (برخلاف واژن يا فرج که خاصيت ارتجاعي و لغزنده دارد) و هر لحظه امکان آسيب ديدگي ماهيچه حلقوي (اسفنگتر) دهانه مقعد و حتي پارگي آن وجود دارد. درنتيجه زن گرفتار درجاتي از بي اختياري مدفوع شده و نيازمند جراحي و عوارض بعدي مي شود. چون مرد در حال لذت جنسي فقط به فکر دفع شهوت خود است و حرکات بدون کنترل او هر لحظه مي تواند به زن آسيب فيزيکي وارد کند.


4. مقعد محل ذخيره فضولات دستگاه گوارش (مدفوع) است که حاوي ميکروبها فراواني است. در اثر مالش و دخول آلت مرد اين ميکروبها مي توانند وارد دستگاه تناسلي مرد شده خود و او را به عفونتهاي خاصي مبتلا سازند. در حالي که مقاربت از راه واژن يا فرج چنين عوارضي به همراه ندارد.


عوارض سکس مقعدی


9. در ادامه‏ روند قبل، مرد همچنان به پر کردن ظرفیت جنسی خود مشغول شده و در عرض چند لحظه کوتاه به حدّ بالای کام‏گیری (اُرگاسمِ فعّال) میرسد و سریعاً حجم بالای شهوت را با بیرون ریختن منی، تخلیه میکند. امّا طرف مقابل، به دلیل ویژگی دیر فعّالی جنسی، هنوز در تکاپوست تا به نحوی خود را هماهنگ با مرد کرده و دستِ کم به همان اندازه که او لذّت برده، غریزه را پاسخ دهد. ولی هنوز در نیمه راه است که مرد با ریخته شدنِ سریع (و بلکه ناخواسته‏ی) منی به بیرون، به مرحله سرد حسیّ جنسی وارد شده و نمیتواند پاسخگوی خوبی به واکنشِ جنسی زن (که هم اینک گرمِ رابطه‏سازی است) باشد. در نتیجه این زن است که ناکام میماند و لذا همچنان برداشتِ زن و سهم جنسی اش کمتر از مرد خواهد بود (پس، در عین رضایت، کراهت هم باقی است. چون دیگر دل زن به این حالات خوش و آرامی نمی گیرد و به هر حال، درصدی - حتی اندک - از ضربه‏های روحی به سیستم عصب و اُرگانیسم زن وارد میشود).


10. چون دخول از قسمتِ دُبُر، توأم با محدودیّت‏های فیزیولوژیک مرد و زن است؛ از این رو، نیاز به شدّت و سختی از سوی مرد و لزوم اثرپذیری منفعلانه‏ی زن بوده و این فشار به مقعد زن، عصب‏های تناسلی مرد را تحریک کرده و موجب فعالیت کیسه‏ی منی و در آخر، انزال زودرسِ منیِ مرد میشود. مشکلِ بعدی، از هیجان افتادنِ مرد، سستی عضلات، دوگانگی مزاجِ جنسی و حتّی سردمزاجی مرد است. به عبارتی، فقط زن آسیب‏پذیر نخواهد بود. مرد در دراز مدت و در اثر استمرار این حالات، به نوعی حساسیّت‏های عصب‏های آلت جنسی مبتلا شده و نسبت به زودانزالی منی، ناتوان شده و ادامه‏ی این زودانزالی، میتواند نوعی سردمزاجی در مرد پدید آورد.

*** سخنی لطیف از امام احساس و عقل، امام صادق (علیه السلام): از ايشان درباره آمیزش از مقعد پرسیدند. حضرت در نهايت زيبايي فرمودند: «همسرت، عروسک و عشق زندگی توست؛ پس او را با این کار اذیت مکن.» (وسائل الشیعه، ج20،ص143)

نويسنده : عباسعلي هراتيان

 

آیا رابطه جنسی مقعدی برای زنان لذتبخش است ؟

آنچه باید در مورد رابطه جنسی مقعدی بدانید

نحوه تشخیص رابطه جنسی مقعدی

احکام شرعی و عوارض پزشکی رابطه از پشت

رابطه جنسی

مشاوره ازدواج،مشاوره جنسی

آموزش زناشوئی

آموزشهای جنسی

مشاوره جنسی،مشاوره آنلاین

فیلم رابطه جنسی

رابطه جنسی

رابطه جنسی

امکانات فوق شامل خریدارای سی دی مقالات سایت و مجموعه آموزشی زوج خوشبخت نیز می شود

این مطلب در تاریخ 2015-03-01 20:21:29منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مسائل جنسی و روابط زناشویی
تعداد بازدید
106689





نظر شما در مورد مطلب تاثیر رابطه مقعدی بر زندگی جنسی چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




حقایق ازدواج
حقایق ازدواج

نیاز جنسی و نداشتن خواستگار
نیاز جنسی و نداشتن خواستگار

آیا قرص جلوگیری از بارداری باعث نازایی می شود؟
آیا قرص جلوگیری از بارداری باعث نازایی می شود؟

داروی فلیبانسرین برای افزایش میل جنسی زنان
داروی فلیبانسرین برای افزایش میل جنسی زنان

رنگ شخصیت خودتان را می دانید؟
رنگ شخصیت خودتان را می دانید؟

رابطه طول انگشتان دست با اخلاق
رابطه طول انگشتان دست با اخلاق










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

9320

بازدید امروز:

17146

بازدید دیروز:

266287083

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام