همسرم بهم تهمت میزنه وشک داره

همسرم بهم تهمت میزنه وشک داره

همسرتان به شما شک دارد ؟به شما تهمت خیانت میزند ؟ دوست دارید بدانید چطور باید در چنین موقعیتی رفتار کنید؟ در زیر ۸ نکته برایتان آورده‌ایم که در این زمینه کمکتان می‌کند.

اولین اقدام زمانی که مورد تهمت و شک همسرتان قرار میگیرید

به رفتار خودتان دقت کنید

به رفتارهای چند وقت اخیرتان فکر کنید - آیا کاری کرده‌اید که باعث شده باشد همسرتان چنین احساسی پیدا کند؟ آیا با کسی، حتی بی‌منظور حرف زده‌اید یا جایی رفته‌اید؟ نمی‌خواهیم شما را به خیانت متهم کنیم، نه، ولی بعضی‌وقت‌ها ما کارهایی انجام می‌دهیم که تصورش را هم نمی‌کنیم دیگران را آزار دهد. ممکن است شما هم ناخواسته چنین رفتاری کرده باشید.لازم است رفتار هیا چند روزه گذشته خودتان را بررسی کنید ، همینطور ارتباطی که داشتید ، ضمن آنکه باید بررسی کنید آیا شک همسرتان برگرفته از نظر دیگران و تاثیر دیگران بر ذهن وی است یا خیر

 

اگر همسرتان به شما شک دارد در مقابل شک حالت تدافعی نگیرید

همه ما گاهی حسود می‌شویم، پس اگر همسرتان یکبار بخاطر اتفاقی که افتاده است به شما می‌گوید که به او خیانت کرده‌اید، سعی کنید کمی او را درک کنید. اگر مدام سوال‌پیچتان می‌کند و به هیچ عنوان نمی‌تواند حرف‌هایتان را باور کند، آنوقت حق دارید که عصبانی شوید. اما اگر فقط یکبار به شما این حرف را زده است، بهتر است عصبانیتتان را کنترل کنید. همچنین نباید خیلی حالت دفاعی به خودتان بگیرید؛ گاهی‌اوقات ممکن است باعث شود طرفتان تصور کند دلیلی برای دفاع کردن از خودتان دارید.

از او سوال کنید چرا فکر می‌کند که به او خیانت کرده‌اید

چرا همسرتان شما را به خیانت متهم می‌کند؟ این اتهام از هیچ به وجود آمده است؟ آیا شما را حین کاری دستگیر کرده است؟ از او بپرسید دقیقاً چه چیز باعث شده است که چنین تصوری درمورد شما بکند؟ خیلی وقت‌ها الکی حسود می‌شویم و نادرست درمورد طرف‌مقابلمان قضاوت می‌کنیم.

با او درمورد این موضوع صحبت کنید، بعد موضوع را کنار بگذارید

اگر بار اول است که چنین اتفاقی بین شما افتاده است، با او در این مورد صحبت کنید. به او یادآور شوید که دوستش دارید، به او فکر می‌کنید و هیچ‌وقت نمی‌خواهید او را از خودتان برنجانید. بعد دیگر موضوع را تمام کنید و دیگر هیچوقت این موضوع را پیش نکشید. بعد از اینکه حرف‌هایی که خواستید را با او در میان گذاشتید، به او بگویید که دیگر در مورد این موضوع صحبت نخواهید کرد چون احساساتتان را جریحه‌دار می‌کند. اما اگر او باز هم این مسئله را به میان آورد چه؟ دیگر نیاز است که اتفاق بزرگتری بیفتد، چون اصلاً جالب نیست.

به رفتار او دقت کنید

لازم است که به رفتار همسرتان هم دقت کنید. نمی‌خواهیم به شما هشدار بدهیم اما گاهی‌اوقات یکی از نشانه‌های خیانت افراد این است که سعی می‌کنند طرف‌مقابلشان را به خیانت متهم کنند. در واقع دست پیش می‌گیرند که پس نیفتند. به نظرتان عجیب می‌آید، نه؟ این خودآگاه گناهکار اوست که باعث شده چنین رفتاری با شما داشته باشد. اما خیلی به او مشکوک نشوید، ولی اگر تصور می‌کنید که ممکن است به شما وفادار نبوده باشد، کمی تحقیق کنید.

بفهمید که نمی‌توانید او را وادار به فکر کردن کنید

بالاخره باید با این حقیقت کنار بیایید که نمی‌توانید او را وادار کنید باورتان کند. اگر دست از متهم کردن شما برنمی‌دارد، مشکل خود اوست. احتمالاً او فردی حسود و شکاک است. این تقصیر شما نیست و باید این را بفهمید که شما هیچ اشتباهی مرتکب نشده‌اید.

نگاهی دقیق به رابطه‌تان بیندازید

اگر همسرتان مدام شما را به خیانت متهم می‌کند، درست فکر کنید که در چه رابطه‌ای قرار گرفته‌اید. این می‌تواند نشانه‌های رفتارهای مالکیت‌طلبانه از جانب فردی حسود، بی‌اعتماد و سلطه‌گر است. هیچکدام از این ویژگی‌ها برای اینکه خصوصیات همسر شما باشد خوب نیست.

به تمام کردن رابطه فکر کنید

اگر همه راه حل ها را امتحان کرده اید ولی او دست از متهم کردن شما برنمی‌دارد، شاید زمان آن رسیده که در مورد رابطه تان تجدید نظر کنید. اعتماد بخش مهمی از یک رابطه است و اگر طرفتان نمی‌تواند به شما اعتماد کند، هیچوقت رابطه بین شما پیشرفت نخواهد کرد. او باید مشکلاتش را خودش حل کند و شما شایسته کسی هستید که بتواند به شما اعتماد کند.

منبع : mardoman.net

 

رابطه جنسی

مشاوره ازدواج،مشاوره جنسی

آموزش زناشوئی

آموزشهای جنسی

مشاوره جنسی،مشاوره آنلاین

فیلم رابطه جنسی

رابطه جنسی

رابطه جنسی

امکانات فوق شامل خریدارای سی دی مقالات سایت و مجموعه آموزشی زوج خوشبخت نیز می شود

این مطلب در تاریخ 2015-04-07 19:12:20منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مسائل جنسی و روابط زناشویی
تعداد بازدید
55490





نظر شما در مورد مطلب همسرم بهم تهمت میزنه وشک داره چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




نیاز عاطفی به جنس مخالف
نیاز عاطفی به جنس مخالف

رفتارهای اشتباه دختران که فکر میکنند باعث جذابیت آنها می شود
رفتارهای اشتباه دختران که فکر میکنند باعث جذابیت آنها می شود

نحوه کاهش احتمال سقط جنین
نحوه کاهش احتمال سقط جنین

سایر اختلالات ارگاسمی
سایر اختلالات ارگاسمی

نشانه های افراد زودرنج
نشانه های افراد زودرنج

علت تاخیر در ابراز احساسات مردان
علت تاخیر در ابراز احساسات مردان










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

5482

بازدید امروز:

17146

بازدید دیروز:

266283245

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام