شوهرم علاقه ای به رابطه زناشویی با من ندارد

شوهرم علاقه ای به رابطه زناشویی با من ندارد

شوهرم از من دوری میکند،شوهرم میلی به رابطه زناشویی ندارد،شوهرم با من رابطه جنسی ندارد

اگر شوهرتان تلاش شما را برای برقراری رابطه جنسی پس می‌زند، احتمالا توجیه خوبی هم برای عدم علاقه‌اش وجود دارد. مثلا شاید به این دلیل است که نمی‌داند با حسش درباره شما باید چه کار کند. در اینجا چند دلیل شایع که مردان به رابطه جنسی «نه» می‌گویند را بیان می‌کنیم و می‌گوییم که چگونه می‌توانید این حالت آن‌ها را تغییر دهید تا به ایجاد رابطه جنسی «بله» بگویند.

دلایل خودداری مردان از رابطه جنسی با همسر

1 - از افسردگی رنج می‌برد
به گفته دیوید مکنزی درمانگر رابطه جنسی، افسردگی شدید یکی از عوامل شایع ناتوانی جنسی در آقایان است. مردان در تمام سنین، حتی در نوجوانی، ممکن است هنگام دست و پنجه نرم کردن با این اختلال روحی، کاهش توانایی جنسی را داشته باشند. کاری که باید انجام دهید، به یاد داشته باشید که افسردگی شدید یک بیماری جسمی است نه یک ضعف شخصیتی.
منابع اینترنتی فراوان و قابل دسترسی وجود دارد که که به شما و شوهرتان کمک می‌کند تا درک بهتری از افسردگی داشته باشید و بدانید که چگونه افسردگی در رابطه‌تان اثر می‌گذارد. کلید این مرحله صبر است، مخصوصا در طول مدت درمان، زیرا که داروهای ضد افسردگی بسیار موثرند ولی باعث کاهش میل جنسی می‌شوند. اگر شوهرتان متوجه شده باشد که درمانش شدیدا در میل جنسی‌اش تاثیر منفی گذاشته و تداخل ایجاد می‌کند شاید مایل باشد که با پزشک صحبت کند.

2 - میزان هورمون تستوسترون شوهرتان پایین است
دلایل خودداری مردان از رابطه جنسی با همسر

3 - شوهرتان با انجام عمل جنسی مشکل دارد
به گفته مکنزی موضوع اختلال در حالت نعوظ و انزال زودرس در آقایان از مشکلات شایع است و مردی که این مشکلات را تجربه کرده از برقراری ارتباط جنسی مجدد خودداری می‌کند و ترس از این دارد که زن را از خودش ناامید کند و زن فکرکند که او مردانگی ندارد.
به گفته دیوید ۲۸ ساله و موزیسین، این موضوع برای یک مرد خیلی سخت است که نتواند عمل جنسی را در رختخواب خوب انجام دهد و از اعتماد به نفس‌اش می‌کاهد. پسر‌ها در طول رشدشان دائم از بازیگر شدن و عمل جنسی را خوب انجام دادن با یکدیگر صحبت می‌کنند. این بخشی از شخصیت پسرهاست. به گفته دیوید به این موضوع باید با دلپذیری نزدیک شوید. مثلا به شوهرتان بگویید «می‌دونی که دوستت دارم دیگه مهم نیست که چی پیش می‌آد.» از این موضوع برای شوهرتان یک غول نسازید که اگر درست انجام نشود روی علاقه‌تان نسبت به او تاثیر می‌گذارد و دیگر مایل به ارتباط با او نیستید.

4 - شوهرتان درباره شغلش نگرانی‌های کاری دارد
نگرانی و استرس درباره مسایل کاری، باعث از بین رفتن میل جنسی شده و مخصوصا که آن‌ها مایل باشند بر اساس ارزش کاری که انجام می‌دهند، موفقیت مساوی به دست آورند. به گفته دیوید «این حالت وقتی است که من احساس می‌کنم هیچ جا دلم نمی‌خواهد بروم و میل دارم که سرم را بیخودی با کارم گرم کنم و به یک مکان منفی رفته و چنبره می‌زنم و به رابطه جنسی» نه «می‌گویم.»
کاری که باید انجام دهید: درباره این موضوع خارج از اتاق خواب بحث کنید.
مکنزی می‌گوید درست قبل از خواب زمان مناسبی نیست که بخواهید خودتان را درگیر یک گفتگوی این چنینی بکنید و غرق در این مسائل شوید. در عوض متقابلا تصمیم بگیرید که درباره مسائل کاری او و اینکه چه اتفاقاتی در زندگی کاریش می‌افتد در یک زمان مناسب با هم صحبت می‌کنید. از او بپرسید آیا در این زمانهای پر استرس او می‌توانید کاری برایش انجام دهید تا به او آرامش دهد. ولی حتما او را روشن کنید که مسائل کاری‌اش به روابطتان لطمه وارد می‌کند.

5 - شوهرتان کاملا بی‌رمق است.
اگر شوهرتان بگوید که آنقدر خسته است که نمی‌تواند آخر شب به خلوت بیاید، واقعا بی‌رمق است. دیوید می‌گوید: «اگر کمی خسته باشم، معمولا بخاطر این کار بیدار می‌مانم. ولی زمانهایی هم هست که آنقدر خسته‌ام که با مرده فرقی ندارم و نمی‌توانم به خلوت بروم.»
کاری که باید انجام دهید: این مسئله را به خود نگیرید.
۹۸ درصد از مردانی که وی بررسی کرده است، گفته‌اند عدم علاقه به برقراری رابطه جنسی ربطی به زن مورد نظرشان ندارد. پی. جی با این موضوع موافق است: «این موضوع که ممکن است همسرم آن را به خود بگیرد واقعا ناراحت کننده است، و من از اینکه خیلی خسته‌ام که نمی‌توانم به خلوت بروم احساس گناه می‌کنم».
به جای آنکه شلوغ کنید و درگیری به راه بیندازید، موقعیت را برای گفتگویی دوستانه آماده کنید و از شوهرتان بخواهید درباره آنچه در زندگی روزانه‌اش درحال رخ دادن است که باعث خستگی او و بی‌میلی‌اش به رابطه جنسی شده است، صحبت کند. ولی اگر این بی‌میلی او بیش از ۶ هفته طول کشید، زمانش رسیده که به یک درمانگر یا دکتر متخصص مراجعه کنید.
به یاد داشته باشید که مرد‌ها سوای دوست داشتن رابطه جنسی، در ورای آن مسائل عاطفی را نیز در نظر دارند.

 

مطلب پیشنهادی سایت تنظیم خانواده

دلایل عدم تمایل به رابطه جنسی

علت بی میلی جنسی در مردان

خواسته های جنسی زنان

نحوه رابطه جنسی در مبتلایان به انزال زودرس

رابطه جنسی

مشاوره ازدواج،مشاوره جنسی

آموزش زناشوئی

آموزشهای جنسی

مشاوره جنسی،مشاوره آنلاین

فیلم رابطه جنسی

رابطه جنسی

رابطه جنسی

امکانات فوق شامل خریدارای سی دی مقالات سایت و مجموعه آموزشی زوج خوشبخت نیز می شود

این مطلب در تاریخ 2015-05-06 19:09:18منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مسائل جنسی و روابط زناشویی
تعداد بازدید
61543





نظر شما در مورد مطلب شوهرم علاقه ای به رابطه زناشویی با من ندارد چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




کمتر از شش ماه؛ مدت زمان درگیر شدن دختران در روابط جنسی
کمتر از شش ماه؛ مدت زمان درگیر شدن دختران در روابط جنسی

نحوه عشق ورزی در نامزدی
نحوه عشق ورزی در نامزدی

روشهای درمان اختلال نعوظ
روشهای درمان اختلال نعوظ

تعداد دفعات سونوگرافی در بارداری
تعداد دفعات سونوگرافی در بارداری

انواع مشاوره آنلاین
انواع مشاوره آنلاین

شخصیت خود را کشف کنید
شخصیت خود را کشف کنید










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

4325

بازدید امروز:

17146

بازدید دیروز:

266282088

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام