علت علاقه زنان به نوزاش شدن ( پیش نوازی) قبل از رابطه زناشویی

علت علاقه زنان به نوزاش شدن

یک روانپزشک گفت: «مهم‌ترين تفاوت در فرايندهاي بين زن و مرد، به تفاوت در نوع محرک‌هايي که باعث ايجاد ميل و برانگيختگي در آنها مي‌شود، بازمي‌گردد.»

دکتر غلامحسین قائدی در این باره اظهار داشت: «مردها بيشتر به محرك‌هاي رواني و ذهني حساسند در حالي كه ميل جنسي زنان به تحريك فيزيکي آنها به‌وسيله مرد وابسته است و از این رو زنان تمايل دارند قبل از شروع رابطه زناشويي نوازش شوند.»

راهنمایی مختصر ومفید برای نوازش زنان

به علاوه، برنحوه نوازش در پیش نوازی تاکید می شود، پیش نوازی نباید به صورت یک کار اجباری یا با عجله انجام شود. در واقع، پیش نوازش می تواند ساعت ها پیش از رابطه آغاز شود و هر دقیقه آن، زن را برای رسیدن به اوج لذت جنسی آماده تر می کند.


- از فکرتان استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که برای زنان تحریک ذهنی به اندازه تحریک احساسی حائز اهمیت است. یک یادداشت عاشقانه، تماسی تحریک کننده از محل کار و دیگر موارد این چنینی می توانند منجر به فکر کردن خانم در مورد رابطه عاشقانه با شما گردند. شمع، گل های تازه، همچنین موسیقی ملایم، اتمسفری عاشقانه و احساسی ایجاد می کنند.


- لطافت. لمس کردن حتی پیش از آغاز شروع رابطه ، میل جنسی را ایجاد می کند. او را بغل کرده، دستش را بگیرید یا به رانهایش دست بزنید. رسیدن به اوج لذت جنسی در زنان بیشتر زمانی رخ می دهد که مثلاً در حال بوسیدن او هستید و دستانتان بخش های حساستری از بدنش را لمس می کند. (سینه ها نقاطی شهوانی هستند اما تنها نقاط نیستند! نوازش پشت و ران هایش را امتحان کرده یا انگشتان خود را در موهایش فرو کنید.)

- بوسیدن. برای پیش نوازشی عالی بوسیدن خیلی مهم است. کشف نقاطی جدید برای بوسیدن که تحریک کننده است برای همسرتان بسیار جالب است. برای شروع پشت گردن ، یا شانه هایش را ببوسید.

- خوش صحبتی. حین پیش نوازش صحبت کردن با او را فراموش نکنید. زنان تمایل بیشتری برای شنیدن دارند و اعتراف به اینکه همسرتان چه احساس خوبی به شما می دهد، احساس آزادی بیشتر برای لذت بردن و باز بودن به او می دهد.


نقاط تحریک پذیر زنان


دو نقطه در بدن زنان وجود دارند که در اوج گیری لذت زنان مهم اند. در صورتی که مایلید همسرتان به اوج لذت برسد باید یاد بگیرید که این نقاط بدن وی را تحریک کنید.
- کلیتوریس. این بخش کوچک دارای تراکم شدیدی از پایانه های عصبی  است که در بخش بیرونی و بالایی واژن قرار دارد. کلیتوریس به وسیله تکه کوچکی از پوست به نام "کلاهک کلیتوریس " پوشانده شده است که از تحریک دائمی آن جلوگیری می کند، بنابراین می توانید با لیس زدن یا لمس کردن، کلیتوریس را نوازش کنید. پس از تحریک شدن، کلاهک کلیتوریس به عقب رفته و کلیتوریس اندکی بلند می شود.


- نقطه “G”. این نقطه تحریک کننده داخل واژن قرار گرفته است. دسته ای ازپایانه های عصبی در محدوده ای حدود پنج سانتی متر بالاتر از استخوان زهاری برروی دیواره داخلی  و بالایی واژن قرار دارد. برای یافتن نقطه G، به آرامی انگشت خود را به داخل واژن فروبرده، سپس انگشت خود را به صورت حرکت " بیا نزدیکتر" خم کنید. بدانید که برخی زنان دوست دارند نقطهG  آنها به طور مستقیم نوازش شود، درحالیکه دیگران فشار کمتری در این نقطه را ترجیح می دهند. تکنیک های مختلف را امتحان کرده و از همسر خود بپرسید که کدام روش را بیشتر دوست دارد.

 

دانشیار دانشگاه شاهد در پایان خاطرنشان کرد: «محركات ذهني و رواني مرد براي رابطه جنسي مي‌تواند شامل ظاهر فيزيکي، رنگ مو، نوع رفتارهاي جنسي زن، لحن و كلام زن، بوي زن و... و البته تماس فيزيکي و.... باشد درحالی که تحريك جنسي در زنان قبل از دخول ضروري است و نباید فراموش کرد که هر زني نقطه تحريك ويژه‌اي دارد که برای داشتن رابطه زناشویی موفق باید به آن توجه شود.»

منبع بخش اول : سایت سلامانه / بخش تکمیلی : پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده

مطلب پیشنهادی سایت تنظیم خانواده

نقش پیش نوازی در رابطه جنسی

زنان از نوازش کدام قسمت از بدن خود لذت می برند

آموزش نزدیکی با زن

رابطه جنسی

مشاوره ازدواج،مشاوره جنسی

آموزش زناشوئی

آموزشهای جنسی

مشاوره جنسی،مشاوره آنلاین

فیلم رابطه جنسی

رابطه جنسی

رابطه جنسی

امکانات فوق شامل خریدارای سی دی مقالات سایت و مجموعه آموزشی زوج خوشبخت نیز می شود

این مطلب در تاریخ 2015-07-20 19:10:37منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مسائل جنسی و روابط زناشویی
تعداد بازدید
74617





نظر شما در مورد مطلب علت علاقه زنان به نوزاش شدن چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




نحوه تشخیص سلامت روانی نامزد
نحوه تشخیص سلامت روانی نامزد

پیشنهاد ازدواج و تعجیل برای خواستگاری بدون شناخت
پیشنهاد ازدواج و تعجیل برای خواستگاری بدون شناخت

قرصهای تاخیری انزال
قرصهای تاخیری انزال

آرایش زنان
آرایش زنان

چرا هر کاری می کنید باز آرامش ندارید
چرا هر کاری می کنید باز آرامش ندارید

زوج درمانی-مرجع کامل
زوج درمانی-مرجع کامل










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

10655

بازدید امروز:

17146

بازدید دیروز:

266288418

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام