رایج ترین سوالات زناشویی - مرجع کامل

سوالات زناشویی-مرجع کامل

سوالات رایج زناشويي را دنبال کنید تا در میان آنها به پاسخ سوالات رابطه زناشویی که از پرسیدنش خجالت می کشید برسید

پاسخ به سوالات زناشویی

1-مشکل تمایل جنسی پایین را چگونه میشه حل کرد؟

تمایلات جنسی مثل تمایل به غذاست، همینطور که آدم باید اشتهاش به غذا خوب باشه باید تمایلات جنسیش هم خوب باشد. بعضی از وقتها اتفاقاتی می افتد که باعث میشود که تمایلات جنسی کم شود. اتفاقاتی که باعث کم شدن تمایل جنسی میشود دو نوع هست یکی مربوط به ذهن میشود، مثلا پدر مادرها مواقعی که کودکان در سنین پایین سوالات جنسی پرسیدند آن ها را از ارتباطات جنسی ترساندن، مثلا گفتن که گناه دارد یا بد هست و یا بدلیل فرهنگ حاکم مرد سالاری در جامعه بعضی از دختران ما با جنسیت زنانه خودشان مشکل دارند .

بعضی از اوقات مشکلات روانی دیگر مثل افسردگی باعث پایین آمدن شدید تمایلات جنسی می شود و از همه مهمتر دوست نداشتن همسر هست، اگر میزان علاقه پایین باشد تاثیر مستقیمی بر روی رغبت زوج در تماس جنسی خواهد داشت. هرگونه مشکلی که برای زوج مشغله ذهنی ایجاد کند مانند مشکلات اجتماعی، اقتصادی و یا دعواهای خانوادگی باعث بروز مشکل در تمایلات جنسی خواهد شد. داشتن روابط صلح آمیز راه حل خیلی از مشکلات خواهد بود.

عاملی دیگر باعث پایین آمدن شدید تمایلات جنسی میشود مشکلات فیزیکی است مانند بیماریهای دیابت، سل و هر چیزی که جسم را به خودش مشغول کند و یا درمانهایی که بروی سیتمهای هرمونی بدن تاثیر بگذارد.

2-یکی از رایج ترین سوالات جنسی ؛ نقش یک زن در یک رابطه طبیعی چیست؟

در برقراری رابطه جنسی هیچ فرقی بین مرد و زن وجود ندارد

در رابطه جنسی هیچ فرقی زن با نقش مرد ندارد، زن باید فعالانه وارد یک رابطه شود، متاسفانه بعضی از خانم ها در ایران فکر می کنند که باید مفعولانه وارد رابطه جنسی شوند و هیچ کاری نکنند و بدین ترتیب زن نمیتواند به ارضای جنسی برسد. زن باید هم به صورت ذهنی و هم جسمی، همزمان و هماهنگ با حرکات مرد در فعالیت جنسی شرکت کند.

یک رابطه جنسی معمولی به این ترتیب است که زن و مرد با هم شروع می کنند، مرد زن را آماده میکند و بعد هر دو قدم به قدم با هم جلو می روند تا به نهایت ارضای جنسی برسند.

3-مشکل انزال زود رس را در آقایان چگونه می شود حل کرد؟

در پاسخ به این سوال جنسی باید گفت در ابتدا باید به دنبال علت بود و سپس با توجه به علت به دنبال درمان بود. یکی از دلایل انزال زود رس این است که آقایان تشریفات آغازین یک رابطه را برای خانم ها به جا نمی آورند مانند معاشقه و بوسیدن. اگر این تشریفات انجام بگیرد آقایان به مشکل زود انزالی برخورد نمی کنند، این هم به این دلیل است که زمان انزال در خانمها طولانی تر از آقایان هست و بدین ترتیب زمانی بیشتری طول میکشد که آقایان به انزال برسند و زمان انزال آقایان به زمان انزال در خانم ها نزدیکتر می شود و بنا به تعریف زود انزالی اتفاق نمی افتد.

بعضی وقتها زمان انزال جنسی در خانم ها بسیار طولانی هست و در این صورت باید تشریفات مفصل تری انجام بگیرد. بعضی از اوقات خانم ها در حین یک رابطه جنسی حواسشان به جاهای دیگر هست ولی مردها همیشه حواسشان کاملا متمرکز است و این باعث میشه که مردها زودتر از خانم ها به انزال برسند.

برای درمان انزال هم روشهای تکنیکی وهم دارویی وجود دارد که با توجه به نوع مشکل باید با مراجعه به یک روانپزشک این مشکل حل شود.

4-اندازه آلت تناسل مردانه تا چه اندازه در یک رابطه جنسی مهم است؟

به هیچ وجه مهم نیست. از دستگاه تناسلی زن بچه بیرون می آید، بعضی وقتها دوقلو و بیشتر، پس می تواند به مقدار زیادی انبساط پیدا می کند و اندازه دستگاه تناسلی مردانه بطور متوسط ۱۴ سانتیمتر است. بعضی وقتها مردها فکر می کنند که اندازه آلت تناسلی شان کوچک است و این خودش یک بیماری هست. برای داشتن یک رابطه جنسی خوب ، اندازه آلت تناسلی زیاد مهم نیست بلکه این احساس و عشق هست که حرف اول را میزند.

5-نیروی جنسی جوانان که امکان ازدواج ندارند، چگونه باید مهار شود؟

مطرح کردن سوالات جنسی هیچ گاه خلاف ادب نیست

احساست جنسی چیزی نیست که مهار شود مانند گرسنگی که تنها با غذا خوردن مهار میشود، نیاز جنسی هم باید از راه درست خودش برطرف شود. ورزش کردن، کتاب خوندن و از این قبیل پیشنهادات زیاد تاثیر گذار نیست. باید این را هم گفت که هر چه احساس جنسی زیادتر باشد، نشانه سلامتی بیشتر است.

6-تمایل جنسی نسبت به هم جنس آیا طبیعی هست؟

در سالهای اخیر احساس به هم نوع یک جور احساس طبیعی در نظر گرفته میشود. اگر تعریف یک رابطه جنسی طبیعی را بین دو جنس مخالف بدانیم، در این صورت احساس به هم جنس غیر طبیعی میشود ولی در کشورهای غربی این رابطه بعنوان یک رابطه عادی تلقی میشود.

7- آیا داشتن رابطه جنسی قبل از ازدواج میتواند مشکل ساز شود؟

نداشتنش به نظر من میتواند مشکل ساز شود، من منظورم فقط مقاربت نیست، بلکه داشتن اطلاعات و یا یک رابطه عادی. نداشتن هیچ رابطه ای باعث بوجود آمدن مشکل در ازدواج میشود. از آن طرف داشتن ارتباطهای غیرعادی مخصوصا توسط آقایان میتواند در آینده مشکل آفرین شود.

برای پرسیدن سوالات جنسی هیچ احتیاجی به عذرخواهی نیست این حوزه بخش مهمی از زندگی ما رو تشکیل میدهد و پرسش ها و سوالاتمان را باید بی پرده با متخصص در میان بگذاریم و فکر نکنیم طرح سوالهای جنسی خلاف ادب است!


منابع: سایت رها فان- نم ناک - بیتوته

گرداوری از پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده

مطلب پیشنهادی سایت تنظیم خانواده

سوالات جنسی

پرسش و پاسخ جنسی

احکام شرعی زناشویی

آموزش مسائل زناشویی

رابطه جنسی

مشاوره ازدواج،مشاوره جنسی

آموزش زناشوئی

آموزشهای جنسی

مشاوره جنسی،مشاوره آنلاین

فیلم رابطه جنسی

رابطه جنسی

رابطه جنسی

امکانات فوق شامل خریدارای سی دی مقالات سایت و مجموعه آموزشی زوج خوشبخت نیز می شود

این مطلب در تاریخ 2015-08-31 19:24:25منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مسائل جنسی و روابط زناشویی
تعداد بازدید
19733





نظر شما در مورد مطلب سوالات زناشویی مرجع کامل چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




باتلاق عاطفی دختران
باتلاق عاطفی دختران

با چه کسانی نمی توان ازدواج کرد
با چه کسانی نمی توان ازدواج کرد

تفاوت ارگاسم در زنان چاق و لاغر
تفاوت ارگاسم در زنان چاق و لاغر

داروهای موثر در ناتوانی جنسی
داروهای موثر در ناتوانی جنسی

چرا جذاب نیستم
چرا جذاب نیستم

شب یلدا از کی آغاز شد؟شب یلدا در شهر های مختلف،چرا شب یلدا هندوانه و انار می خورند؟
شب یلدا از کی آغاز شد؟شب یلدا در شهر های مختلف،چرا شب یلدا هندوانه و انار می خورند؟










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

8737

بازدید امروز:

17146

بازدید دیروز:

266286500

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام