کدام لباس زنانه برای مردان جذاب است

پوشش جذاب زنانه از نظر مردان

مردها از چه لباس زنانه ای خوششان می آید؟لباس جذاب زنانه از نظر مردان چه ویژگیهایی دارد

نوع لباس هایی که مردان برای همسرشان می پسندند، با آن چیزی که مورد علاقه خود زن ها است زمین تا آسمان فرق دارد. به دنبال تحقیقات اخیر مشخص شده است که، مردها وقتی خانم ها دامن، پیراهن و کفش پاشنه بلند می پوشند خوششان می آید درحالیکه نسبت به تونیک و شلوار و زیورآلات بی تفاوت هستند.

دامن:

بیش از ۷۵ درصد مردان عقیده دارند که زنان باید بیش از هر آیتم دیگری در پوشاک، دامن و پیراهن بپوشند و دامن هایشان نیز نباید خیلی کوتاه باشد واگر چاک دارد چاک آن باید در طرفین باشد.

شلوار:

اما آنها واقعا می خواهند که همسرشان برایشان دامن بپوشد نه شلوار و تیپ مردانه. و اما وقتی زن ها شلوار کشی و کفش پاشنه بلند می پوشند خیلی خوششان میاید.

پیراهن:

۱۰۰ درصد از مردان زن ها را در پیراهن بیشتر دوست دارند. زیرا پیراهن برای زن ها در هر سنی جذابیت زنانه دارد. پیراهن های مشکی نیمه کوتاه بهترین انتخاب هستند. تنها ۲۵ درصد از مردان از پیراهن های ماکسی خوششان می اید.

تونیک:

می دانم کمی عجیب به نظر میرسه اما تعداد معدودی از مردان از تونیک خوششان میاید.

اکثریت فکر می کنند که تونیک گشاد بوده و زیبایی زن را به خوبی نشان نمی دهد.

رنگ لباس:

مردها پارچه های تک رنگ را ترجیح میدهند.عکس ها و رنگ های گوناگون به آنها اجازه تمرکز بر خانم ها را نمی دهد.

کفش:

۶۵درصد از مردها دوست دارند که خانمشان کفش پاشنه بلند بپوشد و تنها ۲۰ درصد گفته اند که کفش کتانی یا بدون پاشنه نیز برایشان فرقی نمیکند.

جواهرآلات:

اگر تعداد کمی جواهرالات استفاده کنید شوهرتان از آن خوششان میاید اما آنها نمی خواهند بدانند که جنس آن چیست و چقدر ارزش دارد. چه چیزی یک مرد را به یک زن جذب می کند؟ زمانیکه از مردی می پرسیم چه چیزی او را به سمت زنی جذب می کند ، اصلا آن چیزی نیست که زنان انتظارش را دارند.

مردان اصلا انتظار ندارند که زنانشان مانند زنان و مانکن های مجلات باشند.

زنان برای جذاب شدن نیازی به هزینه های آنچنانی و تلاش های مداوم ندارند. با کمی تلاش می توانید از نظر ظاهری همان زنی باشید که مردتان در جستجوی آن است.

لباسی مانند یک خانم!- برای کامل کردن گزینه بالا یعنی پوشیدن کفش پاشنه بلند ، شما باید یک دامن یا پیراهن انتخاب کنید. مردان دوست دارند زن ها مانند یک خانم لباس بپوشند ؛ آنها کت و شلوار ، بلوز و شلوار را زیاد جذاب نمی دانند.

لبخند- شگفت آور است یک لبخند ساده تاثیر فوق العاده ای روی مردان دارد. بسیاری از زنان اشتباه می کنند و دوست دارند همواره جدی به نظر برسند. سعی کنید همیشه یک لبخند کوچک به لبان خود داشته باشید ، ما انسانها همواره به سمت کسانی جذب می شویم که خوش اخلاق و گشاده رو هستند.

یکی از مهم ترین پیش نیازهای زیبایی ظاهری در خانمها، سلامتی جسمانیست، چرا که اگر وی مشکل جسمی نداشته باشد و به سلامتی خود اهمیت دهد، همواره رنگ صورت و انرژیک بودن او، وی را جذاب تر نشان می دهد.

رعایت یک رژیم غذایی مناسب به همراه ورزش های منظم، سلامتی و شادابی وی را تضمین می کند. علاوه بر این مانع از اضافه وزن و چاقی در اندام آنها می شود. زیبایی درونی برتری رفتار و زیبایی درونی برای یک زن به همان میزان زییایی ظاهری وی مهم است،

البته مبحث معیارهای درونی، خود، مقوله ای است بس عمیق، که در اینجا تنها به چند مورد از مهم ترین آنها اشاره می کنیم:

مهربانی و دلسوزی در زنان است که باعث شکوه و احترام آنها می شود. حقیقت این است که بیشتر مردان جذب مهربانی، فروتنی، و تفکرات عالی یک زن می شوند و همواره این گونه خانم ها از ارزش و جایگاه ویژه ای در ذهن همگی برخوردارند.

در یک خانم محترم، پاکدامنی و نجابت در رفتار و کلامش موج می زند.

برای بیشتر زنان باور کردنی نیست که از نظر روانشناسی آن چیزی که هر مردی جدای از جذابیت ظاهری، به سوی او گرایش پیدا می کند، نیازهای عاطفیست. هر مردی دوست دارد در سایه ی مهر و محبت او، آرامش و نیازهای عاطفی خود را ارضا کند. آنان عاشق صفاتی چون، انعطاف پذیری، گذشت و فروتنی در زنان هستند و حقیقت این است که بیشتر مردها نمی توانند از جذابیت درونی یک خانم مهربان و عاطفی همراه با صفات فوق الذکر، براحتی بگذرند.

یکی دیگر از صفات شایسته ی درونی یک زن، خوشبینی است، یک زن جذاب با وجود تمام صفات فوق، حتی جذابیت ظاهری، اگر نسبت به مسائل بدبین و با نگاهی منفی بنگرد، تمام ارزشه ای خود را نزد دیگران به تدریج از دست خواهد داد.

گرداوری از : پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده

 

مطلب پیشنهادی سایت تنظیم خانواده

نقش لباس زیر در تحریک جنسی

خانم ها چگونه ظاهر جذاب برای شوهرشان داشته باشند

آیا زنان باید همیشه در خانه آرایش کنند

اهمیت آرایش و آراستگی قبل از رابطه جنسی


این مطلب در تاریخ 2015-09-09 20:22:10منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مسائل جنسی و روابط زناشویی
تعداد بازدید
82162





نظر شما در مورد مطلب پوشش جذاب زنانه از نظر مردان چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




دروغ و پنهان کاری در ازدواج
دروغ و پنهان کاری در ازدواج

آیا برای ازدواج به مدرک تحصیلی اهمیت دهیم
آیا برای ازدواج به مدرک تحصیلی اهمیت دهیم

دیر ارضا شدن مردان نشانه چیست؟
دیر ارضا شدن مردان نشانه چیست؟

چه مدت بعد از زایمان می شود باردار شد
چه مدت بعد از زایمان می شود باردار شد

چطور مثبت اندیش شویم
چطور مثبت اندیش شویم

خطرات زود عاشق شدن
خطرات زود عاشق شدن










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

5743

بازدید امروز:

17146

بازدید دیروز:

266283506

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام