رفتارهای نادرست مردان حین رابطه جنسی

رفتارهای نادرست مردان هنگام رابطه جنسی

رفتار اشتباه مردان با زنان هنگام رابطه زناشویی

برخی رفتارهای زنانه و مردانه وجود دارد که بدون این‌که متوجه شوید باعث می‌شود همسرتان نسبت به تکرار رابطه جنسی سرد شود. از آنجا که خانم‌ها مقدم‌ هستند، این بار مسائلی را مطرح می‌کنیم که باعث می‌شود یک زن نسبت به رابطه جنسی سرد شود.

اگر شما هم فکر می‌کنید همسرتان اشتیاقی برای این رابطه ندارد، تا آخر این نوشتار با ما همراه باشید تا ببینید چه مردانی باعث سرد شدن همسرانشان می‌شوند.

برخی رفتارهای نادرست مردان حین رابطه جنسی

فانتزی‌های غیرعملی

یکی از آسیب‌های جنسی که همسران را دچار مشکل می‌کند، وجود فیلم‌های پورن در بازار است که این روزها به مدد اینترنت و شبکه‌های مجازی خیلی راحت در دسترس قرار می‌گیرد، اما واقعیت این است که رابطه زناشویی را به‌گونه‌ای نشان می‌دهند که در واقعیت اتفاق نمی‌افتد و حتی گاه باعث می‌شود زن و مرد نسبت به رابطه خودشان سرد شوند و احساس کنند در اندازه‌های جسمی و فرم‌های مختلف رابطه، شریکشان مشکل دارد در حالی که چنین نیست. آسیبی که بسیاری از مردان با دیدن این فیلم‌ها و تقلید از حرکات آنها به رابطه زناشویی‌شان می‌زنند، علاقه نشان دادن به رابطه خشن است که حتی ممکن است به بدن همسرشان لطمه وارد و بار عاطفی رابطه را کم کند.

لازم به ذکر است برخی زن‌ها از خشونت در رابطه لذت می‌برند، اما مهم این است که شما از فیلم یا شنیده‌ها تقلید نکنید. بهترین فردی که می‌تواند در نحوه رفتار صحیح جنسی بدنی به شما مشاوره بدهد، همسر خودتان است. سعی کنید از او بپرسید که دوست دارد با چه روشی با او رفتار شود.

رابطه جنسی غیربهداشتی

زنان به نظافت همسرشان خیلی اهمیت می‌دهند همان‌طور که شما دوست دارید، همسرتان به لباس و ظاهر خود برسد، همسر شما هم همین‌طور است. اهمیت دادن به نظافت شخصی و مخصوصا رفع بوی بد دهان در جذب همسرتان خیلی مهم است. شما ممکن است از سر کار آمده و خستگی باعث شود حوصله حمام رفتن را نداشته باشید، اما یک مسواک و تعویض لباس را می‌توانید انجام دهید. مردهایی که عادات شخصی زشت و چندش‌آور دارند‌ هم باعث بی‌میلی همسرشان می‌شوند. (دست کردن در بینی، گرفتن ناخن‌ها روی زمین و ... از جمله عادات چندش‌آور برای زنان است) پس مانند یک مرد کامل و باشخصیت رفتار کنید تا همسرتان به رابطه با شما علاقه‌مند شود.

لذت با چاشنی ترس

وقتی قصد بچه‌دار شدن ندارید، ترس همسرتان از رابطه جنسی بیشتر می‌شود مخصوصا اگر قرار باشد روش جلوگیری شما روش طبیعی بوده و در حقیقت ریش و قیچی به دستتان بیفتد، آن وقت همسر شما دلهره بیشتری دارد. یک اشتباه کوچک می‌تواند 9 ماه بارداری ناخواسته را به همراه بیاورد. پس بهتر است روشی را انتخاب کنید که همسرتان بدون ترس بتواند وارد رابطه شود و از آن لذت ببرد.

مرد باید مرد باشد

مردانی که اعتماد به نفس کمی دارند و مدام فکر می‌کنند که شریک جنسی خوبی نیستند، این حس را به همسرشان منتقل کرده و باعث می‌شوند که احساس بودن با یک شریک جنسی مقتدر را که برای زن بسیار ارضاکننده است از دست بدهند. در یک رابطه جنسی عالی اقتدار مرد بسیار مهم است، پس مقتدر باشید.

لحظات زیبای بعد از رابطه

مردهایی که بلافاصله پس از اتمام رابطه خود و ارضای شهوت به لحاظ احساسی و عاطفی از زن دور می‌شوند، برای رابطه بعدی کار خودشان را سخت می‌کنند. اگر بعد از اتمام رابطه 10 دقیقه کنار همسرتان بمانید، حسی را به او منتقل خواهید کرد که علاقه‌اش را به رابطه جنسی چند برابر می‌کند. بسیاری از زنان فکر می‌کنند که همسرشان آنها را فقط برای ارضای جنسی خود می‌خواهد و این کار شما (توجه بعد از اتمام رابطه) درست برعکس این حس را به آنها منتقل خواهد کرد

منبع : بخش اول پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده  / بخش دوم :  روزنامه جام جم

مطلب پیشنهادی سایت تنظیم خانواده

رفتارهای مردانه موثر در تحریک جنسی زنان

رفتارهای نادرست در روابط زناشویی

اشتباهات مردان در رابطه جنسی

رفتارهای مردانه که باعث سردی جنسی زنان می شود

خواسته های زنان بعد از رابطه جنسی

زنان در رابطه جنسی چگونه باشند

رابطه جنسی

مشاوره ازدواج،مشاوره جنسی

آموزش زناشوئی

آموزشهای جنسی

مشاوره جنسی،مشاوره آنلاین

فیلم رابطه جنسی

رابطه جنسی

رابطه جنسی

امکانات فوق شامل خریدارای سی دی مقالات سایت و مجموعه آموزشی زوج خوشبخت نیز می شود

این مطلب در تاریخ 2015-09-12 19:18:50منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مسائل جنسی و روابط زناشویی
تعداد بازدید
35071





نظر شما در مورد مطلب رفتارهای نادرست مردان هنگام رابطه جنسی چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




چرا ازدواج زیر 25 سال توصیه نمی شود
چرا ازدواج زیر 25 سال توصیه نمی شود

تشخیص خواستگار وابسته
تشخیص خواستگار وابسته

برای درمان ویار در بارداری چی بخوریم
برای درمان ویار در بارداری چی بخوریم

تست پاپ اسمیر برای زنان لازم است
تست پاپ اسمیر برای زنان لازم است

ویتامین هایی که مانع افسردگی می شود
ویتامین هایی که مانع افسردگی می شود

افزایش آمار ایدز در زنان
افزایش آمار ایدز در زنان










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

11711

بازدید امروز:

17146

بازدید دیروز:

266289474

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام