رویاها و فانتزی های جنسی نا متعارف

فانتزی های جنسی نامتعارف

رابطه جنسی با فانتزی های نا متعارف،برخی از افراد معتقدند با گذشت زمان برقراری رابطه جنسی برای زن و شوهرها کاملا عادی می شود و دیگر برای برقراری آن انگیزه و حس و حالی نیست، اما ما می گوئیم این تصور اشتباهی بیش نیست، رابطه جنسی بخش مهمی از زندگی زناشویی است و هیچ دلیلی برای اجتناب از آن قابل قبول  نیست.
اگر شما هم احساس سردی می کنید، ادامه این یادداشت را بخوانید تا با شناختن علت های رایج، فکری برای این مشکل تان کنید و برای رفع آن تصمیم بگیرید تا با احیاء رابطه تان حال و هوای کل زندگی تان را تغییر دهید و نتیجه مثبت آن را در تار و پود زندگی لمس و تجربه کنید:

مراقب فانتزی های غیر عملی باشید

دسترسی آسان و سریع به فیلم ها و عکس های پورنو در اینترنت و شبکه های مجازی باعث شده است بسیاری از همسران از واقعیت این عمل به دور بیفتند و حقیقت وجود همسرشان و رابطه جنسی را با فانتزی های محال اشتباه بگیرند. تصورات غیرواقع بینانه، خیالبافی های ناصحیح جنسی و تقلید از رفتار و حرکات بازیگران فیلم های پورنو باعث شده است، بسیاری از زن و شوهرها نه تنها نسبت به رابطه خودشان سرد شوند بلکه احساس کنند همسرشان در اندازه های جسمی و یا پوزیشن های مختلف رابطه مشکل دارد؛ در حالی که به واقع چنین نیست. گوش به زنگ باشید، سردی جنسی پشت در اتاق شماست، بهتر است تا دیر نشده به خود بیائید بیش از این پیش نروید، مرز بین واقعیت و خیال را برای خود متمایز کنید.

از فیلم ها تقلید نکنید

به جای تقلید و یا الگو برداری از شخصیت های مجازی که ایفاگر نقش های افراطی و گاه تصنعی و ساختگی هستند، به همسرتان رجوع کنید، بهترین فردی که می تواند در نحوه رفتار صحیح جنسی و معاشقه گری جسمی به شما مشاوره بدهد، شریک جنسی تان است. از او بپرسید دوست دارد با چه روشی با او رفتار کنید و یا به او بگوئید دوست دارید چه رفتار و روشهایی را در رابطه جنسی تان تجربه کنید. مثلا برخی از مردان به تقلید از فیلم ها و حرکات رایج در آنها، خشونت در رابطه جنسی را می پسندند، این در حالی است همسرشان از این ترفند بیزارند و احساس ناراحتی و آسیب می کنند و یا ممکن است همسرشان نیز متمایل به برقراری رابطه خشن باشند، به همین دلیل توصیه می کنیم مواظب بار عاطفی رابطه تان باشید و در  رابطه تان از تقلیدهای دیداری و شنیداری پرهیز کنید، آنچه را انجام دهید که هم برای خودتان و هم همسرتان خوشایند و مطبوع است.

تکراری نشوید

تصورات غیرواقع بینانه، خیالبافی های ناصحیح جنسی و تقلید از رفتار و حرکات بازیگران فیلمهای پورنو باعث شده است، بسیاری از زن و شوهرها نه تنها نسبت به رابطه خودشان سرد شوند بلکه احساس کنند همسرشان در اندازه های جسمی و یا پوزیشن های مختلف رابطه مشکل دارد

تکراری و یکنواخت شدن رابطه جنسی یکی از مهمترین عوامل سردی روابط بین همسران است، اگر چه برخی از همسران از تکراری شدن همسرشان نیز معترض اند و معتقدند عدم تنوع در رابطه شان منجر به دلزدگی و کم شدن کشش و جاذبه جنسی آنها شده است. زن و مردی را تصور کنید که بی هیچ  جذابیت و شور و هیجانی برای هم و بدون ایجاد تشریفات اولیه برای رابطه جنسی  با همان لباسهای  تکراری وارد رختخواب می شوند و بر طبق بک روال همیشگی نیز، رابطه شان را تکرار می کنند، خیلی طبیعی است که بعد از مدتی احساس یکنواختی کنند و برای با هم بودن گرایشی نداشته باشند.

شناسایی علاقه مندی های جنسی همسرتان

برای ایجاد تنوع و تغییر پیشنهاد می کنیم به جذابیت جنسی ،آراستگی و زیبایی ظاهری خود بها بدهید، به نظافت خود توجه ویژه ای داشته باشید، نوازشگری و معاشقه گری های خود را عمیق تر کنید، در مورد روشهای مختلف رابطه مطالعه کنید، بدون رودربایستی درباره علاقه مندی های جنسی با همسرتان صحبت کنید و با علایق او نیز آشنا شوید و....

عذر و بهانه نیاورید

هیچ عذر و بهانه ای  برای همبستری نشدن پذیرفته نیست! درست است کارهای روزمره، خسته تان کرده است و یا بچه ها بزرگ شده اند و شما چون سابق راحت نیستید، و... هزار دلیل دیگر هم بیاورید، عذرتان نه شنیدنی است و نه باور کردنی، شما هرگز نمی توانید اصل زندگی مشترک تان را منکر شوید و نسبت به آن بی تفاوت شوید. اگر چه در میان، برخی از همسران برای رفع تکلیف هم شده ، تن به رابطه می دهند، اما باید بگوئیم رابطه ای که بی مقدمه آغاز شود و رنگ و بوی معاشقه گری به خود نگیرد، همان به که اتفاق نیفتد

منبع : تبیان

گرداوری از : پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده

مطلب پیشنهادی سایت تنظیم خانواده

خواسته های جنسی که زن میتواند تمکین نکند

رابطه زناشویی نامتعارف

خواسته های زنان بعد از رابطه جنسی

تاثیر تصویر بدنی بر رابطه جنسی

رابطه جنسی

مشاوره ازدواج،مشاوره جنسی

آموزش زناشوئی

آموزشهای جنسی

مشاوره جنسی،مشاوره آنلاین

فیلم رابطه جنسی

رابطه جنسی

رابطه جنسی

امکانات فوق شامل خریدارای سی دی مقالات سایت و مجموعه آموزشی زوج خوشبخت نیز می شود

این مطلب در تاریخ 2015-10-12 20:33:35منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مسائل جنسی و روابط زناشویی
تعداد بازدید
36750





نظر شما در مورد مطلب فانتزی های جنسی نامتعارف چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




انتخاب همسر در دختران مادی گرا
انتخاب همسر در دختران مادی گرا

بهترین سن ازدواج یا بهترین زمان ازدواج
بهترین سن ازدواج یا بهترین زمان ازدواج

مشکلات رایج در دوران بارداری
مشکلات رایج در دوران بارداری

چطور بفهمید فرزندتان پسر می شود یا دختر(تشخیص جنسیت جنین)
چطور بفهمید فرزندتان پسر می شود یا دختر(تشخیص جنسیت جنین)

عواقب اعتیاد به موبایل
عواقب اعتیاد به موبایل

مشروط شدن طلاق توافقی
مشروط شدن طلاق توافقی










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

9896

بازدید امروز:

17146

بازدید دیروز:

266287659

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام