اهمیت رابطه جنسی در تاریکی

رابطه جنسی با چراغ خاموش

رابطه زناشویی در تاریکی،برخی افراد ترجیح میدهند در اتاق تاریک با همسرشان رابطه جنسی داشته باشند بعبارتی رابطه جنسی در تاریکی و یا با نور کم برای آنان آرامش بخش تر می باشد

در مقاله قبل  با عنوان رابطه جنسی با فانتزی های نا متعارف عنوان کردیم؛ استفاده از فیلم ها و عکس های پورنو در اینترنت و شبکه های مجازی باعث می شود از همسرتان دور شوید. شما باید عدم علاقه همسرتان به رابطه جنسی با اقتباس از «هرزه فیلم ها» درک کنید.

این فیلم ها به جزء اینکه شما را به تقلید و الگوبرداری تشویق می کند، رابطه جنسی تان را سرد خواهد کرد. این نکته را هم گفتیم که در رابطه تان از تقلیدهای دیداری و شنیداری از این فیلم ها و عکسها پرهیز کنید، سعی کنید آنچه را انجام می دهید هم برای خودتان و هم همسرتان خوشایند و مطبوع باشد و از رفتارهای همراه با خشونت در رابطه جنسی پرهیز کنید.
علاوه بر اینکه زنان از شوهرانی که از این فیلم ها اقتباس می کنند، متنفرند و از رابطه جنسی منزجر می شوند، دلایل دیگری هم برای اینکه زن و شوهر ها از برقراری رابطه جنسی سرد می شوند وجود دارد. اما به راستی علت این سردی روابط چیست؟ در مطلب قبل گفتیم از تکراری شدن در رابطه جنسی پرهیز کنید و در این رابطه خلاقیت داشته باشید.

پذیرش خود، همانگونه که هستید، اولین شرط ورود به یک رابطه جنسی موفق است. خودتان را به همان شکلی که هستید با تمام زیبایی ها و نقص ها، دوست داشته باشید! بی شک بپذیرید اگر خود به این پذیرش برسید همسرتان نیز شما را آنگونه که هستید، خواهد پذیرفت

منظورمان این نیست کارهای عجیب و دور از شان و مضر برای سلامت بدن تان انجام دهید. بهتر است از همین امروز برای تکراری نشدن رابطه تان  فکری کنید و چاره ای بیندیشید، باور کنید که نه تنها همسرتان از این تغییرات سود می برد، بلکه خودتان نیز از هیجان های جدید نهایت لذت را خواهید برد.
اگر شما هم در روابط جنسی تان، احساس سردی می کنید، رابطه تان دیگر رنگ و بوی گذشته را ندارد با خواندن ادامه این یادداشت می توانید مشکلات رابطه تان را شناسایی کنید. تصورات غیرواقع بینانه، خیالبافی های ناصحیح جنسی و تقلید از رفتار و حرکات بازیگران فیلمهای پورنو باعث شده است، بسیاری از زن و شوهرها نه تنها نسبت به رابطه خودشان سرد شوند بلکه احساس می کنند همسرشان زیادخواه است.

گرم نگه داشتن تنور زندگی

برای پرهیز از سردی و داشتن یک زندگی عاشقانه توصیه می کنیم این تنور مهم زندگی تان را همیشه گرم نگاه کنید. بهتر است به این باور برسید که رابطه زناشویی از بسیاری از کارهای مهم شما  مهم تر است و  شما و همسرتان به هم رسیده اید که کنار هم باشید  و برای بهبود نیازهای یکدیگر تلاش کنید. خستگی و رویدادهای معمول زندگی را بهانه نکنید، خلاق باشید و همیشه به دنبال فرصت ها باشید و از هر فرصت پیش آمده نیز نهایت استفاده را ببرید. هیچ چیز به خودی خود اتفاق نمی افتد، باید زمان و فضایی را  پیدا کنید و برای با هم بودن قرار بگذارید.

چرا در اتاق تاریک!

داشتن تصویر بدنی منفی از اندام و چهره ، یکی دیگر از مهم ترین دلایل سردی رابطه جنسی است. چه بسا بسیاری از مردان و زنان از اندام خود راضی نیستند و به موجب آن، قبل و یا حین برقراری رابطه جنسی، مدام در این فکر هستند که اگر همسرشان ایرادشان را ببیند چه واکنشی نشان خواهد داد. گاهی شدت زیاد این مساله باعث می شود فرد در رابطه زناشویی احساس راحتی نکند و به طور ناخودآگاه  خود را کنترل کرده و از انجام هر رفتار و کلامی که منجر به این عمل می شود امتناع  نماید، معمولا این افراد ترجیح می دهند در فضایی تاریک و با چراغی خاموش رابطه  برقرار کنند، اگر چه در نهایت نیز،  آنقدر درگیر ایرادهای جسمی و گاه غلو شده خود می شوند که نه خود می توانند تمام و کمال لذت ببرند و نه به همسرشان لذت ببخشند.

تصویر مثبت از خود داشته باشید

پذیرش خود، همانگونه که هستید، اولین شرط ورود به یک رابطه جنسی موفق است. خودتان را به همان شکلی که هستید با تمام زیبایی ها و نقص ها، دوست داشته باشید! بی شک بپذیرید اگر خود به این پذیرش برسید همسرتان نیز شما را آنگونه که هستید، خواهد پذیرفت؛ وقتی خودتان را باور نکنید، انتظار نداشته باشید همسرتان شما را بپذیرید. البته می توانید برای رفع نواقص ظاهری تان اقدام کنید. مثلا اگر اضافه وزن دارید، برای کاهش آن شروع به ورزش  و رژیم گرفتن کنید اما یادتان باشد اگر به حقیقت به خود دوستداری نرسیده باشید، بعد از کسب وزن ایده آل،  این بار  باز خودتان را بخاطر چین و چروک صورت و یا ترکهای پوستی که بعد از کاهش وزن در پوست تان پدیدار می شود، مواخذه خواهید کرد. پس به این اعتماد برسید که شما خوب هستید و با همین شرایط موجود هم می توانید بهترین شریک جنسی برای همسرتان باشید.

بهداشت را رعایت کنید

آراستگی چهره و لباس یکی از جاذبه های مهم در گرایش جنسی است، چه بسا همانطور که شما دوست دارید همسرتان به لباس و ظاهر خود برسد و در این اوقات تمایل بیشتری برای نزدیکی و صمیمیت دارید، بی شک همسرتان هم همین طور است. بهتر است به نظافت شخصی  خود اهمیت بدهید و یا برای رفع بوی بد دهان  و عرق تان چاره ای بیندیشید. مسواک کردن دندانها  و یا تعویض لباس کار سختی نیست که  شما نتوانید آنها را انجام دهید. سعی کنید به مانند یک خانم و یا آقای متشخص باشید و برخورد کنید و از انجام عادات ناپسندی که منجر به ناراحتی و دلخوری همسرتان می شود به شدت خودداری کنید. به مانند همان روزهای اولیه آشنایی رفتار کنید، همیشه مرتب و تمیز حاضر باشید تا همسرتان به رابطه با شما علاقه مند شود

منابع : بخش اول پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده /  بخش دوم : تبیان

مطلب پیشنهادی سایت تنظیم خانواده

شرایط اتاق خواب برای رابطه زناشویی

عوامل موثر بر کیفیت و کمیت رابطه جنسی

رابطه جنسی

مشاوره ازدواج،مشاوره جنسی

آموزش زناشوئی

آموزشهای جنسی

مشاوره جنسی،مشاوره آنلاین

فیلم رابطه جنسی

رابطه جنسی

رابطه جنسی

امکانات فوق شامل خریدارای سی دی مقالات سایت و مجموعه آموزشی زوج خوشبخت نیز می شود

این مطلب در تاریخ 2015-10-17 20:18:46منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مسائل جنسی و روابط زناشویی
تعداد بازدید
43493





نظر شما در مورد مطلب رابطه جنسی با چراغ خاموش چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




وقتی جشن ازدواج مهمتر از ازدواج است
وقتی جشن ازدواج مهمتر از ازدواج است

نحوه برخورد با اشتباهات نامزد
نحوه برخورد با اشتباهات نامزد

برای بارداری چه باید کرد
برای بارداری چه باید کرد

بستن لوله های زنان مزایا و معایب
بستن لوله های زنان مزایا و معایب

چطور مثبت اندیش شویم
چطور مثبت اندیش شویم

زنان با این 12 شرط می توانند طلاق بگیرند
زنان با این 12 شرط می توانند طلاق بگیرند










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

15142

بازدید امروز:

17146

بازدید دیروز:

266292905

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام