رابطه جنسی با همسر خوابالو

رابطه زناشویی با همسر خوابالو

بعضی همسران بسیار خوش خوابند هنوز سرشان به بالش نرسیده خوابند. هم آغوشی با چنین همسری دلتنگ کننده است. مگر آنکه به شدت طالب باشد و خودش را تا خواب رفتن بچه ها سرگرم کند. البته فرقی هم نمی کند که فرد خوش خواب زن باشد یا مرد. در هر حال اگر یکی از طرفین چنین خصوصیتی داشته باشد طرف دیگر اذیت می شود اما اگر زن، خوش خواب باشد باز هم مرد می تواند او را بیدار کند و تا حدودی خرسند می شود. اما زن نمی تواند از شوهر خوابالودش توقعی داشته باشد.

بچه ها به موقع بخوابند

اگر بچه ها کوچکند، سعی کنید بچه ها را به موقع بخوابانید اما اگر بچه ها بزرگند باید عادت داشته باشند که بدون اجازه مزاحم شما نشوند. بچه ها باید عادت کنند که وقتی پدر و مادر در اتاقشان هستند وارد اتاق نشوند. اگر چنین فرهنگی در خانه تان وجود دارد می توانید کمی همسرتان را نوازش کنید و او را تحریک و مایل سازید. اما اصل قضیه را تا مطمئن شدن از شرایط مطلوب به تاخیر بیندازید. همین که یک نوازش و تحریک اولیه اتفاق بیفتد و میل جنسی  ایجاد شود، خواب از سر او می پرد به شرطی که تا ایجاد زمان مناسب فاصله طولانی پیش نیاید.یک استکان چای یا قهوه یا یک نوشیدنی سرد می توانید کمی خوابالودگی را کاهش دهد. یک ظرف تخمه هم بهانه ی خوبی است تا هم صحبتی را طولانی کنید.

 

خواب آورها را حذف کنید

در چنین اوضاعی بهتر است از قبل موضوع را با همسرتان مستقیم یا با کنایه وشوخی در میان بگذارید. توجه او را به این موضوع جلب کنید تا او هم میل پیدا کند. شبی که می خواهید او را بیدار و علاقمند نگه دارید، نباید خودتان را با موبایل یا لب تاپ یا چیز دیگری مشغول کنید. حواستان به او باشد و به شکلی او را متوجه خودتان کنید یا چیز دیگری مثل دیدن یک فیلم و ... که برایش خواب آور نباشد.

زمان معاشقه را تغییر دهید

بعضی افراد از کودکی عادت دارند شب ها زود بخوابند و صبح زود بیدار شوند. حالا اگر همسرشان بر عکس این مدل، عادت داشته باشد با هم مشکل پیدا می کنند.

در این صورت لازم است لااقل در مورد بعضی شبها با هم به توافق برسند و از قبل برای مهیا شدن شرایط اقدام کنند. گاهی لازم است کلا زمان معاشقه تغییر کند. مثلا به وقت مناسبی از صبح یا ظهر موکول شود. ظهرها معمولا نیاز جنسی و حرارت بدن بیشتر است. خیلی از افراد در خواب نیمروزی محتلم می شوند و همین موضوع نشان دهنده ی این است که وسط روز وقت مناسبی برای ارضای جنسی است.

شب ها قبل از آمیزش معمولا ساعتی را کنار هم در رختخوابی مشترک می خوابیم. همین فرصت کنار هم بودن کم کم توجه ما را به هم جلب می کند و میل ایجاد می کند

همان چیزی که معاشقه ی شب را از روز جذاب تر می کند می تواند در روز هم اتفاق بیفتد. شبها قبل از آمیزش معمولا ساعتی را کنار هم در رختخوابی مشترک می خوابیم. همین فرصت کنار هم بودن کم کم توجه ما را به هم جلب می کند و میل ایجاد می کند. اما این اتفاق در روز کمتر می افتد. عادت کنید در روز هم یک ساعت در کنار هم در رختخواب تان بخوابید. خودتان را مشغول کارهای دیگر نکنید. این مدل را تبدیل به یک عادت کنید. و با این روش خیلی از وقتهایی که اصلا انتظار هم آغوشی در آن اوقات را ندارید، اوقات لذت بخشی خواهند شد.

رفتارتان را اصلاح کنید

حالا اگر فرد خوش خواب، خود شما هستید و همسرتان از این قضیه رنج می برد، باید رفتارتان را اصلاح کنید. اگر لازم است یک ساعت در روز استراحت کنید تا شب بتوانید به خاطر همسرتان هم که شده بیدار بمانید.این قبیل نارضایتی ها را جدی بگیرید و نسبت به نیاز و اشتیاق همسرتان احساس مسئولیت داشته باشید.

اگر تحریک بشوید و میل جنسی در شما ایجاد شود خواب از سرتان می پرد. خودتان را کمی با همسرتان مشغول کنید به نحوی که روی موضوع جنسی تمرکز پیدا کنید. سپس خودتان را سرگرم چیزی کنید که برایتان خواب اور نباشد. خوردن و نخوردن برخی خوراکیها هم به دیر خوابیدن شما کمک می کند. یک دوش آب سرد هم می تواند کمک کننده باشد

منبع : سایت تبیان

مطلب پیشنهادی سایت تنظیم خانواده

تاثیر رابطه جنسی بر میزان علاقه زن و شوهر

چطور با وجود بچه ها رابطه جنسی داشته باشیم

زمان مناسب برای رابطه جنسی

تعداد دفعات رابطه جنسی در زندگی زناشویی

رابطه جنسی

مشاوره ازدواج،مشاوره جنسی

آموزش زناشوئی

آموزشهای جنسی

مشاوره جنسی،مشاوره آنلاین

فیلم رابطه جنسی

رابطه جنسی

رابطه جنسی

امکانات فوق شامل خریدارای سی دی مقالات سایت و مجموعه آموزشی زوج خوشبخت نیز می شود

این مطلب در تاریخ 2015-12-06 20:04:13منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مسائل جنسی و روابط زناشویی
تعداد بازدید
34246





نظر شما در مورد مطلب رابطه زناشویی با همسر خوابالو چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




چه کسی برای ازدواج با شما مناسب است
چه کسی برای ازدواج با شما مناسب است

چرا پسرها از ازدواج فراری اند؟
چرا پسرها از ازدواج فراری اند؟

آزمایشات دوران بارداری
آزمایشات دوران بارداری

 ریپکس آلت تناسلی مردان را تکه تکه می کند
ریپکس آلت تناسلی مردان را تکه تکه می کند

چطور باهوش شویم
چطور باهوش شویم

گزارشی از تحقیقات موجود در زمینه تعدد زوجات (چند زنی)
گزارشی از تحقیقات موجود در زمینه تعدد زوجات (چند زنی)










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

14129

بازدید امروز:

17146

بازدید دیروز:

266291892

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام