برای رابطه جنسی بیشتر چکار کنیم

برای رابطه جنسی بیشتر چکار کنیم

روشهایی برای داشتن رابطه جنسی بیشتر،برای کسانی که تازه نامزد کرده اند و یا به تازگی ازدواج کرده اند داشتن رابطه جنسی به هر اندازه که بخواهند دغدغه خاصی نیست اما به تدریج که زمان می گذرد و بچه ها متولد می شوند و استرس کاری خودش را بیشتر نشان می دهد، بنظر می رسد که رابطه جنسی اولین چیزی است که در معرض بی توجهی قرار گرفته و برخی از زن و شوهرها به سرعت به این نتیجه می رسند که  باید از آن صرفنظر کرد. برنامه های تلویزیون تا دیر وقت ادامه می یابد و شما باید تا پاسی از شب بیدار بمانید تا بتوانید رابطه جنسی داشته باشید.

مشکل از این جا شروع می شود که بعد از مدتی این کمبود رابطه جنسی به عنوان بی علاقگی و عدم تمایل به یکدیگر و یا در بهترین شرایط به عنوان بی توجهی به یکدیگر تلقی می شود. در حالی که غالبا هیچ از این موارد صحت ندارد

این مساله یک مشکل رایج در بین زوجین است که در صورت عدم توجه، به مرور بدتر شده و به مشکلات زناشویی بزرگتر  تبدیل خواهد شد.

حال سوال این است که چکار کنیم؟

چگونه رابطه جنسی بیشتری را در زندگی زناشویی خود تجربه کنیم؟

اگر ندانید از کجا باید شروع کرد افزایش دادن این رابطه به نظرتان غیر ممکن خواهد بود. در ادامه نکاتی را برای چگونگی انجام این کار ارایه می دهیم :

به داشتن رابطه جنسی با همسر خود فکر کنید، برایش برنامه ریزی کنید، برای اجرایش طرح و نقشه داشته باشید و... یادتان باشد هر چه بیشتر به این موضوع فکر کنید بیشتر خواهان آن خواهید بود.

اگر گرفتار یک زندگی یکنواخت شده اید و همه چیز در کار کردن، پرداخت صورت حساب های ماهیانه، تمییز کردن کف اتاق ها، کوتاه کردن چمن ها و شاخه درخت های باغچه و مراقبت از خانواده خلاصه می شود سعی کنید هر روز عبارت "دوستت دارم" را به زبان آورید. همین عبارت کوتاه گویای عشق و علاقه و توجه خاص شماست  و می تواند تمایل به داشتن رابطه جنسی  با همسر را افزایش دهد. زوج هایی که بطور مرتب از عبارت های خودمانی و عاشقانه استفاده می کنند علیرغم  نداشتن تماس جنسی مانند لمس کردن و یا نوازش کردن از امکان رابطه جنسی بیشتری برخوردار هستند بویژه اگر این عبارتها با یک هدیه کوچک همراه باشد.

همچنین با ایجاد تغییر در کارهای همیشگی می توانید از شانس بیشتری برای داشتن رابطه زناشویی با همسر خود برخوردار باشید. تغییراتی در روش نزدیکی، تزئینات خانه، طرز آرایش و لباس پوشیدن، تهیه شام یا نهار مورد علاقه و... همگی می توانند بسیار موثر باشند.

یک روش عالی برای افزایش رابطه جنسی با همسر، رها کردن تمام هیاهوهای گذشته و اختصاص دادن یک شب از هفته برای خود زوجین است. نه کار، نه وظایف فردا، نه شستشو و تمیز کردن خانه و نه هیچ چیز دیگر. این زمان را با فرزندان تان، دوستان و یا اقوام سپری نکنید فقط خودتان دو نفر! در بیشتر مواقع، این زمان به بیان نظرات ، افکار و آرزوها ختم می شود که باعث  محکم تر و نزدیک تر شدن ارتباط زوجین می گردد. بیشتر شدن ارتباطات بین زوجین بطور خودکار به رابطه جنسی بهتر، لذت بخش تر و مداوم تر ختم خواهد شد.

زوج هایی که بطور مرتب از عبارت های خودمانی و عاشقانه استفاده می کنند علیرغم نداشتن تماس جنسی مانند لمس کردن و یا نوازش کردن از امکان رابطه جنسی بیشتری برخوردار هستند

حداقل یک بار در هفته با هم دوش بگیرید. هر یک شما به تنهایی این کار را بطور روزانه انجام می دهید چرا یک بار را با هم نباشید؟این کار جرقه ای از تمایل و نیاز را در شما ایجاد خواهد کرد. دوش گرفتن سبب می شود بدون نیاز به تخصیص زمانی خاص، از مشاهده بدن یکدیگر لذت ببرید. حتی اگر تمام آنچه شما انجام می دهید به هیجان آوردن یکدیگر باشد، تمایل به سپری کردن زمانی با هم به افزایش رابطه جنسی در زندگی زناشویی تان ختم خواهد شد.

حال سوالی دیگر:

چرا داشتن رابطه جنسی هر چه بیشتر در زندگی زناشویی این قدر اهمیت دارد؟

در پاسخ به این پرسش باید گفت این رابطه نقشی حیاتی، عمیق  و بی همتا در زندگی زناشویی ایفا می کند. این رابطه باعث پیدایش پیوندها و عشق و علاقه و تعلق خاطری  در بین زوجین می شود که با هیچ ناملایمت  و عدم توافقی ازبین نخواهد رفت. در واقع زوجین با این ابزار تمایل و علاقه خود با دیگری را ابراز می کنند.

وقتی که شما با همسرتان رابطه زناشویی دارید یعنی در واقع با او بودن را بر کار، درس و دیگر روابطی که هر روز با آن درگیر هستید ترجیح داده اید.

اولین قدم در افزایش رابطه جنسی در زندگی زناشویی این است که خواهان این افزایش باشید حتی اگر توانایی جنسی و یا تمایل شما به انجام این رابطه خیلی زیاد نباشد. شما باید تلاش کنید تا تمایلات تان را افزایش دهید و نگرش تان به رابطه جنسی مانند کارهای عادی و روزمره که گاهگاهی آنها ارانجام می دهید نباشد بلکه آن را برای خودتان یک اولویت بدانید و برایش طرح و نقشه و برنامه ریزی داشته باشید.

منبع: سایت تبیان

مطلب پیشنهادی سایت تنظیم خانواده

حداقل و حداکثر تعداد رابطه زناشویی

افزایش لذت جنسی و کیفیت ارگاسم در مردان

چطور رابطه جنسی بهتری با همسر داشته باشیم

دلیل اصلی میل زنان به رابطه جنسی

آنچه باید درمورد رابطه جنسی مقعدی بدانید

رابطه جنسی

مشاوره ازدواج،مشاوره جنسی

آموزش زناشوئی

آموزشهای جنسی

مشاوره جنسی،مشاوره آنلاین

فیلم رابطه جنسی

رابطه جنسی

رابطه جنسی

امکانات فوق شامل خریدارای سی دی مقالات سایت و مجموعه آموزشی زوج خوشبخت نیز می شود

این مطلب در تاریخ 2016-01-13 19:39:07منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مسائل جنسی و روابط زناشویی
تعداد بازدید
53904





نظر شما در مورد مطلب برای رابطه جنسی بیشتر چکار کنیم چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




نکات مهم برای ازدواج دوم خانم ها
نکات مهم برای ازدواج دوم خانم ها

احساس می‌کنید نامزدتان با دختران دیگر طنازی میکند
احساس می‌کنید نامزدتان با دختران دیگر طنازی میکند

وظایف دستگاه تناسلی مردانه چیست ؟
وظایف دستگاه تناسلی مردانه چیست ؟

نکات مهم برای زنان هنگام دستشویی رفتن
نکات مهم برای زنان هنگام دستشویی رفتن

خصوصیات افراد شکاک-پارانوئیدی
خصوصیات افراد شکاک-پارانوئیدی

پسرهای مجرد رو به افزایش
پسرهای مجرد رو به افزایش










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

13130

بازدید امروز:

17146

بازدید دیروز:

266290893

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام