همسرم فیلم پورن و مستهجن می بینه چکار کنم

اگر همسرتان را هنگام تماشای فیلم پورن دیدید چکار کنید

همسرم فیلم پورن و مستهجن می بینه چکار کنم

گاهی اوقات خانم‌ها متوجه می­‌شوند همسرشان در لپ­تاپ شخصی و موبایل­شان فیلم­‌های مستهجن نگاه می‌کند. نوع برخورد در این مسائل بسیار مهم است و اگر کمی عجولانه در این خصوص تصمیم گیری شود، ممکن است مشکلات زیادی را رقم بزند. دکتر علی شیخ‌الاسلامی پزشک عمومی و سکس‌تراپیست در این خصوص توضیحاتی دارد که اگر آنها را به کار بگیرید قطعا می‌­توانید این مشکل را حل کنید.

چرا نگاه می‌کنند؟


نگاه کردن به فیلم‌­های پورنو به بیشتر به حس کنجکاوی آقایان در زمینه­‌ی مسائل جنسی برمی­گردد. این نظر دکتر شیخ‌السلامی است. او توضیح می‌دهد:«از آنجا که در جامعه­‌ی ما در این حوزه، آموزش کافی وجود ندارد آقایان از سر کنجکاوی این فیلم­‌ها را می‌بینند و تصور می­‌کنند که با دیدن این فیلم­‌ها علم و اطلاعاتی که در این خصوص لازم دارند را به دست می‌­آورند، در حالی‌که تصور اشتباهی است. علاوه بر این، دیدن فیلم­‌ها می­‌تواند برایشان لذتی هم به همراه داشته باشد. به همین دلیل هم عده‌ای از سر لذت طلبی این فیلم‌­ها را مشاهده می‌کنند.»

خونسرد باشید


وقتی خانمی متوجه می‌شود شوهرش پنهانی فیلم و کلیپ‌های پورنوگرافی تماشا می‌کند، این که چطور با او برخورد کند، مسئله ­ی بسیار مهمی است. شیخ‌الاسلامی می‌گوید:«لازم است همان دفعه­ ی اولی که خانم متوجه­ این مسئله شد خیلی دوستانه و صریح احساس خودش را در این‌باره با آقا در میان بگذارد و بگوید از اینکه همسرش مشغول دیدن این فیلم‌هاست چه احساسی دارد و این باعث ناراحتی­‌ا‌‌ش می‌­شود. آقا هم باید توضیح بدهد که به چه علت این فیلم­ ها را تماشا می­کند. در این زمان نوع بیان خانم و اینکه چطور مسئله را بیان می‌کند مهم و تعیین‌کننده است. خانم­ ها در این شرایط نباید به شکل هجومی و پرخاشگرانه و با لحن سرزنش‌آمیز با همسرشان صحبت کنند. خانم باید به همسرش بگوید مثلا من ساعت 2 شب بیدار شدم و تو را در حال دیدن فیلم مستهجن دیدم و از این بابت حس خوبی ندارم و بعد منتظر شود تا آقا به این مسئله جواب دهد. تنها در این صورت است که می ­توان مشکل را با صحبت کردن حل کرد.»


همسرتان شما را دوست دارد


گاهی اوقات خانم ­ها به محض فهمیدن این موضوع احساس چندش‌آور و ناراحت کننده ­ای را تجربه می­کنند تا جایی که شاید حتی این مسئله رابطه­‌ی جنسی‌شان را تحت تأثیر قرار دهد. اما به عقیده دکتر شیخ‌الاسلامی این رویکرد نه تنها مشکل را برطرف نمی‌­کند که باعث بروز مشکلات بیشتری خواهد شد:« خانم‌ها نباید این‌طور به موضوع نگاه کنند چون آن وقت دچار ناراحتی و عذاب فراوان می‌شوند. همان‌طور که گفتم گاهی اوقات مردها یا حتی زنان این فیلم ­ها را به دلیل کنجکاوی که در خصوص مسائل جنسی دارند نگاه می­‌کنند. آقایان هم باید در این موارد اقدام به دلجویی از همسرشان کنند؛ به او بگویند که دوستش دارند و بخاطر لذت نبردن از رابطه­‌ی جنسی‌شان نیست که به سمت نگاه کردن این فیلم‌ها می‌روند. بگویند که برای همسرشان جایگاه و ارزش خاصی قائل هستند و از رابطه با او لذت می­برند. مردها باید به همسرشان بگویند که او زیباست و هیچ چیزی کم ندارد و ... خانم ها هم باید باور کنند 90 درصد آقایان صرفا به دلیل همان کنجکاوی و آموزش دیدن به سمت نگاه کردن آن فیلم ها می‌روند نه چیز دیگری. البته در این فیلم‌ها معمولا نکته آموزشی وجود ندارد و همه چیز صرفا فیلم است
مقاله از دکتر : علی شیخ الاسلامی
بازنشر از : سایت ninisite.com
مطلب پیشنهادی سایت تنظیم خانواده
رابطه جنسی
مشاوره ازدواج،مشاوره جنسی
آموزش زناشوئی
آموزشهای جنسی
مشاوره جنسی،مشاوره آنلاین
فیلم رابطه جنسی
رابطه جنسی
رابطه جنسی
امکانات فوق شامل خریدارای سی دی مقالات سایت و مجموعه آموزشی زوج خوشبخت نیز می شود
این مطلب در تاریخ دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۹منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مسائل جنسی و روابط زناشویی
تعداد بازدید
76669





نظر شما در مورد مطلب همسرم فیلم پورن و مستهجن می بینه چکار کنم چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




چگونه به پسر مورد علاقه مان پیشنهاد ازدواج دهیم
چگونه به پسر مورد علاقه مان پیشنهاد ازدواج دهیم

موارد اساسی در مرحله شناخت
موارد اساسی در مرحله شناخت

چگونه فرد به یک بیماری آمیزشی مبتلا می شود؟
چگونه فرد به یک بیماری آمیزشی مبتلا می شود؟

قاعدگی دردناک-Dysmenorrhea
قاعدگی دردناک-Dysmenorrhea

چطور از دیگران توقع نداشته باشیم
چطور از دیگران توقع نداشته باشیم

چگونگی جلب توجه مردان
چگونگی جلب توجه مردان










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

5996

بازدید امروز:

17146

بازدید دیروز:

266283759

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام