اهمیت واژه های شهوانی در رابطه زناشویی

اهمیت واژه های تحریک آمیز در روابط جنسی

اهمیت واژه های شهوانی در رابطه زناشویی

The importance of words sensual sexual relations

کلمات تحریک آمیز در رابطه زناشویی میتواند تاثیر مثبتی در رابطه جنسی داشته باشد،واژه ها و کلمات تحریک آمیز
بسیاری از زوجین، از عبارات و واژه های شهوانی برای بالا بردن  و تقویت حرارت جنسی خود استفاده می کنند، اگر چه عده ای دیگر، به خاطر ترس و خجالت، استفاده از این کلمات را چندان مناسب نمی دانند و خود را از داشتن یک نزدیکی گرم و لذت بخش محروم می سازند. اما اگر شما بدانید که چطور باید به موقع و درست از این واژه ها استفاده کنید، بی تردید به هنگام نزدیکی با ادای این عبارات، می توانید حس شهوانی و رضایت خود و همسرتان را بالا ببرید. شک نکنید بکارگیری صحیح و به موقع، تاثیرات مفید و بسزایی در رابطه زناشویی شما دارد:

مهارت نمی خواهد، شما هم می توانید

بسیاری از زوجین گمان می کنند که استفاده از واژه ها و یا عبارات شهوانی مهارت خاصی می خواهد و به همین دلیل نیز، از بیان  این واژه ها به شدت امتناع می کنند. حقیقت ماجرا این است که این طرز صحبت، همان کلامی است که همیشه به راحتی آن را به زبان می آوریم و اطرافیانمان را متوجه احساسات و عقاید مان می کنیم. یادتان باشد این واژه ها از درون شما بر می خیزند و خود شما با توجه به حالات روحی تان باید طریقه ای را برای ادای آنها انتخاب کنید. بهتر است در بیان کلمات خود از عبارات مانوس و جاری استفاده کنید.

به توافق برسید

در کمال آرامش و به دور از ترس و خجالت، با همسرتان به گفتگو بنشینید و در مورد این که  دوست دارید در حین مقاربت چه عبارات و یا واژگانی را از زبان یکدیگر بشنوید، به توافق برسید. با این کار نه تنها رابطه تان را از حالت تکراری گذشته خارج می کنید بلکه می توانید حدود یکدیگر را برای به زبان آوردن کلمات مشخص کنید و هم از وقوع برخی از حالات و یا بیان عبارات ناخوشایندی  که ممکن است از نظر یکی از طرفین خیلی قبیح و ناپسند باشد به شدت امتناع نمائید.

قوانین خاصی را مقرر کنید

به یقین بپذیرید که شما و همسرتان تنها به این دلیل در آغوش هم قرار گرفته اید که برای تشفی نیازهای یکدیگر از هیچ تلاشی دریغ نکنید. شاید لازم است شرم و حیای افراطی را کنار بگذارید
برخی از زوجین از ترس تمسخر نفر مقابل، ترجیح می دهند این واژه ها را هرگز به زبان نیاورند. برای اجتناب از این وضعیت توصیه می کنیم قبل از برقراری رابطه، بین خود و همسرتان قوانین خاصی را مقرر کنید. این مطلب از سایت تنظیم خانواده میباشد با جستجوی نام سایت تنظیم خانواده در گوگل میتوانید اطلاعات جامع تری در زمینه مسائل زناشویی بدست آورید، به طور مثال، باید هر دو نفرتان بپذیرید که به هنگام ادای این کلمات هرگز به یکدیگر نخندید، ایراد نگیرید و یا تمسخر نکنید. همسران باید متوجه این مطلب مهم باشند که بیان این کلمات چندان تحت اختیار نیست و هر لحظه امکان اشتباه وجود دارد. لازم است هر یک از زوجین از این که در هر وضعیتی مورد پذیرش همسرشان خواهند بود، کسب اطمینان کنند.

کلمات شهوانی مناسب انتخاب کنید

استفاده از کلمات شهوانی ، باعث تغییر در نحوه کلام شما با همسرتان می شود. اگر چه این حالت فرصتی است که به شما و همسرتان اجازه می دهد در زمان و موقعیتی خاص از چهارچوب ادبی حرف زدن بیرون بیائید. باید سعی کنید به لحاظ شناسایی این لغات قوی باشید و در صورت فقر لغوی سعی کنید از طریق کتابهای آموزشی، سایتهای اینترنتی و ... اطلاعات خود را افزایش دهید.

ادای واژه ها را دوطرفه کنید

از آنجایی که بیشتر زوجین از ادای چنین عباراتی احساس ترس و ناایمنی می کنند، توصیه می شود بیان کلمات شهوانی توسط هر دو زوج مورد استفاده قرار گیرد. بی تردید هر یک از طرفین به غیر از به زبان آوردن چنین کلماتی، نیازمند شنیدن معادل آن از زبان همسرشان نیز هستند. بهتر است همزمان با هم این کلمات را جاری کنید و همزمان نیز به آنها خاتمه دهید. 

لحن صدای تان را تنظیم کنید

در کمال آرامش و به دور از ترس و خجالت، با همسرتان به گفتگو بنشینید و در مورد این که  دوست دارید در حین مقاربت چه عبارات و یا واژگانی را از زبان یکدیگر بشنوید، به توافق برسید
برای بکارگیری موثر از کلمات شهوانی لازم است، بر چگونگی لحن صدای خود و سرعت آن و یا وقفه های لازم بین کلمات توجه ویژه ای داشته باشید. توازن در سرعت ادای کلمات و متنوع بودن بیان آنها بسیار مهم است،  مثلا هرگز نباید کلمات را  به صورت مسلسل وار بیان کنید. تغییر در لحن صدا نیز از دیگر عوامل مهم است.
هر فردی خود می داند که با چه لحنی این کلمات را به زبان بیاورد. بهتر است لحن صدای خود را بصورت دستوری یا خواهشانه تغییر دهید و یا حتی می توانید با صدایی بم و رمانتیک و یا با لحنی ملایم و یا آهنگی نجواکنان و گاه حتی با بالا بردن تن صدایتان، خوشایندی کلمات بیانی تان را ملموس تر کنید. بی شک با شناسایی ریتم آوای خود می توانید از تمامی حالات تن صدای خود برای ایجاد هیجان بیشتر در ادای واژه ها استفاده کنید تا جایی که همسرتان نیز نتواند حالت و واژه بعدی شما را حدس بزند و همیشه در حالتی هیجان زده منتظر شنیدن کلمه بعدی و آوای جدید از جانب شما بماند.  

تعریف و تمجید کنید

گاه با بیان واژه ای خوش، گوش همسرتان را بنوازید و گاه حتی با توصیف تک تک مراحل نزدیکی و تعریف و تمجید از چگونگی عملکرد همسرتان، می توانید هیجان بیشتری به رابطه تان ببخشید. بی شک این کار نه تنها برای همسرتان لذت بخش خواهد بود بلکه باعث می شود او بهتر از قبل متوجه احساسات و خشنودی شما از مراحل انجام نزدیکی و صحنه های جدید و هیجان انگیز آن شود.

تمرین کنید

برای موفقیت بیشتر باید به یقین بپذیرید که شما و همسرتان تنها به این دلیل در آغوش هم قرار گرفته اید که برای تشفی نیازهای یکدیگر از هیچ تلاشی دریغ نکنید. شاید لازم است شرم و حیای افراطی را کنار بگذارید تا بتوانید از کلمات شهوانی و تحریک کننده ای که مطلوب خود و همسرتان است، به نحو احسن استفاده کنید. برای ایجاد شهوت لازم در همسرتان و موفقیت در عملکرد تان پیشنهاد می کنیم، جلوی یک آیینه بایستید و آنقدر واژه ها را با خود تمرین و تکرار کنید که به هنگام نزدیکی به راحتی بتوانید آنها را به زبان بیاورید.

منبع : سایت تبیان
مطلب پیشنهادی سایت تنظیم خانواده
رابطه جنسی
مشاوره ازدواج،مشاوره جنسی
آموزش زناشوئی
آموزشهای جنسی
مشاوره جنسی،مشاوره آنلاین
فیلم رابطه جنسی
رابطه جنسی
رابطه جنسی
امکانات فوق شامل خریدارای سی دی مقالات سایت و مجموعه آموزشی زوج خوشبخت نیز می شود

 

این مطلب در تاریخ 2016-03-12 19:39:11منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مسائل جنسی و روابط زناشویی
تعداد بازدید
37077





نظر شما در مورد مطلب اهمیت واژه های شهوانی در رابطه زناشویی چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




پسر با شرایط خوب و نه دختران به ازدواج با او
پسر با شرایط خوب و نه دختران به ازدواج با او

روابط داداشی‌آبجی دختر و پسر !
روابط داداشی‌آبجی دختر و پسر !

بیماریهای مقاربتی2
بیماریهای مقاربتی2

تاثیر بیماری پیرونی بر ناتوانی جنسی مردان
تاثیر بیماری پیرونی بر ناتوانی جنسی مردان

چطور با برقراری ارتباط چشمی روی دیگران تاثیر بگذاریم
چطور با برقراری ارتباط چشمی روی دیگران تاثیر بگذاریم

خواهرم باعث خیانت همسرم شد
خواهرم باعث خیانت همسرم شد










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

6622

بازدید امروز:

17146

بازدید دیروز:

266284385

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام