زوجهای خوشبخت از کدام رفتارها دوری میکنند

چگونه زوج خوشبختی باشیم

زوجهای خوشبخت از کدام رفتارها دوری میکنند

کاملاً مشخص است، عشق ماندگار برابر است با کارهایی که نباید انجام داد. ما از زوج‌های واقعی و متخصصان روابط زوجین خواستیم تا برخی از مهم‌ترین کارهایی که به هیچ وجه مورد تایید نیست را با ما به اشتراک بگذارند.

زوجهای خوشبخت این کارها را نمی کنند

آن‌ها صبر نمی‌کنند تا حال و حوصله داشته باشند.


داشتن چهار بچه و دو شغل به این معناست که ذهن‌ ما باید در میلیون‌ها مکان باشند، که به‌طور قطع شهوت‌انگیز نیستند. ما حوصله را خلق می‌کنیم و اجازه‌ نمی‌دهیم روزهای زیادی بدون برقراری رابطه‌ی جنسی بگذرند. همسر شما تنها فردی است که باید با او رابطه داشته باشید: این یک رابطه‌ی مقدس است که نیاز به تمرین دارد. "لانا دبلیو"

زوج‌های خوشبخت یکدیگر را نادیده نمی‌گیرند

آن‌ها به آزار یکدیگر متوسل نمی‌شوند.


اندکی شوخی بازیگوشانه خوب است، اما سعی کنیم یکدیگر را بیش از حد آزار ندهیم، به‌ویژه از آزارهای طعنه‌آمیز اجتناب کنیم. ما دریافتیم که طعنه یک روش کاملا بی‌فایده ارتباطی است و اغلب منجر به سرخوردگی‌های اساسی و حتی خشم پنهان می‌شود. البته این امر هرگز و به هیچ وجه پایان خوبی ندارد. ماری پی، متاهل به مدت ۱۷ سال.


فرزندان را در اولویت قرار نمی‌دهند.


بله، درست خوانده‌اید. لانا دبلیو، ۵ سال است که ازدواج کرده و می‌گوید: ما یک تصمیم آگاهانه اتخاذ نمودیم، مبنی بر اینکه برای پویایی خانواده، ازدواج در اولویت است. ما قرار است بیش از ۴۰ سال با هم باشیم، در حالی که فرزندان تنها تا ۱۸ سالگی در خانه‌ی ما هستند، باید مطمئن شد مادامی که درحال بزرگ کردن آن‌ها هستیم، هنوز رابطه‌‌ی خودمان پویا و احساسی است. به این معنا که برنامه‌ی هفتگی خود را تنها بر مبنای نیاز فرزندان نمی‌چینیم. لطفی که به آن‌ها می‌کنیم این است که آن‌ها را بیش از حد درگیر کلاس‌ها، فعالیت‌های مختلف و ورزش‌ نمی‌کنیم.
وسوسه انگیز به نظر می‌رسد، که اگر شریک زندگی شما فقط یک جفت کفش نو برای خودش خریده باشد، شما نیز اجازه دارید تا برای خودتان ریخت و پاش کنید. یا چون شما فرزندانتان را از مدرسه برمی‌گردانید، از انجام تکلیف مربوط به خودتان مبرا هستید. اما این شیوه موثر نخواهد بود. هیچ مقیاسی در یک ازدواج سعادتمندانه وجود ندارد. زوج‌های خوشبخت بهترین را برای یکدیگر طلب می‌کنند و آگاهند که تلاش برای داشتن کسب امتیاز پنجاه پنجاه مسیری نیست که آن‌ها را به سوی سعادت هدایت می‌کند. بنا بر اظهار نظر کارشناسان حرفه‌ای‌، رابطه‌ی پنجاه پنجاه در روابط عاشقانه کارساز نخواهد بود، زیرا ما که کسر نیستیم.این مطلب از سایت تنظیم خانواده میباشد، با جستجوی عبارت تنظیم خانواده در گوگل میتوانید مطالب جامع تری از مسائل زناشویی پیدا کنید، ما انسان‌های کاملی هستیم. هنگامی که شما تمام قلب خود را به کسی می‌دهد و او نیز باید همین کار را برای شما انجام ‌دهد، در این صورت می‌توانید مطمئن شوید که نیازی به ضرب‌المثل‌های قیاسی نیست. دکتر لس و دکتر لسلی پروت، نویسندگان کتاب ازدواج خود را قبل از شروع نجات دهید.


آن‌ها یکدیگر را نادیده نمی‌گیرند.


زوج‌های خوشبخت هرگز تقاضاهای ساده‌ی شریک زندگیشان که برای جلب توجه آن‌هاست را نادیده نمی‌گیرند. وقتی یکی از آن‌ها در آشپزخانه چای درست می‌کند، از پنجره بیرون را نگاه می‌کند و از روی تعجب فریاد می‌کشد، پرنده را نگاه کن! دیگری کاغذش را پایین می‌گذارد و نگاه می‌کند. آن‌ها هرگز از خوش‌آمد گویی‌های دلگرم‌کننده‌ی روزانه دست برنمی‌دارند. آن‌ها هر روز پس از بازگشت به خانه یکدیگر را در آغوش گرفته و یا می‌بوسند. لوری واستون، مشاور زوج‌ها و درمانگر جنسی.


آنها انتقاد نمی‌کنند.


انتقاد از شریک زندگی با یک نقد ساده یا ابراز شکایت متفاوت است. این دو مورد آخر در مورد موضوعات خاص هستند، درحالی‌ که قبلی یک حمله اساسی به شریک زندگی است. یک شکایت: وقتی دیر می‌آیی و به من زنگ نمیزنی، می‌ترسم. من تصور می‌کردم ما بر سر این امر به توافق رسیدیم. یک انتقاد: هرگز در مورد اینکه رفتارت چه تاثیری بر دیگران داره فکر می‌کنی. من فکر نمی‌کنم تو آنقدر هم فراموش‌کار باشی، تو فقط خودخواهی! دکتر جان گاتمن، نویسنده‌ی کتاب هفت اصل برای ازدواج موثر.


آن‌ها مقایسه نمی‌کنند.

اگر چه وسوسه انگیز است، اما ما هرگز وارد مسیر مقایسه خودمان با سایر زوج‌ها نمی‌شویم. این خوب است که بدانیم چگونه اسمیت فرزندانش را در کمال مهربانی بزرگ می‌کند، یا اینکه جان چطور برای کلر این همه هدیه‌ی خوب می‌خرد، اما زمانی ‌که شما رابطه‌ی آنها را با رابطه‌ی خودتان مقایسه می‌کنید، همه چیز سریع بهم‌ می‌ریزد. بهتر است که رفتار امروزتان را با آنچه که دیروز یا سال پیش بوده مقایسه کنید و به یاد داشته باشید که شما هرگز نمی‌تواند واقعا دریابید که در روابط افراد دیگر چه می‌گذرد. سارا اچ، متاهل به مدت ۱۲ سال.


آن‌ها به در آغوش کشیدن فرزندان وابسته نیستند.


نیاز در آغوش گرفتن و توجه، فقط به فرزندان محدود نمی‌شود. بله، فرزندان شایسته‌ی یک آغوش گرم و گاهی خوابیدن در کنار ما هستند، اما بسیاری از مواقع زوج‌هایی را می‌بینیم که گرفتار آن شده‌اند و همسرشان در بیرون در تنهایی و سرما می‌خوابد. برایان کی، در رابطه عشقی برای ۱۰ سال.

قطعاً، بحث دلپذیری است، اما به هیچ وجه جای نگرانی نیست، زیرا این اخطارها پایان یک رابطه نیست. به ‌جای پریشانی در مورد اینکه دچار چه سرنوشتی شده‌اید، بهتر است آن را به عنوان بخشی طبیعی از یک رابطه‌ی سالم در نظر بگیرید. ما حتی مجبور نیستیم که برای بهترشدن کاملاً آن‌ها‌ را حل کنیم، بهتر است به‌ جای عدم پذیرش مشکلاتی که خیلی بزرگ نیستند، با آنها روبرو شویم، جنیفر کی، متاهل به‌مدت ۲۱ سال.

منبع: آی بانو
بازنشر: بیتوته
مطلب پیشنهادی سایت تنظیم خانواده
رابطه جنسی
مشاوره ازدواج،مشاوره جنسی
آموزش زناشوئی
آموزشهای جنسی
مشاوره جنسی،مشاوره آنلاین
فیلم رابطه جنسی
رابطه جنسی
رابطه جنسی
امکانات فوق شامل خریدارای سی دی مقالات سایت و مجموعه آموزشی زوج خوشبخت نیز می شود
این مطلب در تاریخ 2016-03-13 19:37:44منتشر شده است

اشتراک گذاری مطلب
فیسبوک توییتر تلگرام
امتیاز:5
دسته بندی
مسائل جنسی و روابط زناشویی
تعداد بازدید
13939





نظر شما در مورد مطلب زوجهای خوشبخت از کدام رفتارها دوری میکنند چیست



بازی شهر عشق
کانال تنظیم خانواده


بخش مشاوره و پرسش و پاسخ


شناسه کاربری 

رمز عبور             


   عضویت در سایت

دسته بندی مطالب


خدمات عمومی


 

در مورد ایدز بیشتر بدانیم

معرفی و دانلود کتاب

مطالب سایت جهت موبایل

بررسی وضعیت تناسب اندام

تخمین زمان زایمان




اولین قرار ملاقات با همسر آینده چگونه باشد
اولین قرار ملاقات با همسر آینده چگونه باشد

نبایدهای اولین قرار با همسر آینده مان
نبایدهای اولین قرار با همسر آینده مان

بعد از ورود ویروس کرونا در بدن چه اتفاقی می افتد
بعد از ورود ویروس کرونا در بدن چه اتفاقی می افتد

چطور بفهمم باردارم،با این نشانه ها باردار هستید
چطور بفهمم باردارم،با این نشانه ها باردار هستید

نشانه های ابتلا به اختلالات روانی
نشانه های ابتلا به اختلالات روانی

خواب های جنسی  که گاهی باعث آزار ما می شوند !
خواب های جنسی که گاهی باعث آزار ما می شوند !










کانال سایت تنظیم خانواده در تلگرام

بازی شهر عشق کلینیک لیزر شفا

 افراد آنلاین :

14767

بازدید امروز:

17146

بازدید دیروز:

266292530

آمار کل:

مشاوره ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

دنبال کردن تنظیم خانواده صفحه فیسبوک سایت تنظیم خانواده صفحه توئیتر سایت تنظیم خانوادهگروه تنظیم خانواده در تلگرام